Skoči na vsebino

Platišča

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je Alenh napisal:

Mi lahko kdo pove oz razloži ketere gume lahk dam gor in kaj pomeni tisto(11a,11b predvidevam predelave)?

Gre se za mazdo 6 2.2 2016...

Screenshot_20210501-175323_Drive.jpg

A misliš na original platišča 19 X 7,5"? Ali bi zamenjal platišča za širša, večja? Malo več podatkov bi pomagalo. 

 

 

Napisano
pred 20 minutami je Alex napisal:

A misliš na original platišča 19 X 7,5"? Ali bi zamenjal platišča za širša, večja? Malo več podatkov bi pomagalo. 

Zamenjal bi za 19× 8,5J et 45

Napisano
pred 35 minutami je Alenh napisal:

Zamenjal bi za 19× 8,5J et 45

Homogiraš lahko gume 245/40 r 19.

Tako dimenzijo imam tudi sam na feltnah 8'5".Tako boš imel skoraj enak presek gume kot 225/45 r 19.

 

 

Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

Homogiraš lahko gume 245/40 r 19.

Tako dimenzijo imam tudi sam na feltnah 8'5".Tako boš imel skoraj enak presek gume kot 225/45 r 19.

Potem 235/35 r19 al pa 225/40 r19 odpadejo?

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Alenh napisal:

Potem 235/35 r19 al pa 225/40 r19 odpadejo?

225 gume so absolutno preozke za 8,5" širino platišč (sem imel nekaj časa takšno kombinacijo, dokler nisem kupil gum 245). Pri gumah 235/35 r 19 pa bi imel napako 5,87% pri odčitku hitrosti. Razlika  v diametru gume:

original 225/45 r 19 = 685.1mm

               235/35 r19     = 647.1mm   Nekateri montirajo na 8,5" tudi gume 245/45 r 19. Tudi tukaj pride do razlike v prikazu hitrosti zaradi večjega premera gume. Sicer pa dobiš zraven platišč vedno tudi tuv v katerem ti piše, kakšne dimenzije gum lahko montiraš za točno tvoj model avta.Brez tega papirja ne moreš narediti homologacije.
Paziti moraš tudi na ET, da ne bo premajhen, ker ti potem lahko drsa po notranjem robu blatnika, ko je avto obtežen. ET ne sme biti niti prevelik, ker imaš potem lahko problem z drsanjem po vzmetenje. 
 
Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 25 minutami je Alex napisal:

225 gume so absolutno preozke za 8,5" širino platišč (sem imel nekaj časa takšno kombinacijo, dokler nisem kupil gum 245). Pri gumah 235/35 r 19 pa bi imel napako 5,87% pri odčitku hitrosti. Razlika  v diametru gume:

original 225/45 r 19 = 685.1mm

               235/35 r19     = 647.1mm   Nekateri montirajo na 8,5" tudi gume 245/45 r 19. Tudi tukaj pride do razlike v prikazu hitrosti zaradi večjega premera gume. Sicer pa dobiš zraven platišč vedno tudi tuv v katerem ti piše, kakšne dimenzije gum lahko montiraš za točno tvoj model avta.Brez tega papirja ne moreš narediti homologacije.
Paziti moraš tudi na ET, da ne bo premajhen, ker ti potem lahko drsa po notranjem robu blatnika, ko je avto obtežen. ET ne sme biti niti prevelik, ker imaš potem lahko problem z drsanjem po vzmetenje. 
 

Razumem potem se bom odločil za 245/40r19 mislim da pri et 45 ne bi smel biti problem,da bo dost prostora.Kakšen maš pa ti et?

Napisano
pred 54 minutami je Alenh napisal:

Razumem potem se bom odločil za 245/40r19 mislim da pri et 45 ne bi smel biti problem,da bo dost prostora.Kakšen maš pa ti et?

Tudi 45. Tako ti bo ravno prav  "poravnalo" gumo z blatniki. 😉

 

 

Napisano
pred 4 minutami je Alex napisal:

Tudi 45. Tako ti bo ravno prav  "poravnalo" gumo z blatniki. 😉

Super pol me ne rab skrbet,da bi me na tehničnem kej zajebaval in bo šla homologacija lepo prek😊

Napisano
pred 9 minutami je Alenh napisal:

Super pol me ne rab skrbet,da bi me na tehničnem kej zajebaval in bo šla homologacija lepo prek😊

Tako je. Samo glej, da dobiš obvezno  prave papirje zraven platišč za tvoj avto. Ko greš na homologacijo moraš imeti obvezno vgrajene gor gume, ki bodo vpisane v kartonček, 245/40 r19.

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

Tako je. Samo glej, da dobiš obvezno  prave papirje zraven platišč za tvoj avto. Ko greš na homologacijo moraš imeti obvezno vgrajene gor gume, ki bodo vpisane v kartonček, 245/40 r19.

Ja platišča sm že naroču dobil sm pa po mailu TUV certifikat tisto ko sm že včeri  dal gor..

Pravkar je Alenh napisal:

Ja platišča sm že naroču dobil sm pa po mailu TUV certifikat tisto ko sm že včeri  dal gor..

 

Screenshot_20210501-175323_Drive.jpg

Napisano
pred 3 minutami je Alenh napisal:

Ja platišča sm že naroču dobil sm pa po mailu TUV certifikat tisto ko sm že včeri  dal gor..

 

Screenshot_20210501-175323_Drive.jpg

Super. Kakšna si pa vzel? 

 

 

Napisano
pred 18 minutami je Alenh napisal:

Tomason ar1

Screenshot_20210502-100214_Chrome.jpg

Lepe. S tem, da je ta 6-ka na sliki "spuščena". A jo boš tudi ti nižal? 

 

 

Napisano
pred 14 minutami je Alex napisal:

Lepe. S tem, da je ta 6-ka na sliki "spuščena". A jo boš tudi ti nižal? 

Zaenkrat ne....Pretrdo bo pol vse skupi...

Napisano

Pa ne samo to... avto rata nepraktičen, ker pol skos stiskaš zobe al bo šlo čez ležečega policaja, a sem dost stran od robnika, da ne zapnem, kakšne rampe v garažne hiše al podzemna parkirišča znajo na prelomu biti s prevelikim kotom in bo trpel odbijaš pa še kaj drugega.

 

Nižat se splača le avto, ki ni daily driver in ga maš več ali manj za frajerirat naokoli... vse ostalo je pa en kup ene dodatne nepotrebne nadloge. 50% tistih pa ki so nižal so zelo kmalu šli nazaj na original višino. Nižat za 1 do 1,5 cm se namrč ne splača za 3 ali več je pa navadno že preveč za brezskrbno uporabo avta.

33112_1.png

Napisano
pred 5 minutami je Boss napisal:

Pa ne samo to... avto rata nepraktičen, ker pol skos stiskaš zobe al bo šlo čez ležečega policaja, a sem dost stran od robnika, da ne zapnem, kakšne rampe v garažne hiše al podzemna parkirišča znajo na prelomu biti s prevelikim kotom in bo trpel odbijaš pa še kaj drugega.

 

Nižat se splača le avto, ki ni daily driver in ga maš več ali manj za frajerirat naokoli... vse ostalo je pa en kup ene dodatne nepotrebne nadloge. 50% tistih pa ki so nižal so zelo kmalu šli nazaj na original višino. Nižat za 1 do 1,5 cm se namrč ne splača za 3 ali več je pa navadno že preveč za brezskrbno uporabo avta.

Škoda, ker ni že dizajnirana 6-ka tako, da bi pri isti oddaljenosti od tal bili koloteki oziroma izrez za kolesa nekoliko manjši in bi bilo manj lufta med kolesom in blatnikom. Saj ne bi rabili veliko, kak centimeter in pol. 🤔

 

 

Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

Tudi 45. Tako ti bo ravno prav  "poravnalo" gumo z blatniki. 😉

Daj mi samo še reči kako je glede kamenčkov ko maš poravnan ti jih kaj meče al ni tak problem?

Napisano
Pred eno uro je Alenh napisal:

Daj mi samo še reči kako je glede kamenčkov ko maš poravnan ti jih kaj meče al ni tak problem?

Ni problema. V bistvu je zadaj še malo placa do roba blatnika, spredaj je bolj poravnano.V glavnem veliko lepše izgleda kot z original platišči. 😉

 

 

Napisano
pred 9 urami je Alex napisal:

Škoda, ker ni že dizajnirana 6-ka tako, da bi pri isti oddaljenosti od tal bili koloteki oziroma izrez za kolesa nekoliko manjši in bi bilo manj lufta med kolesom in blatnikom. Saj ne bi rabili veliko, kak centimeter in pol. 🤔

 

Sej pa tut original ni neki full lufta umes 

IMG_20210502_224749.thumb.jpg.a1b01114eca1ad42530956bbacb17928.jpg

  • 4 meseci kasneje...
Napisano
WWW.BARTOG.SI

A17 5x114,3 ET45 7,5x17 ALUTEC IKENU črna 70,1 (Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Kia, Lex


Mnenja ? zgledalo vem da bo tko tko, ma za zimske potrpim

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:
WWW.BARTOG.SI

A17 5x114,3 ET45 7,5x17 ALUTEC IKENU črna 70,1 (Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Kia, Lex


Mnenja ? zgledalo vem da bo tko tko, ma za zimske potrpim

Meni ni tako slabo,če boš pa ti trpel 5 mesecev jih pa raje ne kupi.....😜

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:
WWW.BARTOG.SI

A17 5x114,3 ET45 7,5x17 ALUTEC IKENU črna 70,1 (Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Kia, Lex


Mnenja ? zgledalo vem da bo tko tko, ma za zimske potrpim

Za moje pojme bo za zimske ok👍, še mat lak...so celo prelepe😁😉...je to za zimo primerno...da ne boš imel cez par let vse "ulusceno"...

Napisano

Mi niso slabe no, sam kvaliteto sem mislil, ma zgleda bom kar te uzel

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano (urejeno)
dne 29. 9. 2021 ob 21:41 je sportman333 napisal:

Za moje pojme bo za zimske ok👍, še mat lak...so celo prelepe😁😉...je to za zimo primerno...da ne boš imel cez par let vse "ulusceno"...

Ne vem zakaj ne more biti avto celo leto lep.....:nevem:

Čez mesec dva gledam na krasni MAZDI grde fetnne pa si rečem; aja zima je.....:aaaaa:

Popravljeno od Bini

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.