Skoči na vsebino

Mazda 6-rezervni del.


Priporočeno sporočilo

Zdravo,

ker mi je mehanik moral zaradi ?alabajzerko obnovljenih injektorjev podreti slednje ?e enkrat dol, je po?kodoval naslednji rezervni del (povratni vod iz injektorjev-cev) kat.?tev. RF7J13G90.

Naj povpra?am Pelkota?

http://xn--80adbj0cckt.xn--p1ai/parts/used/model=4192344426/20340116/

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naj vam povem samo to da je Puri? na Hrva?kem edini avtoriziran za servis Denso tehnologije na na?em koncu, eden je v Italiji, Nem?iji.

Dal pa sem na servis v Lj, dvakrat ?e, v drugo so nekaj klepali skupaj, priponka, pa je nekaj ?asa delal vredu, potem pa spet enako, eden ne dela prav.

 

post-6207-0-10233600-1576057521_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men so delal v Meng?u na B-innova https://www.b-innova.si/diesel-sistemi

 

Mi je pa takrat povedal, da vse dele za obnovo dobivajo iz Hrva?ke. So pa naredili zelo dobro. Priporo?ili so mi jih pa prav na Mazda servisu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Takrat sva govorila o tem kam si jih po?iljal, moji so bili ?e na poti drugam, na ?alost. Potem pa je res nekaj na tem, Puri? Hrva?ka. Zdaj so na poti dol.

http://www.puric.hr/index.php/prodaja/novi-i-reparirani-dijelovi-diesel-ubrizgavanja/?_gallery=gg-1-3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss pa so pri tvoji ?e bile potrebne obnove?

oz na koliko km ste jih obnavljali, jaz se bli?am 290.000 pa jih ?e nebi dal na obnovo, ?e se mene vpra?a.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri meni je bila dolga zgodba... sum je padel na injektorje, ki naj bi povzro?ili preve? dimljenja in posledi?no se je DPF regeneriral v zelo hitrih intervalih.

 

So mi pri obnovi potem rekli, da en od njih je bil na meji, ostali trije pa ?e OK. Sam, ker je bilo vse razdrto sem nato dal obnovit vse. Je pa zagotavljal, da bi morali po obnovi delovat brez te?av vsaj 150kkm.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri meni je bila dolga zgodba... sum je padel na injektorje, ki naj bi povzro?ili preve? dimljenja in posledi?no se je DPF regeneriral v zelo hitrih intervalih.

 

So mi pri obnovi potem rekli, da en od njih je bil na meji, ostali trije pa ?e OK. Sam, ker je bilo vse razdrto sem nato dal obnovit vse. Je pa zagotavljal, da bi morali po obnovi delovat brez te?av vsaj 150kkm.

Kaj pa je bilo krivo za tvoje prehitre regeneracije?? Na koliko ti jih je pa delal?

 

Glede injektorjev zdr?ijo ponavadi ve? kot 200kkm, vsaj za MB cdi motorje vem iz izku?enj zdr?ijo tudi do 300k brez problemov.

Na?eloma pa pri vseh proizvajalcih do 200k bi mogli zdr?at, ni pa nujno.

Pri obnovi injektorjev pa je pomembno ali so obnovljeni po tovarni?kih specifikacijah z tovarni?ko kvalitetnimi deli ali pa obnovljeni pri splo?nih dizel mojstrih. Pri tem je treba imeti ustrezne naprave za testiranje in nastavitev in kodiranje recimo Denso injektorjev ki se razlikujejo od siemens, bosch...

?e so recimo Densojevi injektorji obnovljeni je potrebno tudi vpisat novo kodo injektorja v ECU, kodo ti morajo dati zraven injektorja..

?e so obnovljeni po tovarni?ki spec pol je delovanje in pri?akovana ?ivljenska doba enaka novemu.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker se pri Hrvatih vle?e obnova oz. sploh rezultati testa injektorjev ?e ni(v?eraj so jih testirali), sem se odlo?il da pokrpam ?e eno zadevo in sicer prazen izpu?ni lonec kot posledica odstranjenega filtra in katalizatorja pred leti.Pred ?asom sem vas ?e povpra?eval o tej zadevi,ni bilo odgovora, ampak poizkusil bom ?e enkrat. Kako naj ustrezno nadomestim luknjo v ?irokem delu izpuha? Mogo?e je kdo zasledil,bi lahko kdo koga povpra?al, pozna kdo koga, kakega mehanika?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?aki zdaj te ne razumem najbolje.

Ti si odstranil notranjost DPF in katalizatorja in bi zdaj rad dal noter cev ali kako?

V tem primeru bi jst dal v notranjost cev enakega premera kot je izpu?na cev ki pride do Dpfa in katalizatorja.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno ?eli ustvariti upor ki, ga nudita dpf in Kat.

?al pa nimam podatka kako izgleda

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja najla?je je dati tako cev kot je ta od avstralcev, vendar zna bit da se kdo zapi?i v to na tehni?nem.

 

Jst bi odprl kat in dpf in v notranjost zavaril cev fi47, tako ne bi bilo vidno.

 

Btw: Kolk pa ima? pritisk turbine zdaj ko ima? prazno notranjost kat in dpfa???

Ponavadi se malo pove?a boost.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no to bom naredil kot si rekel, sem ga ?e odprl.

Nisem gledal koliko tlaka imam. Lahko bi primerjal prej in potem.

Kolik?en je tlak pri v nekem to?no dolo?enem pogoju? Ali se da nastavljat boost preko OBD?

V realnosti je bilo ?utiti tako da je avto imel dosti ve?jo turbo luknjo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja lahko bi primerjal tlak prej potem, dtga?pa je tlak (gas do konca v bilokteri prestavi, pri cca. 2000rpm) pri meni M6 GH 2.0 je 1.5-1.6bara.

Boosta se ne da nastavljati, razen pri ?ipanju.

Zanimivo da je pri tebi bila turboluknja, ponavadi ?e ni backpressurja se turbina prej zavrti in lahko malo dvigne boost, vendar ?e je preve? odprto se lahko zgodi da se turbina prevrti v vi?je vrtljaje kot je za njo zdravo, posledi?no lahko prej crkne

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje ?e bo? dal enak fi kot je sama cev, bi moral tlak ostat enak kot je tovarni?ko. Premajhen nebi smel biti ?etudi bi dal malo manj?i fi, ker ECU je prej moral kompenzirat pritisk tudi ko je napolnjen dpf.

 

Zanimivo bi bilo to experimentirat na kakih valjih kjer bi se vidlo kaka je turbo luknja in kje pridobis moc in navor.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

potemtakem kot pravi? bi morala turbina(senzor) kompmenzirati ve?jo luknjo?

Ne ker tudi nov DPF ima dolo?en upor ki je shranjen v ECU, na podlagi senzorja pritiska v Dpf (PID differential dpf pressure) Ecu vidi kolk je napolnjen Dpf in prilagodi podatke za pravilno delovanje motorja.

Zato verjetno ne more skompenzirati ?e je premalo upora. Dalo bi se pa verjetno s ?ipanjem.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A niso to vsako leto za hrvate pravli, ker zaporedoma podražujejo in še kr je vse polno.   Tak bo tu. Al bo prišel kdo, ki bo pripravljen plačati visoko ceno ali pq bojo spuatli in bo polno.     Drugače pa tvoje cene o italjanskem bencinu me skozi fascinirajo.   Center Bologne: Center Firenz: To so živi podatki od uporabnikov za RON95. Rad hodim v Italijo, samo takih cen, kot pri nas, ni bilo tam nikoli. Vedno so med najdražjimi v Evropi.
    • Dobro jutro, nov je dan... ☀️😉
    • Odvisno, kje tankaš. Na avtocestah je res tudi 2€ in več,na kakih navadnih cestah pa ga dobiš tudi za 1,6€. Res je kar praviš. Hoteli so tudi do 50% cenejši kot pri nas. Aperol spritz v Veroni 4,5€,v Kopru od 6-8€, pizza v centru Milana od 7-10€, pri nas že krepko nad 10€. Skratka, naši so šli s cenami v nebo. Lep primer je Bovec, kjer so dobili en kup odpovedi. Moj znanec dela tam kot vodnik splavov in je več doma kot gor v Bovcu. Ne ve, kako bo s to sezono. 
    • Tudi v dežju je fajn pohajat in nič jamrat😁 V trenutku sem bil stuširan.
    • Norveške mi raje ne omenjat, ker kolk hipokrizije kot je pri njih je verjetno da skoraj ni nikjer. Da so si naredili vse to je bila zgolj zasluga v ogromni prodaji nafte in plina. Potem so tolk subvencioniral EV-je ravno iz prodaje fosilnih goriv, da so si jih vsi kupili "na zalogo" in tko mal za zajebavat naokol. Za resno pa se še vedno vozijo v ICE avtomobilih, sploh pozimi jim skoraj ne pade na pamet, da bi EV-ja uporabljal.   Zato pa pridemo do tega fenomena, da poraba goriv ne pade. Ne pade zato ker lažejo vsem v fris vključno samim sebi.   Zgodba je verjetno podobna povsod, ker ne glede, da je procent EV-jev še majhen bi se moralo poznati pri zmanjšanju porabe nafte. Pa se? Kje so študije, da gre to res v pravo smer? Vemo da samo izdelava EV-ja potrebuje toliko nafte, da so pri Volvotu naračunal, da je za cca 90.000km vožnje ICE-ja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.