Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sicer ni Mazda... je pa japonc. Nissan Almera, 1.5, bencinar, letnik 2001. ?e bo morda kdo kaj vedel... avto kar naenkrat ve? ne v?ge. Kontakt da, vsa elektrika dela, vergla pa ne. Od ?tarterja popolnoma nobenega ?ivljenja, nobenega klika ali kaj podobnega. Avto smo porinli, pa tud ne v?ge. Probali ?e z drugim klju?em, ?e bi bil slu?ajno ?ip s kodo kriv, pa ?e vedno ni?. Ob dejstvu, da tud na poriv ne v?ge, sem pomislil na kako "glavno" varovalko, kak rele, ali pa morda immobilizer. Ima kdo kako podobno izku?njo? Al me lahko usmerite, kaj naj pogledam?

 

Vsem vnaprej hvala za pomo?.

 

Lp

Svadreb

Napisano

Ja, varianta z verigo. Ta je bila menjana pri dr. Pelkotu pred dvemi leti, pri cca. 200.000 km, zdaj jih je cca. 230.000. Z avtom sem ?el zjutraj normalno v slu?bo, popoldne, ko sem hotel domov, pa je bil ?e mrtev.

Napisano

Da ne bo kak kabl kriv. Tudi meni se je takle zgodilo, sicer na cliu, ampak vseeno. Isti simptomi, na koncu sma po meritvah ugotovila, da en kabl ne da skos, izkazalo se je da ga en centimeter ?ude?no izginilo :D

 

Tak da js bi prvo elektriko preveru od a do ?.

Napisano

?e ne vergla, pol je neki na ?tarterju. Lahko pa je tudi akumulator tolk bogi, da ne obrne in posledi?no tudi na porivanje ne. ?e ?e nisi probal s kabli je za poskusit. ?e tudi takrat ni?, pol je starter.

33112_1.png

Napisano

Probal na kable, pa ni?. Mrtev. ?e bi bil ?tarter hin, pol bi vsaj na porivanje v?gal, pa tudi to ni.

Napisano

Pokli?i dr.pelkota..saj ti je on rihtal servis ..je on tudi imel tako Almero.N.slu?beno vozilo..lp

Napisano

Ampak elektrika dela, lu?i gorijo, radio dela, kontrolne lu?ke na armaturki se pri?gejo, le ?tarter je popolnoma mrtev in tudi na porivanje avto ne v?ge. Pomoje to niso znaki crknenga akumulatorja, ali?

Napisano

Pol je ?el zaganja?.ali ??etke..izrabile malo ga potol?i..booo..lp

Napisano

Ja, tale masa na motor lahk, da bi tut lahk bla. Drga? pa kot pravim, treba je najdit, kje da ra?unalnik naprej za v?ig, ?e ra?unalnik re?e ne, potem ne bo iskre pa da se vbije? ;)

Napisano

Fantje, hvala vsem za nasvete. Pregledal vse releje, enake malo pozamenjal med sabo, a problem ostaja. Vsa elektrika dela, a avto ne vergla in niti na porivanje ne v?ge. S faznpriferjem sem probal, ?e pride tok do ?tarterja in pride. ?udno mi je pa to, da pride tud ko je kontakt izklopljen. Torej na ?tarterju je skus tok. A ni to mal ?udno?

 

Mislim, da je po 18. letih napo?il trenutek, da za?nem razmi?ljati v smeri razgradnje. Vsaka nadaljnja investicija (tudi morda v mehanika) je glede na vrednost avta nesmiselna. Je tud ?e precej rjav... Morda koga zanima za dele?

Napisano

Fantje, hvala vsem za nasvete. Pregledal vse releje, enake malo pozamenjal med sabo, a problem ostaja. Vsa elektrika dela, a avto ne vergla in niti na porivanje ne v?ge. S faznpriferjem sem probal, ?e pride tok do ?tarterja in pride. ?udno mi je pa to, da pride tud ko je kontakt izklopljen. Torej na ?tarterju je skus tok. A ni to mal ?udno?

 

Mislim, da je po 18. letih napo?il trenutek, da za?nem razmi?ljati v smeri razgradnje. Vsaka nadaljnja investicija (tudi morda v mehanika) je glede na vrednost avta nesmiselna. Je tud ?e precej rjav... Morda koga zanima za dele?

Kaj pa ?e bi ga peljal do nekega zaupanja vrednega elektri?arja ? Da ne bo na koncu zgolj neka malenkost? Si iz Ljubljane?

Napisano

Na starterju ima? itak 12v, ko ti kresne? na kljucavnici start tistih 12v na starterju posko?i in vklopi sam sebe kot rele da za?ene motor starterja. Vprasanje pa ?e ima starter minus. To bi dejansko lahko s klemo premostil. ?rna akomulatorska klema na enem koncu na akomulator, drugi konec direktno na motor. ?e ne bo v prvem poizkusu spremembe, potem na motorju prestavi klemo in ?e enkrat probaj. ?e je rje na avtu kot pravi? potem je pletenica od mase na motorju hin in vprasanje kaj vse nima mase zaradi tega.

Napisano

Sm preveru maso s faznpriferjem tut na motorju, pa jo ima. Bom probal ?e kabel direkt z minus kleme na motor potegnt, pa da vidmo.

Napisano

Dejmo ?e mal pomislit.....avto ne zavergla, ?e je ?trtar fu? zagotovk avto v?ge na porivanje ?e je vseostalo ok.

Je kdo pomislil na klju?avnico? Govorim o kontaktnem delu. ?e ta ne da kontakta ko obrne? klju? potem lahka ti avto porine? tud v prepad pa ne bo zalavfal.

?tartar lahko sproba? tudi direktno, vendar ta bo verglal avto p ?e vedno ne bo v?gal....?e nima pravega kontakta.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Potegnil sem maso na motor direkt z minus kleme, pa ni?. Kontakt klju?avnica da, saj se pri?gejo vse lu?ke in pumpo za bencin se sli?i.

 

Po?asi se bom nehal z njim ubadati. Jutri grem gledat eno Mazdo2.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
    • Kakšen Mazda forum pa smo, da še nihče ni tega prilepil?!  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.