Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav sem nov pri vas - najprej hvala za sprejem v klub, namen imam kupiti mazdo cx3 revolution pa me zanimajo malo vaše izkušnje,vzdrževanje,servisni interval in podobno-za vsak odgovor in nasvet se vam globoko zahvaljujem !

Napisano

Cx-3 je model, ki ga čaka v kratkem prenova, drugače pa če ti velikost ustreza ni nekih znanih napak

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 11 urami je Gobica napisal:

Lep pozdrav sem nov pri vas - najprej hvala za sprejem v klub, namen imam kupiti mazdo cx3 revolution pa me zanimajo malo vaše izkušnje,vzdrževanje,servisni interval in podobno-za vsak odgovor in nasvet se vam globoko zahvaljujem !

Lepo pozdravljen na forumu. 

 

Kakšen motor pa gledaš? Če gledaš bencinski motor je vzdrževanje vsako leto oziroma 20kkm, kar pride prej. Servisi so prvih par let rutinski (glede na razpredelnico proizvajalca se vsako leto zamenja olje/filtri/zavorno olje). Ali imaš namen kupiti popolnoma novo? Dizla sicer nisem vozil, ampak je ta bencinski motor (2.0 120 konjev) res zakon, če hočeš šparovno peljat se pelješ šparovno, če hočeš mal pospeška ga pač voziš v obratih in motorju prav paše.

 

Napisano

Pozdravljen,

Sam imam CX-3 2.0 benc. letnik 2/ 2018 35.000 km in zaenkrat nobenih težav, avto se pelje res dobro, prostor zadaj je kar omejen, tudi prtljažnik je mali, samo za dva odrasla in otroka še zmeraj dovolj velik avto, servis cca. 240 €, povp. poraba 6,5 l. ( Po AC v glavnem ne vozim po omejitvah pač pa malo več) Nekje je bilo govora o krhkem laku, pa sam to ne bi mogel potrditi. Jest sem v glavnem zelo zadovoljen, upam, da tako tudi ostane ! 

LP

Napisano
pred 15 urami je NevLado napisal:

Lepo pozdravljen na forumu. 

 

Kakšen motor pa gledaš? Če gledaš bencinski motor je vzdrževanje vsako leto oziroma 20kkm, kar pride prej. Servisi so prvih par let rutinski (glede na razpredelnico proizvajalca se vsako leto zamenja olje/filtri/zavorno olje). Ali imaš namen kupiti popolnoma novo? Dizla sicer nisem vozil, ampak je ta bencinski motor (2.0 120 konjev) res zakon, če hočeš šparovno peljat se pelješ šparovno, če hočeš mal pospeška ga pač voziš v obratih in motorju prav paše.

 

gledam letnik 2015 77 kw dizelsko verzijo ima pa okoli 150 000 prevoženih hvala za trud 

pred 2 minutama je Gobica napisal:

gledam letnik 2015 77 kw dizelsko verzijo ima pa okoli 150 000 prevoženih hvala za trud 

najbolj me zanima na kaj moram biti pazljiv pri nakupu,......

Napisano
dne 10. 5. 2020 ob 8:07 je Gobica napisal:

gledam letnik 2015 77 kw dizelsko verzijo ima pa okoli 150 000 prevoženih hvala za trud 

najbolj me zanima na kaj moram biti pazljiv pri nakupu,......

Specifično za dizelski motor ne vem, v splošnem pa imaš lahko probleme pri:

- Poklopljiva ogledala se lahko zaštekajo

- Nagaja lahko kondenzator klime

To zgornje je bilo na avtu lahko menjano v času garancije (ki je 5 let).

 

Drugo:

- Prekomerna obraba volanskega obroča (zlušči se barva) 

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Hej hoj,

 

oče se je isto navdušil nad CX-3ko, gleda pa 2018 letnik, dizel verzijo.

 

Najbolj me skrbi prostor na zadnjih sedežih.

 

Lahko normalno velika oseba (180cm) normalno sedi zadaj?

 

Point je da oče kdaj pelje "klapco" na izlet :)

 

No sej ta teden gremo pogledat, pa da vidimo :)

Napisano
pred 27 minutami je Hixxy napisal:

Hej hoj,

 

oče se je isto navdušil nad CX-3ko, gleda pa 2018 letnik, dizel verzijo.

 

Najbolj me skrbi prostor na zadnjih sedežih.

 

Lahko normalno velika oseba (180cm) normalno sedi zadaj?

 

Point je da oče kdaj pelje "klapco" na izlet :)

 

No sej ta teden gremo pogledat, pa da vidimo :)

Žal ne bo šlo,če spredaj sedi 180cm potem zadaj zelo težko sedi še en 180cm! Ta avto je varianta dva odrasla in dva ali trije otroci do 10 let. Pa še prtljažnik je bolj mali. Za dva penzionista je pa superca :bravo:

Napisano
pred 49 minutami je Hixxy napisal:

Hej hoj,

 

oče se je isto navdušil nad CX-3ko, gleda pa 2018 letnik, dizel verzijo.

 

Najbolj me skrbi prostor na zadnjih sedežih.

 

Lahko normalno velika oseba (180cm) normalno sedi zadaj?

 

Point je da oče kdaj pelje "klapco" na izlet :)

 

No sej ta teden gremo pogledat, pa da vidimo :)

Drži to, kar je pred mano povedal Bini. Sam imam malenkost čez 180 in če je stol naštiman "na komot" je zadaj zame premalo placa oz. placa je za do trgovine/kafiča in nazaj. Na izlet nikakor. Je pa spredaj več kot dovolj placa za 2 osebi + res se "u izi" vsedeš not/ven. 

Napisano
pred 5 urami je NevLado napisal:

Drži to, kar je pred mano povedal Bini. Sam imam malenkost čez 180 in če je stol naštiman "na komot" je zadaj zame premalo placa oz. placa je za do trgovine/kafiča in nazaj. Na izlet nikakor. Je pa spredaj več kot dovolj placa za 2 osebi + res se "u izi" vsedeš not/ven. 

Kot je pisal Bini, idealen avto za penzioniste. 😛

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)

5 jurčkov zraven in bo ravno prav za tisto ;nulo" za Cx3..:bravo:

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 9 urami je Alex napisal:

Kot je pisal Bini, idealen avto za penzioniste. 😛

Haha tako in pa da dizel karavanke v miru prehitiš pri pospeševanju. :jezicek:

Napisano
pred 4 urami je NevLado napisal:

Haha tako in pa da dizel karavanke v miru prehitiš pri pospeševanju. :jezicek:

?? a si siguren? 🤪

 

 

Napisano (urejeno)
dne 16. 6. 2020 ob 19:45 je Alex napisal:

?? a si siguren? 🤪

Kolega soforumaš Alex preveri številke :jezicek: :zoom-zoom:

 

 

EDIT: no odvisno katero verzijo dizla imaš 

Popravljeno od NevLado
Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Kolega soforumaš Alex preveri številke :jezicek: :zoom-zoom:

 

 

EDIT: no odvisno katero verzijo dizla imaš 

Kaj pa, če smo vmes kaj postorili na odzivnosti motorja? 😛

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Kaj pa, če smo vmes kaj postorili na odzivnosti motorja? 😛

Pa 1.5 dizel, ceprav cipan, se vedno ne bo "pihnil" 2.2 dizla ...

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

kot so že predhodniki rekli nekih težav ni. avto pa je za 2 odrasla, ki sedita spredaj, pa mogoče kake mini-mi odzadaj, samo ne smeš imeti veliko prtljage, ker je prtljažnik res majhen, pa še nekolijo položna hauba prtljažnika, da še malo odžere prostor visokim predmetom.

 

drugače jaz sploh ne bi gledal dizla, sta bencinski opciji super za vozit pa tudi ne požrešni, prav tako pa ti nima kaj za crknit.

 

na g150/at/awd verziji je poraba 7.7 litra na 100. regionalne ceste + mesto + 3x na leto autocesta.

 

edino kaj je recimo kritika je, da na avtocesti pri spreminjanju režima (sploh če je aktivni tempomat glaven) avtomatski menjalnik včasih ne ve točno kaj bi rad a v 4., 5. al ostat v 6., oz. kontra ostat v 5. in turirat, itd....tu je malce počasen.

 

pa mogoče vzet v zakup, da je kanta za bencin samo 40litrov. če ga dinamično voziš pač doseg ne bo 1000 km z bencinarjem.

Napisano
pred 24 minutami je s-2 napisal:

kot so že predhodniki rekli nekih težav ni. avto pa je za 2 odrasla, ki sedita spredaj, pa mogoče kake mini-mi odzadaj, samo ne smeš imeti veliko prtljage, ker je prtljažnik res majhen, pa še nekolijo položna hauba prtljažnika, da še malo odžere prostor visokim predmetom.

 

drugače jaz sploh ne bi gledal dizla, sta bencinski opciji super za vozit pa tudi ne požrešni, prav tako pa ti nima kaj za crknit.

 

na g150/at/awd verziji je poraba 7.7 litra na 100. regionalne ceste + mesto + 3x na leto autocesta.

 

edino kaj je recimo kritika je, da na avtocesti pri spreminjanju režima (sploh če je aktivni tempomat glaven) avtomatski menjalnik včasih ne ve točno kaj bi rad a v 4., 5. al ostat v 6., oz. kontra ostat v 5. in turirat, itd....tu je malce počasen.

 

pa mogoče vzet v zakup, da je kanta za bencin samo 40litrov. če ga dinamično voziš pač doseg ne bo 1000 km z bencinarjem.

Uff, evo za primerjavo G120 na večinsko relaciji imam sedaj poleti povrečno porabo 5,5 - 6 (18 col + 100 oktanski bencin), če je pa celoten striktno mesten bo pa šlo do 7  - odvisno, kako rad pospešuješ :lol: jaz ne šparam in nemorem verjet, da je poraba tako mala. 

 

To da je kanta za bencin tako mala je pa res kakec, tankat na vsakih 600 km.

Napisano (urejeno)

G120 pa večinoma mestna vožnja+AC pa imam kar konstantno pozimi in poleti porabo 6.7 (18col, 95okt). Letnik 2016.

Popravljeno od zosek
Napisano
Pred eno uro je zosek napisal:

G120 pa večinoma mestna vožnja+AC pa imam kar konstantno pozimi in poleti porabo 6.7 (18col, 95okt). Letnik 2016.

A ponastaviš računalnik z vsakim tankom?

 

Jaz sem do sedaj vedno ponastavil ob tankanju sedaj bom pomoje kar pustil pri miru par mesecev pa da vidimo, kje se ustali.

Napisano
pred 2 minutama je NevLado napisal:

A ponastaviš računalnik z vsakim tankom?

 

Jaz sem do sedaj vedno ponastavil ob tankanju sedaj bom pomoje kar pustil pri miru par mesecev pa da vidimo, kje se ustali.

Ja ,to bo najbolj realno,anpak tu nekje je poraba,ker pri takem prometu niti ne moreš imet 8 lit.če promet nikamor ne gre! Meni se vrti med 6-6,5 pri kratkih relacijah izven mesta,pri dolgih mešanih relacijah z AC ,140-150 pa tudi samo 5.5 lit.95 oct. Npr,zadnjič na srečanje v Idrijo ,polno tankal in naredil 340 kil s porabo 5.8 lit.kar mislim,da je super. Drugače pa delam bolj malo kilometrov in mi je vseeno koliko pije,se ne bom sekiral.....:prstgor:

Napisano
pred 31 minutami je Bini napisal:

Ja ,to bo najbolj realno,anpak tu nekje je poraba,ker pri takem prometu niti ne moreš imet 8 lit.če promet nikamor ne gre! Meni se vrti med 6-6,5 pri kratkih relacijah izven mesta,pri dolgih mešanih relacijah z AC ,140-150 pa tudi samo 5.5 lit.95 oct. Npr,zadnjič na srečanje v Idrijo ,polno tankal in naredil 340 kil s porabo 5.8 lit.kar mislim,da je super. Drugače pa delam bolj malo kilometrov in mi je vseeno koliko pije,se ne bom sekiral.....:prstgor:

Meni gre na AC 140-150 takoj na najmanj 6.5, vozim pa striktno na tempomat. Se pozna, da ni tako aerodinamična cx-3.

Napisano
pred 25 minutami je NevLado napisal:

Meni gre na AC 140-150 takoj na najmanj 6.5, vozim pa striktno na tempomat. Se pozna, da ni tako aerodinamična cx-3.

Še malo, da berem te vaše porabe, boste napisali, da ko pridete s poti domov vedno višek benzina stočite v sod. In na koncu meseca prodate sod benzina, ker ga imate viška. 🤪😅

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Še malo, da berem te vaše porabe, boste napisali, da ko pridete s poti domov vedno višek benzina stočite v sod. In na koncu meseca prodate sod benzina, ker ga imate viška. 🤪😅

Ja tako nekako... :jezicek:..... :bravo:

pred 1 uro je NevLado napisal:

Meni gre na AC 140-150 takoj na najmanj 6.5, vozim pa striktno na tempomat. Se pozna, da ni tako aerodinamična cx-3.

Saj pri meni je tu nekje kot pri tebi, ni neke razlike. :prstgor:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.