Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ampak, glavna in edina težava je prisotna pri obeh 🙄

A da bi pa kdo popravil naslov te teme pa ne. Ker mi gre res že na živce "z stranskimi" a ni slovnično pravilno "s stranskimi" ???

Napisano
pred 15 minutami je SpEkTr napisal:

To je pa najbrž komplet špegu.

Skupaj z novimi tepihi. 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Sem zadnjič vprašal na servisu glede ogledal na premium mazdi cx30. 

Serviser mi je odgovoril, da pač kot celoten avto so tudi ogledala na tem avtu premium.To se vidi takoj tudi po izdelavi. Napram tem so na 6-ki ogledala kot igračke. 

 

 

Serviser ti je povedal tisto, kar si zelel slisati... sploh ce si veckrat omenil "premium" :D ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • Jest je spremenil naslov v Problemi s stranskimi ogledali
Napisano

Že dvakrat, ko sem bil v avtopralnici Petrol na Celovški, Lj., so se mi zunanja ogledala čisto obrnila pa čeprav sem jih imel poklopljena na Mazdi CX-30, se to še komu dogaja tam, se mi zdi da je zadeva preveč močna (krtače). Ima kdo kakšen drug predlog kam peljati v LJ na pranje, razen da operem avto sam doma. 

Napisano

E..ja rajši operi ročno plus paromat😉😁.ker te krtače v avtopralnicah so močne in full umazane ter grobe ..ti poškoduje lak na avtu.

Pa lep dan zoom zoom 😉😉😁

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 8 minutami je Gelipter napisal:

E..ja rajši operi ročno plus paromat😉😁.ker te krtače v avtopralnicah so močne in full umazane ter grobe ..ti poškoduje lak na avtu.

Pa lep dan zoom zoom 😉😉😁

Hvala mojstrer,ravno to sem hotel napisat.....😉👌👍

Napisano

Zanimivo. Nimam premium vozila, pa se mi take stvari v pralnici ne dogajajo. 

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Je pa res, da nekateri vozijo vneto prati vozila v avtopralnice, kjer je lak po enem letu podoben drsališču. 😊

Ampak kaj, ko tega iz različnih vzrokov ne opazijo. 😊 In se hvalijo, kako lep, ohranjen lak imajo.😉

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
Pred eno uro je Robert napisal:

Že dvakrat, ko sem bil v avtopralnici Petrol na Celovški, Lj., so se mi zunanja ogledala čisto obrnila pa čeprav sem jih imel poklopljena na Mazdi CX-30, se to še komu dogaja tam, se mi zdi da je zadeva preveč močna (krtače). Ima kdo kakšen drug predlog kam peljati v LJ na pranje, razen da operem avto sam doma. 

Žalostno, da se to dogaja, posebej pri teh premium vozilih.

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 14 minutami je TiEn napisal:

Žalostno, da se to dogaja, posebej pri teh premium vozilih.

Bolj žalostno skoraj to, da se nov avto pere na krtačah... 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je FuManchu napisal:

Bolj žalostno skoraj to, da se nov avto pere na krtačah... 

Vsaj se po po svoje odloči. Če ne moreš prat doma in nimaš ročne pralnice v bližini, kaj tin sploh ostane?

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 6 minutami je FuManchu napisal:

Bolj žalostno skoraj to, da se nov avto pere na krtačah... 

Bravo. Zadetek v polno. 👍

  • Všeč 1
  • Hvala 1

 

 

Napisano
pred 14 minutami je TiEn napisal:

Vsaj se po po svoje odloči. Če ne moreš prat doma in nimaš ročne pralnice v bližini, kaj tin sploh ostane?

Na žalost krtače 😕 imam srečo da imam stare avte in ročno avtopralnico 3 minute stran od doma.

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 44 minutami je FuManchu napisal:

Bolj žalostno skoraj to, da se nov avto pere na krtačah... 

Nimaš kej, je pa bolj komot, če ti ga krtače spedenejo, kot pa sam 😊 Na ta račun pa trpi lak ja.

Popravljeno od MazdaBoy

 

 

Napisano
pred 3 urami je TiEn napisal:

Žalostno, da se to dogaja, posebej pri teh premium vozilih.

Še bolj žalostno je to da obstojajo take a.pralnice....:blink:

Napisano
pred 55 minutami je Bini napisal:

Še bolj žalostno je to da obstojajo take a.pralnice....:blink:

V bistvu bi morali te avtomatske avtopralnice inšpektorji pregledati vsak teden, kako izgledajo te krtače, ki tako uničujejo lak. Če bi ugotovili, da je ujetega preveč drobnega peska v njih, bi jih morali zapreti. In jim dati rok, da jih zamenjajo z novimi, ki manj uničujejo lak. 

  • Všeč 3
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

V bistvu bi morali te avtomatske avtopralnice inšpektorji pregledati vsak teden, kako izgledajo te krtače, ki tako uničujejo lak. Če bi ugotovili, da je ujetega preveč drobnega peska v njih, bi jih morali zapreti. In jim dati rok, da jih zamenjajo z novimi, ki manj uničujejo lak. 

Uf, to bi pa blo. 🙂

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

V bistvu bi morali te avtomatske avtopralnice inšpektorji pregledati vsak teden, kako izgledajo te krtače, ki tako uničujejo lak. Če bi ugotovili, da je ujetega preveč drobnega peska v njih, bi jih morali zapreti. In jim dati rok, da jih zamenjajo z novimi, ki manj uničujejo lak. 

V takem primeru bi pa " mogoče" tudi moj avto videl pralnico.....😉👍

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

V takem primeru bi pa " mogoče" tudi moj avto videl pralnico.....😉👍

Moj še vedno ne. 😊 Mi je gušt oprati avto ko vem, da je narejeno prav. 😊

Sva bila z Gelipterjem prav zgrožena, kako je bila barva na ženini cx3, ki sva jo spolirala, polna precej globokih hologramov. Na sprednji havbi še posebaj. Sva jih morala s tremi različnimi polirnimi pastami polirat, da sva jih spravila vem. To se lepo vidi na soncu in na temnejših barvah še posebno dobro. 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Moj še vedno ne. 😊 Mi je gušt oprati avto ko vem, da je narejeno prav. 😊

Sva bila z Gelipterjem prav zgrožena, kako je bila barva na ženini cx3, ki sva jo spolirala, polna precej globokih hologramov. Na sprednji havbi še posebaj. Sva jih morala s tremi različnimi polirnimi pastami polirat, da sva jih spravila vem. To se lepo vidi na soncu in na temnejših barvah še posebno dobro. 

Lahko še tako čuvate lak, potem ti pa koščki kamenčkov dobesedno naluknjajo havbo in blatnike... in potem ugotoviš da je na koncu vseeno :) 

Napisano
pred 13 urami je NevLado napisal:

Lahko še tako čuvate lak, potem ti pa koščki kamenčkov dobesedno naluknjajo havbo in blatnike... in potem ugotoviš da je na koncu vseeno :) 

Ne smem pomislit ja, kak je moj spredaj od kamenčkov 🥴

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.