Skoči na vsebino

Platišča

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je Alenh napisal:

Mi lahko kdo pove oz razloži ketere gume lahk dam gor in kaj pomeni tisto(11a,11b predvidevam predelave)?

Gre se za mazdo 6 2.2 2016...

Screenshot_20210501-175323_Drive.jpg

A misliš na original platišča 19 X 7,5"? Ali bi zamenjal platišča za širša, večja? Malo več podatkov bi pomagalo. 

 

 

Napisano
pred 20 minutami je Alex napisal:

A misliš na original platišča 19 X 7,5"? Ali bi zamenjal platišča za širša, večja? Malo več podatkov bi pomagalo. 

Zamenjal bi za 19× 8,5J et 45

Napisano
pred 35 minutami je Alenh napisal:

Zamenjal bi za 19× 8,5J et 45

Homogiraš lahko gume 245/40 r 19.

Tako dimenzijo imam tudi sam na feltnah 8'5".Tako boš imel skoraj enak presek gume kot 225/45 r 19.

 

 

Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

Homogiraš lahko gume 245/40 r 19.

Tako dimenzijo imam tudi sam na feltnah 8'5".Tako boš imel skoraj enak presek gume kot 225/45 r 19.

Potem 235/35 r19 al pa 225/40 r19 odpadejo?

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Alenh napisal:

Potem 235/35 r19 al pa 225/40 r19 odpadejo?

225 gume so absolutno preozke za 8,5" širino platišč (sem imel nekaj časa takšno kombinacijo, dokler nisem kupil gum 245). Pri gumah 235/35 r 19 pa bi imel napako 5,87% pri odčitku hitrosti. Razlika  v diametru gume:

original 225/45 r 19 = 685.1mm

               235/35 r19     = 647.1mm   Nekateri montirajo na 8,5" tudi gume 245/45 r 19. Tudi tukaj pride do razlike v prikazu hitrosti zaradi večjega premera gume. Sicer pa dobiš zraven platišč vedno tudi tuv v katerem ti piše, kakšne dimenzije gum lahko montiraš za točno tvoj model avta.Brez tega papirja ne moreš narediti homologacije.
Paziti moraš tudi na ET, da ne bo premajhen, ker ti potem lahko drsa po notranjem robu blatnika, ko je avto obtežen. ET ne sme biti niti prevelik, ker imaš potem lahko problem z drsanjem po vzmetenje. 
 
Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 25 minutami je Alex napisal:

225 gume so absolutno preozke za 8,5" širino platišč (sem imel nekaj časa takšno kombinacijo, dokler nisem kupil gum 245). Pri gumah 235/35 r 19 pa bi imel napako 5,87% pri odčitku hitrosti. Razlika  v diametru gume:

original 225/45 r 19 = 685.1mm

               235/35 r19     = 647.1mm   Nekateri montirajo na 8,5" tudi gume 245/45 r 19. Tudi tukaj pride do razlike v prikazu hitrosti zaradi večjega premera gume. Sicer pa dobiš zraven platišč vedno tudi tuv v katerem ti piše, kakšne dimenzije gum lahko montiraš za točno tvoj model avta.Brez tega papirja ne moreš narediti homologacije.
Paziti moraš tudi na ET, da ne bo premajhen, ker ti potem lahko drsa po notranjem robu blatnika, ko je avto obtežen. ET ne sme biti niti prevelik, ker imaš potem lahko problem z drsanjem po vzmetenje. 
 

Razumem potem se bom odločil za 245/40r19 mislim da pri et 45 ne bi smel biti problem,da bo dost prostora.Kakšen maš pa ti et?

Napisano
pred 54 minutami je Alenh napisal:

Razumem potem se bom odločil za 245/40r19 mislim da pri et 45 ne bi smel biti problem,da bo dost prostora.Kakšen maš pa ti et?

Tudi 45. Tako ti bo ravno prav  "poravnalo" gumo z blatniki. 😉

 

 

Napisano
pred 4 minutami je Alex napisal:

Tudi 45. Tako ti bo ravno prav  "poravnalo" gumo z blatniki. 😉

Super pol me ne rab skrbet,da bi me na tehničnem kej zajebaval in bo šla homologacija lepo prek😊

Napisano
pred 9 minutami je Alenh napisal:

Super pol me ne rab skrbet,da bi me na tehničnem kej zajebaval in bo šla homologacija lepo prek😊

Tako je. Samo glej, da dobiš obvezno  prave papirje zraven platišč za tvoj avto. Ko greš na homologacijo moraš imeti obvezno vgrajene gor gume, ki bodo vpisane v kartonček, 245/40 r19.

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

Tako je. Samo glej, da dobiš obvezno  prave papirje zraven platišč za tvoj avto. Ko greš na homologacijo moraš imeti obvezno vgrajene gor gume, ki bodo vpisane v kartonček, 245/40 r19.

Ja platišča sm že naroču dobil sm pa po mailu TUV certifikat tisto ko sm že včeri  dal gor..

Pravkar je Alenh napisal:

Ja platišča sm že naroču dobil sm pa po mailu TUV certifikat tisto ko sm že včeri  dal gor..

 

Screenshot_20210501-175323_Drive.jpg

Napisano
pred 3 minutami je Alenh napisal:

Ja platišča sm že naroču dobil sm pa po mailu TUV certifikat tisto ko sm že včeri  dal gor..

 

Screenshot_20210501-175323_Drive.jpg

Super. Kakšna si pa vzel? 

 

 

Napisano
pred 18 minutami je Alenh napisal:

Tomason ar1

Screenshot_20210502-100214_Chrome.jpg

Lepe. S tem, da je ta 6-ka na sliki "spuščena". A jo boš tudi ti nižal? 

 

 

Napisano
pred 14 minutami je Alex napisal:

Lepe. S tem, da je ta 6-ka na sliki "spuščena". A jo boš tudi ti nižal? 

Zaenkrat ne....Pretrdo bo pol vse skupi...

Napisano

Pa ne samo to... avto rata nepraktičen, ker pol skos stiskaš zobe al bo šlo čez ležečega policaja, a sem dost stran od robnika, da ne zapnem, kakšne rampe v garažne hiše al podzemna parkirišča znajo na prelomu biti s prevelikim kotom in bo trpel odbijaš pa še kaj drugega.

 

Nižat se splača le avto, ki ni daily driver in ga maš več ali manj za frajerirat naokoli... vse ostalo je pa en kup ene dodatne nepotrebne nadloge. 50% tistih pa ki so nižal so zelo kmalu šli nazaj na original višino. Nižat za 1 do 1,5 cm se namrč ne splača za 3 ali več je pa navadno že preveč za brezskrbno uporabo avta.

33112_1.png

Napisano
pred 5 minutami je Boss napisal:

Pa ne samo to... avto rata nepraktičen, ker pol skos stiskaš zobe al bo šlo čez ležečega policaja, a sem dost stran od robnika, da ne zapnem, kakšne rampe v garažne hiše al podzemna parkirišča znajo na prelomu biti s prevelikim kotom in bo trpel odbijaš pa še kaj drugega.

 

Nižat se splača le avto, ki ni daily driver in ga maš več ali manj za frajerirat naokoli... vse ostalo je pa en kup ene dodatne nepotrebne nadloge. 50% tistih pa ki so nižal so zelo kmalu šli nazaj na original višino. Nižat za 1 do 1,5 cm se namrč ne splača za 3 ali več je pa navadno že preveč za brezskrbno uporabo avta.

Škoda, ker ni že dizajnirana 6-ka tako, da bi pri isti oddaljenosti od tal bili koloteki oziroma izrez za kolesa nekoliko manjši in bi bilo manj lufta med kolesom in blatnikom. Saj ne bi rabili veliko, kak centimeter in pol. 🤔

 

 

Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

Tudi 45. Tako ti bo ravno prav  "poravnalo" gumo z blatniki. 😉

Daj mi samo še reči kako je glede kamenčkov ko maš poravnan ti jih kaj meče al ni tak problem?

Napisano
Pred eno uro je Alenh napisal:

Daj mi samo še reči kako je glede kamenčkov ko maš poravnan ti jih kaj meče al ni tak problem?

Ni problema. V bistvu je zadaj še malo placa do roba blatnika, spredaj je bolj poravnano.V glavnem veliko lepše izgleda kot z original platišči. 😉

 

 

Napisano
pred 9 urami je Alex napisal:

Škoda, ker ni že dizajnirana 6-ka tako, da bi pri isti oddaljenosti od tal bili koloteki oziroma izrez za kolesa nekoliko manjši in bi bilo manj lufta med kolesom in blatnikom. Saj ne bi rabili veliko, kak centimeter in pol. 🤔

 

Sej pa tut original ni neki full lufta umes 

IMG_20210502_224749.thumb.jpg.a1b01114eca1ad42530956bbacb17928.jpg

  • 4 meseci kasneje...
Napisano
WWW.BARTOG.SI

A17 5x114,3 ET45 7,5x17 ALUTEC IKENU črna 70,1 (Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Kia, Lex


Mnenja ? zgledalo vem da bo tko tko, ma za zimske potrpim

 


image.jpeg

 

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:
WWW.BARTOG.SI

A17 5x114,3 ET45 7,5x17 ALUTEC IKENU črna 70,1 (Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Kia, Lex


Mnenja ? zgledalo vem da bo tko tko, ma za zimske potrpim

Meni ni tako slabo,če boš pa ti trpel 5 mesecev jih pa raje ne kupi.....😜

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:
WWW.BARTOG.SI

A17 5x114,3 ET45 7,5x17 ALUTEC IKENU črna 70,1 (Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Kia, Lex


Mnenja ? zgledalo vem da bo tko tko, ma za zimske potrpim

Za moje pojme bo za zimske ok👍, še mat lak...so celo prelepe😁😉...je to za zimo primerno...da ne boš imel cez par let vse "ulusceno"...

Napisano (urejeno)
dne 29. 9. 2021 ob 21:41 je sportman333 napisal:

Za moje pojme bo za zimske ok👍, še mat lak...so celo prelepe😁😉...je to za zimo primerno...da ne boš imel cez par let vse "ulusceno"...

Ne vem zakaj ne more biti avto celo leto lep.....:nevem:

Čez mesec dva gledam na krasni MAZDI grde fetnne pa si rečem; aja zima je.....:aaaaa:

Popravljeno od Bini

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
    • Zdaj mešaš hruške in jabolka. Pri telefonih in tv-jih ni stresa, kje in ali  boš sploh lahko polnil. Tekefon pač prlkjučiš na prvi vtič in to je to. Pri el. kosilnicah pa moraš že preden štartaš naredit celo študijo, kje in kolikokrat se boš ustavljal na poti. In za koliko časa. Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna, potrebuješ za pot dve uri več časa. Prvič,ko se  voziš  z kaminsko  hitrostjo in oviraš normalen promet na cesti, drugič, ko iščeš prazno polnilnico ob avtocesti. In na koncu si porabil veliko več časa kot recimo z dizelašem ali benzinarjem in cenovno si tam-tam.  Jaz se z obema avtomobiloma vozim zelo komot in udobno in ne pogrešam "tihe" vožnje pri 110km/ uro. Mene ne prepričaš. 
    • Netopirjeva streha zahteva nekaj vzdrževanja in podmazovanja, tudi tesnila.
    • Sam bi vsekakor tu še 1x ponovil, če je potrebno. Sem razmišljal tudi, da ga snamem, vendar je malo več kot mačji kašelj v primerjavi s čiščenjem. Bi pa na njegovem mestu najprej preveril, če je težava res dpf.   lp, Samo
    • Jah, v tej temi se vsi obnašate kot presrani smrkavci. Koliko boš vozil, kje boš polnil, koliko % še imaš ipd. vprašanja/dvomi/strahovi so na vsaki strani te teme, kar malo poglejte svoje objave.   Jaz se preprosto peljem in filam. To je to. Saj EV ni neka raketna znanost. Je pa znanost za vse, ki z njim nimajo opravka in si ga predstavljajo vsak po svoje. Predvsem pa že preden probajo, vedo, da to ni za njih. Kot verjetno niso bili za njih pametni telefoni, ker pravi telefoni imajo tipke, pa ravni televizorji, ki niso škatle ipd. Vse že videno in slišano.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.