nullSam imam dobro leto G-150 AWD MT , vozil sem pa tudi X-186 MT. Oba motorja sta dobra če se zavedaš, da je potrebno za bolj dinamično vožnjo motor malo bolj zavrteti. Pri cca 3200 rpm, kar je AC hitrost neke bistvene razlike v navoru in moči ter odzivnosti ni(sem) opazil.
X186 in plastičen karter? Ja, recept za stroške - verjetno čez desetletje, ampak, saj vemo, kako je s plastiko. Sploh tako, ki je podvržena številnim ciklom segrevanja in ohlajanja.
Za vse novince na formu: Alex-a jemljite z dobro mero rezerve. Po tednu/mesecu prebiranja teh strani boste ugotovili, da je najboljše le tisto, kar ima in vozi on. Vse ostalo pa krš.
In še moja dva centa: najboljši CX-30 je tisti, ki ga v Evropi ni. Z 2,5 bencinarjem, avtomatikom in AWD.
Ti napises, da je 2,5 zastarel motor... @NevLado pa je napisal, da je stara zasnova... Kar je ogromna razlika... Ker pri tvojem pisanju se na dalec vidi, da "zanicevalno" napises, da je 2,5 motor za v smeti... in da nima prihodnosti ...
Tudi v nadaljevanju je @NevLado napisal, da G150 sploh ni slab motor... ... Ampak tako pac je... je pa bil prej razvit in je zto v primerjavi z X motorjem pac starejsi ...
Ce nekdo zeli "bullet proof" motor... potem mora vsekakor vzeti G150 motor... X186 pa je zaenkrat se dokaj nov ... in nihce ne ve, kaj bo cez 5, 10 let ... oz. po prevozenih 200K, 300K ali vec km ... Zaenkrat kaze, da je tudi dokaj neproblematicen ...
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.