Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav. 
 

Na Mazda3 g100, l. 2014 se je zlomila zadnja vzmet. Zdaj na original servisu so mi naračunali 350€ za obe vzmeti (ker se menjavajo v kompletu) + delo. Mogoče kdo ve za koga drugega, ki bi to naredil ceneje v okolici Podravja, Pomurja?

 

hvala in lp!

Napisano

fak a je to res iz dreka narjen al kaj... dobr pr letniku 2004 bi še reku ok se zgodi.... ne pa 2014....  res delajo samo še zato da se proda, na varnost dajo bolj malo le hvalijo se.... ker tako kot na avtih tud na motorjih šparajo preveč... važn jim je izgled , da je pa vse zašvasan tok mal da komi novo skup stoji kaj šele čez leto ko mal rje pride zravn in letijo  vzmetenja stran , če se hočeš dobro peljat morš prvi dan že fedre in olje v vilcah menjat  v velikih primerih na motorjih...itd...  žalost kako to delajo

Napisano

Ravno pri starejsih modelih ni teh problemov in zdrzijo bistveno dlje. M;oja bivsa sestka 2003 letnik je imela 350k km pa se vse original :)

Napisano

Pozdravljeni, 

 

mene zanima če mi lahko kdo pomaga katere vžigalne svečke izbrat za mazdo 3 SKYACTIV-G 120 konjev letnik 2016? Sem gledal te ko so v navodilih ampak so cenovno drage.

 

 

Hvala

sve.PNG

Napisano

Hmmm... koliko pa je to "cenovno drage"? Kolikor gledam (iskanje s pomocjo Googla po oznaki PE5R-10-110 ali PE5S-18-110), so te svecke od 10€ do 20€ po kosu ... Je to drago? 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Original svečke so denso ali ngk , moraš pa računat na to da se menjavajo na 120000km,kar pomeni da ni tak strošek tistih 80 eur

Popravljeno od Brane
Napisano

Na servisu so verjetno drage, drugače pa je to drobiž. Jaz se vedno držim reka;kupi avto ki ga lahko vzdržujem! Kontra se zgodi ponavadi tistim ki kupijo starejše premium znamke in to na lizing pa še velik kasko in na koncu ni za vzdrževanje..... 🤔

Napisano (urejeno)

Za mojo je na uradnemu servisu 150€ brez menjave. Original je NGK. Sem kupil na avtodocu za malo manj kot 50€ vse stiri. NGK seveda. Ni problem vzdrzevanje vozila problem je ker imajo tako navite cene da glava boli. 
 

Za tvojega:

https://www.autodoc.si/ngk/7615881

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Na servisu so verjetno drage, drugače pa je to drobiž. Jaz se vedno držim reka;kupi avto ki ga lahko vzdržujem! Kontra se zgodi ponavadi tistim ki kupijo starejše premium znamke in to na lizing pa še velik kasko in na koncu ni za vzdrževanje..... 🤔

Točno to. Ali pa potem kitajske gume gor. :mellow:

  • Všeč 1
  • Jezen 1
Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Točno to. Ali pa potem kitajske gume gor. :mellow:

Ali pa celo leto zimske zguljene gume gor. 

 

 

Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

Ali pa celo leto zimske zguljene gume gor. 

Te so za obalo ta prave, za oni drifting na krožnem... :vskalo:

  • Haha 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Te so za obalo ta prave, za oni drifting na krožnem... :vskalo:

Ja... in to na kakih BMW - jih. Ni čudno, da potem lahko v tistem famoznem krožišču gledaš show zastonj. 

 

 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Zdravo, malo sem raziskal kdo dela original svečke za skyactice G motor. In to je NGK z oznako ILKAR7L11. Torej na original škatlici je oznaka mazda PE5R-18-110 spodaj pa je oznaka ILKAR7L11, kar je oznaka NGK. Če pogledate v katalog je NGK svečka s to oznako namenjena samo mazdi, s tem ko svečke znamke Bosch in Denso zraven mazde zajemata še en vagon vozil.  Sedaj pa cena, pri eurotonu je NGK svečka (original) 30€, Bosch 10€, Denso 17€. Na autodocu je cena NGK 19€. Za konec še moment pritrjevanja: najprej priviješ svečko z roko do podložke/tesnila nato priviješ še za M12 1/2 obrata, za M14 2/3 obrata, te svečke ILKAR7L11 so M14 in na NGK strani je predviden moment 17NM.

Upam da komu pride prav :)

Lp

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 40 minutami je scania napisal:

Zdravo, malo sem raziskal kdo dela original svečke za skyactice G motor. In to je NGK z oznako ILKAR7L11. Torej na original škatlici je oznaka mazda PE5R-18-110 spodaj pa je oznaka ILKAR7L11, kar je oznaka NGK. Če pogledate v katalog je NGK svečka s to oznako namenjena samo mazdi, s tem ko svečke znamke Bosch in Denso zraven mazde zajemata še en vagon vozil.  Sedaj pa cena, pri eurotonu je NGK svečka (original) 30€, Bosch 10€, Denso 17€. Na autodocu je cena NGK 19€. Za konec še moment pritrjevanja: najprej priviješ svečko z roko do podložke/tesnila nato priviješ še za M12 1/2 obrata, za M14 2/3 obrata, te svečke ILKAR7L11 so M14 in na NGK strani je predviden moment 17NM.

Upam da komu pride prav :)

Lp

Hvala,vse pride gdaj prav.:bravo:

Napisano

Pa še to -ne kupujte jih na zalogo ker ponavadi cene padejo za kak procent.Znajo pa bit prvovgradnja tudi  Denso,  tisti ki jih prvi menja naj raportira kaj je bilo notri.Bog ne daj kakšnega Boscha montirat ,če je avto japonski naj bodo tudi japonski deli-pa tudi najlepše dela in zdrži interval

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.