Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Servis - garancija....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

G,Piko...to je 100% za servis..saj je ?e v Garanciji ? .to morejo popraviti.hitro pelji na tvoj poobla??eni Mazdin servis...lp javi..kaj

Napisano

Zanimivo, dost zajeb. Poanta, ne kupi AWD ? :)

tole je prva desna polosovina....

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Tale zadeva z zvokom zra?nosti v prenosih je ?e vedno prisotna, ?eprav smo na A-Cosmos v BTC-ju

zamenjali olje v menjalniku....je g. Majes pokazal veliko mero razumevanja, vendar je kar se tega ti?e

tudi on verjetno brez mo?i, saj smo probali tudi njihov testni CX 5, na katerem je zvok precej podoben...??....

naj bi bil zvok nekaj normalnega pri vseh AWD Mazdah z ro?nim menjalnikom...??

 

Res zanimivo se mi zdi, da ostali lastniki CX 5 AWD tega ne opazite, ker je res o?itno.

Saj mogo?e sem jaz nekoliko bolj ob?utljiv na take zadeve, pa tudi nimam dosti izku?enj z Mazdami.

Verjetno bi kdo od vas ki Mazde vozite ?e dlje ?asa, lahko kaj ve? povedal na temo glasnega ro?nega menjalnika

(pri Mazdi 3 in CX 5...ter verjetno tudi ostalih), ali pa se je ta "bolezen" za?ela z Skyactive tehnologijo...?

 

Ker kot ka?e je to normalno in OK in se je s tem pa? treba sprijazniti...??

Napisano

Tale zadeva z zvokom zra?nosti v prenosih je ?e vedno prisotna, ?eprav smo na A-Cosmos v BTC-ju

zamenjali olje v menjalniku....je g. Majes pokazal veliko mero razumevanja, vendar je kar se tega ti?e

tudi on verjetno brez mo?i, saj smo probali tudi njihov testni CX 5, na katerem je zvok precej podoben...??....

naj bi bil zvok nekaj normalnega pri vseh AWD Mazdah z ro?nim menjalnikom...??

 

Res zanimivo se mi zdi, da ostali lastniki CX 5 AWD tega ne opazite, ker je res o?itno.

Saj mogo?e sem jaz nekoliko bolj ob?utljiv na take zadeve, pa tudi nimam dosti izku?enj z Mazdami.

Verjetno bi kdo od vas ki Mazde vozite ?e dlje ?asa, lahko kaj ve? povedal na temo glasnega ro?nega menjalnika

(pri Mazdi 3 in CX 5...ter verjetno tudi ostalih), ali pa se je ta "bolezen" za?ela z Skyactive tehnologijo...?

 

Ker kot ka?e je to normalno in OK in se je s tem pa? treba sprijazniti...??

ej..na moji mazdurini cx5 benzin ro?ni menjalnik deluje vse ok.res pa da nimam ta AWD  :danzoman: ...MENJALNIK DELA OK :bravo: lepa vo?nja  :prstgor: lp :D

Napisano

Saj kar se ti?e delovanja menjalnika (in vsega ostalega) ni nobenih problemov, VSE deluje brezhibno.

Edini problem je omenjeni zvok, ki se pojavi pri prestavljanju iz 1. v 2. in v 3. prestavo in je mote? predvsem

zaradi tega, ker ne vem ali ne bo to neko? (kot se zelo rado zgodi hitro po izteku garancije) postal resen problem.

Je pa tudi res, da pravzaprav nih?e niti ne ve, kaj je dejanski problem, oziroma od kje zvok izvira....menjalnik, prenosi, kardan,.....??

Prav tako je pa tudi res, da imajo nekatere CX 5 AWD ?e blizu 200kKM in do sedaj ni bilo v EU niti enega primera,

da bi se pojavila te?ava na ro?nem menjalniku, prenosih ali kardanu..... :ne vem:

Napisano

Da ne odpiram nove teme.

Pri koliko km naj bi šle zadnje ploščice in diski?

A je normalno, da pri 48kkm pri normalno/povprečni vožnji?

 

lp

Napisano

Ploscice že, diski pa ne, razen ce niso spet te tovarniske ploscice tako tdre da spet krivijo diske

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zadaj ne more kriviti diskov, ker niso ventilirani in imajo več "mesa" ter bistveno manj obremenjeni kot spredaj. Amper, a si dobil stare diske nazaj, ker tole bi res rad videl zakaj so jih menjali.

 

Jaz sem naredil več kot 120.000km pred prvo menjavo pa še to se je menjalo bolj zaradi tega, ker je na disku ratal rahel rob in bi nove ploščice preveč uničilo.

33112_1.png

Napisano
dne 31. 5. 2016 ob 12:43 je Boss napisal:

Zadaj ne more kriviti diskov, ker niso ventilirani in imajo več "mesa" ter bistveno manj obremenjeni kot spredaj. Amper, a si dobil stare diske nazaj, ker tole bi res rad videl zakaj so jih menjali.

 

Jaz sem naredil več kot 120.000km pred prvo menjavo pa še to se je menjalo bolj zaradi tega, ker je na disku ratal rahel rob in bi nove ploščice preveč uničilo.

saj ni nujno. da jih je že menjal.

 

Na službeni Škodi so se menjali pri 20.000 ampak tam je bil drug problen, nihče je ni vozil leto in pol....stala pa je zunaj z ročno....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
dne 31. 5. 2016 ob 12:43 je Boss napisal:

Zadaj ne more kriviti diskov, ker niso ventilirani in imajo več "mesa" ter bistveno manj obremenjeni kot spredaj. Amper, a si dobil stare diske nazaj, ker tole bi res rad videl zakaj so jih menjali.

 

Jaz sem naredil več kot 120.000km pred prvo menjavo pa še to se je menjalo bolj zaradi tega, ker je na disku ratal rahel rob in bi nove ploščice preveč uničilo.

 

Niso še zamenjani. Čakam še na odločitev mazde... So pa totalno zdrsani, predvsem levi zadnji. Verjetno že med brenzanjem meče iskre na okrog 😮

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Zadnji diski zamenjani (potrjena reklamacija) 😕

Zgleda pa res problem pri cx-5, da se diski nenormalno zdrsajo ?e pod 50.000km. To opazil še pri dveh drugih cx5...

Napisano

V sledečih prispevkih je lepo razloženo delovanje Mazdinega AWD sistema, in razlike napram drugim (Subaru,...)

 

 

  • 3 leta kasneje...
Napisano
pred 40 minutami je Markuti napisal:

POzdravljeni, zanima me delovanje mazde cx-5, 4 pogon. Letnik 2014-2017. Kaksni nasveti?

 

 

Delovanje?? V kakšnem smislu? 🤔

 

 

Napisano

Vrjetno ga zanima delovanje pogona, kak vleče, kaj izklapla, kak je pameten. Za kaj tage mal po youtubaj, sem ziher da bo kak video. Vrjetno se bo pa odzval tudi kakšen izmed naših AWD uporabnikov iz lastnih izkušenj.

Napisano

@AmpeR je do pred kratkim imel tako CX-5 ... in se je dosti vozil tudi izven cest z njim... pa ga je vedno pohvalil ...

 

 

Sam imam novejso CX-5 a nisem kaj dosti vozil izven "normalnih" cest... tako da tezko karkoli recem okoli AWD pogona ... Tudi kaksnega hujsega snega ni bilo v zadnjih letih... vsaj ne tam, kjer sem se jaz vozil... tako da tezko karkoli napisem ... :)

 

Nekaj nakljucnih zadetkov:

 

 

 

 

 

 

P.S.: Sem temo pridruzil drugi temi s podobno tematiko ... 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.