Skoči na vsebino

Problemi s stranskimi ogledali


Priporočeno sporočilo

Ja bo treba servis garancija 😁😁😁 tako so mi na moji Mazdi menjali oba motorčka z zobniki PVC 🙄😉..pohiti da se ne premislijo 😁😁😁😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je 50keda napisal:

PVC si zahteval sam ali so oni samo omenli, da zdej so PVC notri? In od takrat maš mir?

Meni so zamenjali že oba pa se spet desni nekaj milavo odziva in včasih se ne odpre do konca. Zopet malo WD40 in je za silo popravljeno. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm ... blo bi fajn, da to doteramo in najdemo rešitev. Jst dokler ga bom imel v garanciji pač ne smem šarit po njem, ampak potem bi pa rad našel neko trajno rešitev (in prosim, da se ne predlaga, da naj pustim ogledala pač odprta :D )?

 

Če ne bo treba WD-40 zahtevat pri nakupu nove mazde gratis xD In ja WD rešitev se mi tut ne dopade, ker nekam more odtekat odvečna količina pa nase vlečt še več svinjarije.

Popravljeno od 50keda
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je 50keda napisal:

Hm ... blo bi fajn, da to doteramo in najdemo rešitev. Jst dokler ga bom imel v garanciji pač ne smem šarit po njem, ampak potem bi pa rad našel neko trajno rešitev (in prosim, da se ne predlaga, da naj pustim ogledala pač odprta :D )?

 

Če ne bo treba WD-40 zahtevat pri nakupu nove mazde gratis xD In ja WD rešitev se mi tut ne dopade, ker nekam more odtekat odvečna količina pa nase vlečt še več svinjarije.

Mislim, da je scania to nekako rešil. Bi bilo fajn, če napiše kakšna rešitev je za to. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ma pvc zobnike ? Če je tako in je težava v obrabi in bi bilo smiselno da vam en strugar nrdi le te iz kovine..nism pa stručko za ogledala 😆

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Rečeno je bilo, da naj bi bili sedaj drugačni zobniki. Meni je potem levo spet začelo štrajkat. Potem sem našprical, ne vem s čim že, al je bil WD al je bil pa Crown, in od takrat je mir. Od tega je že pol leta sigurno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je 50keda napisal:

Aha, no bote poročali tisti ki ste menjali "sedaj" :D Sedaj bi naj pomenlo letos? Ali po zadnjem FL? Ali nič od tega 😕

Meni so tudi menjali oba z (naj bi bili) kovinskimi zobniki na FL. A ni problem v samih zobniki. Kot sem lahko ugotovil, je bolj problem v tem, da motorček nima dovolj moči, da premakne ogledalo do konca. Če recimo stisneš ročno odpiranje ogledala in mu pomagaš z roko, se bo vedno odprl do konca. Kot, da nekaj šteka(riba) in ga ne odpre vedno do konca. Ker sam motorček ima noter sklopko, da se vse skupaj ne polomi, če bi šlo na preveč na trdo. Zato pa potem ogledalo  deluje normalno, ko pošpricaš z wd 40 in ni več toliko trenja. Mogoče bi bilo res boljše poizkusiti z teflonskim sprejem, da bi bilo še manj trenja. Zna biti, da je na osovimi, kjer se vrti ogledalo kako tesnilo proti vodi ali vlagi in tam os riba. Se mi pa to dogaja največkrat po pranju avta. Kot da res voda naredi neko sranje. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je 50keda napisal:

PVC si zahteval sam ali so oni samo omenli, da zdej so PVC notri? In od takrat maš mir?

Ja oni na servisu so menjali oba motorčka z zobniki PVC pod garancijo in zdaj je ok...nič ti ne rečejo to je original 😁😁👍

Sem se pa pozanimal da so zdaj izboljšali sistem plus PVC material boljši ...res deluje meni ok 👍😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Aha, se prav šipco samo k sebi povlečeš  , najbrž je samo nataknjena gor? Bi mogu videt kako to zgleda, mogoče tudi jaz tako naredim enkrat ja. 

Zadnji del pokrovčka dol vzames, ogledla nisem dol jemal, samo zadnji pokrovcek ogledala ki je v barvi vozila.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 52 minutami je scania napisal:

Zadnji del pokrovčka dol vzames, ogledla nisem dol jemal, samo zadnji pokrovcek ogledala ki je v barvi vozila.

Kaj ga samo z lahkoto snameš, ali je kak trik, da ne polomimokake štifte  slučajno? 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Sem jo uvozil iz Nizozemske in ne velja več. Če prav pomislim, se je to začelo dogajati odkar imam Karcherja in sem pral pri odprtih ogledalih. V kolikor je avto dolgo zunaj na vročini in soncu jih samo do pol odpre, desni se v drug poizkus odpre ko jih zaprem in odprem, levi pa rabi prav rahlo premik s prstom. Jaz mislim, da sem znotraj na mehanizmu spral ''mazivo''.

Če je varianta podmazati in je mir bi probal tako, samo da ne naredim še večjo štalo glede tega 😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 12. 8. 2021 ob 10:04 je ziga_90 napisal:

Poleg silikonskega spreja je morda boljša varianta teflonski? 

Za ga prav popraviti, ga boš moral razdreti in potem zrihtati. Vse ostalo podmazovanje tako, mimo stekelca, je kratkoročna rešitev. Ima pa mazda to z zložljivimi ogledali res slabo rešeno.Čim pride malo več vode zraven, že trokira. Imam občutek, da so uporabili neke cheap plastične  komponente. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.