Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Pozdravljeni,

 

imam težavo z nedelovanjem zadnjih luči (tail) oz. jih ne znam vklopiti :)

Oprema je Challenge, tako da na ročici ni pozicije "Auto". V nobenem izmed 2 položajev, poleg OFF, zadnje in pozicijske luči ne svetijo. Osvetlitev registrske tablice in osvetlitev instrumentov delujeta ok. Pravtako normalno delujejo vse zavorne luči ter zadnja meglenka.

Preveril in testno zamenjal sem varovalko, žarnici, vse je ok. 

Se je že kdo srečal s tovrstno težavo?

 

Hvala in lp

 

 

Popravljeno od Bakerman
Napisano
Pred eno uro je Bakerman napisal:

Pozdravljeni,

 

imam težavo z nedelovanjem zadnjih luči (tail) oz. jih ne znam vklopiti :)

Oprema je Challenge, tako da na ročici ni pozicije "Auto". V nobenem izmed 2 položajev, poleg OFF, zadnje in pozicijske luči ne svetijo. Osvetlitev registrske tablice in osvetlitev instrumentov delujeta ok. Pravtako normalno delujejo vse zavorne luči ter zadnja meglenka.

Preveril in testno zamenjal sem varovalko, žarnici, vse je ok. 

Se je že kdo srečal s tovrstno težavo?

 

Hvala in lp

 

 

Pri meni je tako, da ko spelješ se prižgejo, če so luči prižgane. 

Napisano
dne 7. 10. 2020 ob 20:54 je Bakerman napisal:

Pozdravljeni,

 

imam težavo z nedelovanjem zadnjih luči (tail) oz. jih ne znam vklopiti :)

Oprema je Challenge, tako da na ročici ni pozicije "Auto". V nobenem izmed 2 položajev, poleg OFF, zadnje in pozicijske luči ne svetijo. Osvetlitev registrske tablice in osvetlitev instrumentov delujeta ok. Pravtako normalno delujejo vse zavorne luči ter zadnja meglenka.

Preveril in testno zamenjal sem varovalko, žarnici, vse je ok. 

Se je že kdo srečal s tovrstno težavo?

 

Hvala in lp

 

 

Kako si rešil težavo? Pri meni je takole ko stojim, nič ne gori, (na sliki) ko speljem se mi prižgejo luči-dnevne, v mraku pa kratke luči. :prstgor:

IMG_20201009_163621.jpg

IMG_20201009_163637.jpg

Napisano
On 10/7/2020 at 8:54 PM, Bakerman said:

Pozdravljeni,

 

imam težavo z nedelovanjem zadnjih luči (tail) oz. jih ne znam vklopiti :)

Oprema je Challenge, tako da na ročici ni pozicije "Auto". V nobenem izmed 2 položajev, poleg OFF, zadnje in pozicijske luči ne svetijo. Osvetlitev registrske tablice in osvetlitev instrumentov delujeta ok. Pravtako normalno delujejo vse zavorne luči ter zadnja meglenka.

Preveril in testno zamenjal sem varovalko, žarnici, vse je ok. 

Se je že kdo srečal s tovrstno težavo?

 

Hvala in lp

 

 

Po zakonodaji lahko pri dnevnih lučeh izklapljaš zadnje luči. To se pravi, da zadnje luči v "dnevnem načinu" ne gorijo sploh. To ni samo pri mazdi ampak pri marsikaterem drugem proizvajalcu enako. Če bi rad da gorijo zadnje luči, moraš na roko vsakič vklopit "nočni način". Policaji in tehnični na to ne težijo, ker je tak zakon. Priporočam pa vklop luči na roko v primeru jesenskega dežja na ac, da je tvoj avto bolj viden.

 

Sprednje luči pa vedno gorijo (podnevi samo ledice). Če zategneš ročno ugasnejo, ampak se takoj nazaj vžgejo ko spelješ (opazuj odsev v avtu pred tabo) :) 

 

Vse je ok fantje, tako je narejeno.

Napisano

Kakorkoli že, je to bedarija...

Ti bonbončki so brez veze...

Kje je definicija zmanjšane vidljivosti, da preklopiš oziroma ročno prižgeš zadnje luči? Nekateri avtomobili imajo tako, da se ponoči samo s sprednjimi ledicami vozijo, zadaj pa tema. Pa v megli tudi... 

S sprednjimi dnevnimi lučmi bi morale goreti tudi zadnje luči....

Napisano

Sj mi je kr malo nerodno napisat, sam... žarnice so bile nedelujoče (tudi rezervna, čeprav na pogled ok, nisem pa preveril z multimetrom). Zamenjal in vse deluje, kot v navodilih. Model je s halogenkami, ne xenon.

Imam pa zadnje luči rad vklopljene tudi podnevi, ker je barva avta manj vidna.

Napisano
2 hours ago, Shrek said:

Kakorkoli že, je to bedarija...

Ti bonbončki so brez veze...

Kje je definicija zmanjšane vidljivosti, da preklopiš oziroma ročno prižgeš zadnje luči? Nekateri avtomobili imajo tako, da se ponoči samo s sprednjimi ledicami vozijo, zadaj pa tema. Pa v megli tudi... 

S sprednjimi dnevnimi lučmi bi morale goreti tudi zadnje luči....

Tako ja, namesto da bi imeli na "Auto" imajo na prvi stopnji ni potem jim automatsko ne preklopi. Morda bi takrat avto lahko opozoril, da je zunaj tema in naj užge luči, če tip sam ne vidi, da vozi v temi :D

 

 

Napisano
pred 12 minutami je NevLado napisal:

Tako ja, namesto da bi imeli na "Auto" imajo na prvi stopnji ni potem jim automatsko ne preklopi. Morda bi takrat avto lahko opozoril, da je zunaj tema in naj užge luči, če tip sam ne vidi, da vozi v temi :D

 

 

Problem je da včasih "auto" ne zazna mraka,megle. Meni recimo ne preklopi na Šmartinski pod podvozom pri Orto baru. Potem pa stoj v temi zadnji v koloni ...

 

Resitev, bi bila, da na dnevnem načinu (torej dnevne luči spredaj in zadaj nič) ne sveti niti ena osvetlitev armature; ne kazalci, ne Radio, nič... Ampak... Nekaterim bi še potem ne kapnilo.

 

Jaz sem proti temu , da zadaj luči ne svetijo. Da spredaj čez dan svetijo dnevne halogenske ali ledice namesto ksenona, razumem...

Napisano
dne 9. 10. 2020 ob 16:48 je Bini napisal:

Kako si rešil težavo? Pri meni je takole ko stojim, nič ne gori, (na sliki) ko speljem se mi prižgejo luči-dnevne, v mraku pa kratke luči. :prstgor:

IMG_20201009_163621.jpg

IMG_20201009_163637.jpg

Ti si zdaj samo pokazal, kako je zgloncana tvoja mazdica😜

Napisano
pred 5 urami je Shrek napisal:

Kakorkoli že, je to bedarija...

Ti bonbončki so brez veze...

Kje je definicija zmanjšane vidljivosti, da preklopiš oziroma ročno prižgeš zadnje luči? Nekateri avtomobili imajo tako, da se ponoči samo s sprednjimi ledicami vozijo, zadaj pa tema. Pa v megli tudi... 

S sprednjimi dnevnimi lučmi bi morale goreti tudi zadnje luči....

Se strinjam!

Napisano
pred 1 uro je Gregster napisal:

Ti si zdaj samo pokazal, kako je zgloncana tvoja mazdica😜

Ne ravno,ampak če se tako vidi nimam nič proti :prstgor:

Napisano
pred 3 urami je Nejc1986 napisal:

Problem je da včasih "auto" ne zazna mraka,megle. Meni recimo ne preklopi na Šmartinski pod podvozom pri Orto baru. Potem pa stoj v temi zadnji v koloni ...

Hmmm, jaz, ko sem zadnji v koloni vedno stojim z nogo na bremzi (na AC pa še štirje žmigavci vklopljeni). Če pa kdo spregleda tud to pa žal ni druge pomoči.

33112_1.png

Napisano
30 minutes ago, Boss said:

Hmmm, jaz, ko sem zadnji v koloni vedno stojim z nogo na bremzi (na AC pa še štirje žmigavci vklopljeni). Če pa kdo spregleda tud to pa žal ni druge pomoči.

Če je fejst dež prižgi še meglenko na ac. Jaz sem se to navadil od avstrijcev ni je res lepa in uporabna navada.

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano

Sam res lepo prosim, daj potem jo še ugasni, ker ponoč pri normalni vidljivosti je zadnja meglenka nekaj najbolj zoprnega in nevarnega.

33112_1.png

Napisano

Kot je ze Boss napisal... folk zna samo meglenke prizgat... ko pa vidijo avto za seboj, pa ne unajo tega ugasnit, tudi ce jim poblendas... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Hmmm, jaz, ko sem zadnji v koloni vedno stojim z nogo na bremzi (na AC pa še štirje žmigavci vklopljeni). Če pa kdo spregleda tud to pa žal ni druge pomoči.

Jaz tudi. Ne pa vsi.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.