Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sicer ni Mazda... je pa japonc. Nissan Almera, 1.5, bencinar, letnik 2001. ?e bo morda kdo kaj vedel... avto kar naenkrat ve? ne v?ge. Kontakt da, vsa elektrika dela, vergla pa ne. Od ?tarterja popolnoma nobenega ?ivljenja, nobenega klika ali kaj podobnega. Avto smo porinli, pa tud ne v?ge. Probali ?e z drugim klju?em, ?e bi bil slu?ajno ?ip s kodo kriv, pa ?e vedno ni?. Ob dejstvu, da tud na poriv ne v?ge, sem pomislil na kako "glavno" varovalko, kak rele, ali pa morda immobilizer. Ima kdo kako podobno izku?njo? Al me lahko usmerite, kaj naj pogledam?

 

Vsem vnaprej hvala za pomo?.

 

Lp

Svadreb

Napisano

Ja, varianta z verigo. Ta je bila menjana pri dr. Pelkotu pred dvemi leti, pri cca. 200.000 km, zdaj jih je cca. 230.000. Z avtom sem ?el zjutraj normalno v slu?bo, popoldne, ko sem hotel domov, pa je bil ?e mrtev.

Napisano

Da ne bo kak kabl kriv. Tudi meni se je takle zgodilo, sicer na cliu, ampak vseeno. Isti simptomi, na koncu sma po meritvah ugotovila, da en kabl ne da skos, izkazalo se je da ga en centimeter ?ude?no izginilo :D

 

Tak da js bi prvo elektriko preveru od a do ?.

Napisano

?e ne vergla, pol je neki na ?tarterju. Lahko pa je tudi akumulator tolk bogi, da ne obrne in posledi?no tudi na porivanje ne. ?e ?e nisi probal s kabli je za poskusit. ?e tudi takrat ni?, pol je starter.

33112_1.png

Napisano

Probal na kable, pa ni?. Mrtev. ?e bi bil ?tarter hin, pol bi vsaj na porivanje v?gal, pa tudi to ni.

Napisano

Pokli?i dr.pelkota..saj ti je on rihtal servis ..je on tudi imel tako Almero.N.slu?beno vozilo..lp

Napisano

Ampak elektrika dela, lu?i gorijo, radio dela, kontrolne lu?ke na armaturki se pri?gejo, le ?tarter je popolnoma mrtev in tudi na porivanje avto ne v?ge. Pomoje to niso znaki crknenga akumulatorja, ali?

Napisano

Pol je ?el zaganja?.ali ??etke..izrabile malo ga potol?i..booo..lp

Napisano

Ja, tale masa na motor lahk, da bi tut lahk bla. Drga? pa kot pravim, treba je najdit, kje da ra?unalnik naprej za v?ig, ?e ra?unalnik re?e ne, potem ne bo iskre pa da se vbije? ;)

Napisano

Fantje, hvala vsem za nasvete. Pregledal vse releje, enake malo pozamenjal med sabo, a problem ostaja. Vsa elektrika dela, a avto ne vergla in niti na porivanje ne v?ge. S faznpriferjem sem probal, ?e pride tok do ?tarterja in pride. ?udno mi je pa to, da pride tud ko je kontakt izklopljen. Torej na ?tarterju je skus tok. A ni to mal ?udno?

 

Mislim, da je po 18. letih napo?il trenutek, da za?nem razmi?ljati v smeri razgradnje. Vsaka nadaljnja investicija (tudi morda v mehanika) je glede na vrednost avta nesmiselna. Je tud ?e precej rjav... Morda koga zanima za dele?

Napisano
  dne 25. 11. 2019 ob 18:45 je svadreb napisal:

Fantje, hvala vsem za nasvete. Pregledal vse releje, enake malo pozamenjal med sabo, a problem ostaja. Vsa elektrika dela, a avto ne vergla in niti na porivanje ne v?ge. S faznpriferjem sem probal, ?e pride tok do ?tarterja in pride. ?udno mi je pa to, da pride tud ko je kontakt izklopljen. Torej na ?tarterju je skus tok. A ni to mal ?udno?

 

Mislim, da je po 18. letih napo?il trenutek, da za?nem razmi?ljati v smeri razgradnje. Vsaka nadaljnja investicija (tudi morda v mehanika) je glede na vrednost avta nesmiselna. Je tud ?e precej rjav... Morda koga zanima za dele?

Kaj pa ?e bi ga peljal do nekega zaupanja vrednega elektri?arja ? Da ne bo na koncu zgolj neka malenkost? Si iz Ljubljane?

Napisano

Na starterju ima? itak 12v, ko ti kresne? na kljucavnici start tistih 12v na starterju posko?i in vklopi sam sebe kot rele da za?ene motor starterja. Vprasanje pa ?e ima starter minus. To bi dejansko lahko s klemo premostil. ?rna akomulatorska klema na enem koncu na akomulator, drugi konec direktno na motor. ?e ne bo v prvem poizkusu spremembe, potem na motorju prestavi klemo in ?e enkrat probaj. ?e je rje na avtu kot pravi? potem je pletenica od mase na motorju hin in vprasanje kaj vse nima mase zaradi tega.

Napisano

Sm preveru maso s faznpriferjem tut na motorju, pa jo ima. Bom probal ?e kabel direkt z minus kleme na motor potegnt, pa da vidmo.

Napisano

Dejmo ?e mal pomislit.....avto ne zavergla, ?e je ?trtar fu? zagotovk avto v?ge na porivanje ?e je vseostalo ok.

Je kdo pomislil na klju?avnico? Govorim o kontaktnem delu. ?e ta ne da kontakta ko obrne? klju? potem lahka ti avto porine? tud v prepad pa ne bo zalavfal.

?tartar lahko sproba? tudi direktno, vendar ta bo verglal avto p ?e vedno ne bo v?gal....?e nima pravega kontakta.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Potegnil sem maso na motor direkt z minus kleme, pa ni?. Kontakt klju?avnica da, saj se pri?gejo vse lu?ke in pumpo za bencin se sli?i.

 

Po?asi se bom nehal z njim ubadati. Jutri grem gledat eno Mazdo2.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • in jabolka debelejša ter slajša  
    • Sem kar zadovoljen z razpletom in zmagovalcem, no ja 44 bi bil lahko nekje v točkah vseeno, hehe. 
    • Je pa to tko. Kaj kdo išče, kar se čolna tiče. Sam zglisiraš. Drugače je pa za brenčanje po obali, ali pa do kakega otoka. Men je služil odlično. Strošek 2€ na uro. Prodajam, ker bom kupil 4m+ plastiko in jo pustil na morju... 
    • https://tehnozvezdje.si/nedeljski-nasvet-zato-se-niti-v-sanjah-ne-vracam-v-objem-uradnega-serviserja/
    • Rabim nasvet glede kolesa. Danes sva sla na Osolnik nad Medvodam, cesta je kar u hu hu strma. Gor ni panike a na dol so mi zacele ropotati bremze spredaj in zadaj ker so se pregrele, in to res ze na zacetku, pa nisem sofer ki jih drzi stalno da se drgnejo. Zgodovina:   Gorsko kolo Head, tektro diski in ploscice. Ploscice redno menjane. Ketna povsem nova mesec nazaj Trenutne se celo meso. Diski so se original, kolesa stara cca 6-7 let. V redni uporabi ampak nisva ekstremista, med dopustom pa greva tud v alpe, tako kot lani na kraljeve prelaze. Kolo je standarden MTB pred invazijo modernih koles, je pa predelan z baterijo tam kjer je bidon. Dodatna teza tega je zgolj baterija max 1,5kg. Bolj je moja teza 95kg problem . Sem pa bil zadaj za zeno, kot v motogp na difuzorju, tud zrak je pomemben.   Je to kak znak ko je treba ukrepat? Ali zgolj moment resne sile, kot omenjeno spust je kar hud in hiter potem pa ovinki.   Diske sem meril, 2mm zadaj, 3mm spredaj (enako na vseh treh kolesih) tako da debelina je ok.   Greva pa v soboto spet v francoske alpe, zato vprasanje. Mogoce bom samo sel po nove ploscice za vsak slucaj. Merci
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.