Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Servis - garancija....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

G,Piko...to je 100% za servis..saj je ?e v Garanciji ? .to morejo popraviti.hitro pelji na tvoj poobla??eni Mazdin servis...lp javi..kaj

Napisano

Zanimivo, dost zajeb. Poanta, ne kupi AWD ? :)

tole je prva desna polosovina....

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Tale zadeva z zvokom zra?nosti v prenosih je ?e vedno prisotna, ?eprav smo na A-Cosmos v BTC-ju

zamenjali olje v menjalniku....je g. Majes pokazal veliko mero razumevanja, vendar je kar se tega ti?e

tudi on verjetno brez mo?i, saj smo probali tudi njihov testni CX 5, na katerem je zvok precej podoben...??....

naj bi bil zvok nekaj normalnega pri vseh AWD Mazdah z ro?nim menjalnikom...??

 

Res zanimivo se mi zdi, da ostali lastniki CX 5 AWD tega ne opazite, ker je res o?itno.

Saj mogo?e sem jaz nekoliko bolj ob?utljiv na take zadeve, pa tudi nimam dosti izku?enj z Mazdami.

Verjetno bi kdo od vas ki Mazde vozite ?e dlje ?asa, lahko kaj ve? povedal na temo glasnega ro?nega menjalnika

(pri Mazdi 3 in CX 5...ter verjetno tudi ostalih), ali pa se je ta "bolezen" za?ela z Skyactive tehnologijo...?

 

Ker kot ka?e je to normalno in OK in se je s tem pa? treba sprijazniti...??

Napisano

Tale zadeva z zvokom zra?nosti v prenosih je ?e vedno prisotna, ?eprav smo na A-Cosmos v BTC-ju

zamenjali olje v menjalniku....je g. Majes pokazal veliko mero razumevanja, vendar je kar se tega ti?e

tudi on verjetno brez mo?i, saj smo probali tudi njihov testni CX 5, na katerem je zvok precej podoben...??....

naj bi bil zvok nekaj normalnega pri vseh AWD Mazdah z ro?nim menjalnikom...??

 

Res zanimivo se mi zdi, da ostali lastniki CX 5 AWD tega ne opazite, ker je res o?itno.

Saj mogo?e sem jaz nekoliko bolj ob?utljiv na take zadeve, pa tudi nimam dosti izku?enj z Mazdami.

Verjetno bi kdo od vas ki Mazde vozite ?e dlje ?asa, lahko kaj ve? povedal na temo glasnega ro?nega menjalnika

(pri Mazdi 3 in CX 5...ter verjetno tudi ostalih), ali pa se je ta "bolezen" za?ela z Skyactive tehnologijo...?

 

Ker kot ka?e je to normalno in OK in se je s tem pa? treba sprijazniti...??

ej..na moji mazdurini cx5 benzin ro?ni menjalnik deluje vse ok.res pa da nimam ta AWD  :danzoman: ...MENJALNIK DELA OK :bravo: lepa vo?nja  :prstgor: lp :D

Napisano

Saj kar se ti?e delovanja menjalnika (in vsega ostalega) ni nobenih problemov, VSE deluje brezhibno.

Edini problem je omenjeni zvok, ki se pojavi pri prestavljanju iz 1. v 2. in v 3. prestavo in je mote? predvsem

zaradi tega, ker ne vem ali ne bo to neko? (kot se zelo rado zgodi hitro po izteku garancije) postal resen problem.

Je pa tudi res, da pravzaprav nih?e niti ne ve, kaj je dejanski problem, oziroma od kje zvok izvira....menjalnik, prenosi, kardan,.....??

Prav tako je pa tudi res, da imajo nekatere CX 5 AWD ?e blizu 200kKM in do sedaj ni bilo v EU niti enega primera,

da bi se pojavila te?ava na ro?nem menjalniku, prenosih ali kardanu..... :ne vem:

Napisano

Da ne odpiram nove teme.

Pri koliko km naj bi šle zadnje ploščice in diski?

A je normalno, da pri 48kkm pri normalno/povprečni vožnji?

 

lp

Napisano

Ploscice že, diski pa ne, razen ce niso spet te tovarniske ploscice tako tdre da spet krivijo diske

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zadaj ne more kriviti diskov, ker niso ventilirani in imajo več "mesa" ter bistveno manj obremenjeni kot spredaj. Amper, a si dobil stare diske nazaj, ker tole bi res rad videl zakaj so jih menjali.

 

Jaz sem naredil več kot 120.000km pred prvo menjavo pa še to se je menjalo bolj zaradi tega, ker je na disku ratal rahel rob in bi nove ploščice preveč uničilo.

33112_1.png

Napisano
dne 31. 5. 2016 ob 12:43 je Boss napisal:

Zadaj ne more kriviti diskov, ker niso ventilirani in imajo več "mesa" ter bistveno manj obremenjeni kot spredaj. Amper, a si dobil stare diske nazaj, ker tole bi res rad videl zakaj so jih menjali.

 

Jaz sem naredil več kot 120.000km pred prvo menjavo pa še to se je menjalo bolj zaradi tega, ker je na disku ratal rahel rob in bi nove ploščice preveč uničilo.

saj ni nujno. da jih je že menjal.

 

Na službeni Škodi so se menjali pri 20.000 ampak tam je bil drug problen, nihče je ni vozil leto in pol....stala pa je zunaj z ročno....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
dne 31. 5. 2016 ob 12:43 je Boss napisal:

Zadaj ne more kriviti diskov, ker niso ventilirani in imajo več "mesa" ter bistveno manj obremenjeni kot spredaj. Amper, a si dobil stare diske nazaj, ker tole bi res rad videl zakaj so jih menjali.

 

Jaz sem naredil več kot 120.000km pred prvo menjavo pa še to se je menjalo bolj zaradi tega, ker je na disku ratal rahel rob in bi nove ploščice preveč uničilo.

 

Niso še zamenjani. Čakam še na odločitev mazde... So pa totalno zdrsani, predvsem levi zadnji. Verjetno že med brenzanjem meče iskre na okrog 😮

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Zadnji diski zamenjani (potrjena reklamacija) 😕

Zgleda pa res problem pri cx-5, da se diski nenormalno zdrsajo ?e pod 50.000km. To opazil še pri dveh drugih cx5...

Napisano

V sledečih prispevkih je lepo razloženo delovanje Mazdinega AWD sistema, in razlike napram drugim (Subaru,...)

 

 

  • 3 leta kasneje...
Napisano
pred 40 minutami je Markuti napisal:

POzdravljeni, zanima me delovanje mazde cx-5, 4 pogon. Letnik 2014-2017. Kaksni nasveti?

 

 

Delovanje?? V kakšnem smislu? 🤔

 

 

Napisano

Vrjetno ga zanima delovanje pogona, kak vleče, kaj izklapla, kak je pameten. Za kaj tage mal po youtubaj, sem ziher da bo kak video. Vrjetno se bo pa odzval tudi kakšen izmed naših AWD uporabnikov iz lastnih izkušenj.

Napisano

@AmpeR je do pred kratkim imel tako CX-5 ... in se je dosti vozil tudi izven cest z njim... pa ga je vedno pohvalil ...

 

 

Sam imam novejso CX-5 a nisem kaj dosti vozil izven "normalnih" cest... tako da tezko karkoli recem okoli AWD pogona ... Tudi kaksnega hujsega snega ni bilo v zadnjih letih... vsaj ne tam, kjer sem se jaz vozil... tako da tezko karkoli napisem ... :)

 

Nekaj nakljucnih zadetkov:

 

 

 

 

 

 

P.S.: Sem temo pridruzil drugi temi s podobno tematiko ... 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.