Skoči na vsebino

Platišča

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

nevem jst jih mam že več kot 3tedne doma :D tko, da ne kopirajte !!!! hec hec,.. zarad mene jih lahk ima pol slovenije

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 1 uro je TiEn napisal:

nevem jst jih mam že več kot 3tedne doma :D tko, da ne kopirajte !!!! hec hec,.. zarad mene jih lahk ima pol slovenije

:party0035:

Napisano
dne 20. 10. 2021 ob 10:21 je Brane napisal:

Črn sprej in je problem rešen

Ko je ravno naneslo na barvanje feltn... kako se obnese plasti dip al kaj je že?

N7rRRL1.jpg

Napisano

Odlično se odnese, sem ga imel na prejšem avtomobilu, pral sem ga isto kot navadno barvane feltne.

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 14 minutami je TiEn napisal:

Odlično se odnese, sem ga imel na prejšem avtomobilu, pral sem ga isto kot navadno barvane feltne.

To se isto dobi v piksni (aerosol), kot barva? In samo pošpricaš?

N7rRRL1.jpg

Napisano

Tako je, sam je fajn dat več plasti, da potem lažje olupiš dol ko hočeš

 

Dam en vido samo za primer:



Gumo načeloma lahko namažeš z glicerinom, da je mastna da se plasti plastidip ne prime, feltno pa ščistiš s čistilnim alkoholom.

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 36 minutami je TiEn napisal:

Odlično se odnese, sem ga imel na prejšem avtomobilu, pral sem ga isto kot navadno barvane feltne.

Res je. Edino, če zadene kamenček, se zna malo poznat. Nič hudega. Vzameš zopet plastidip in popraviš. Se ne opazi sploh popravila😊

 

 

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Ko je ravno naneslo na barvanje feltn... kako se obnese plasti dip al kaj je že?

Važno je predvsem, da površino dobro pripraviš, razmastiš pred nanosom barve. In pa to, da so nanosi barve res "Light", na tanko nanešeni. Vmes moraš počakati med  posameznimi nanosi, da se dobro posušijo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
18 minutes ago, Alex said:

Res je. Edino, če zadene kamenček, se zna malo poznat. Nič hudega. Vzameš zopet plastidip in popraviš. Se ne opazi sploh popravila😊

 

Meni se ni nič poznalo od kamenčkov, mi ni blo v vseh letih ko sem imel gor popravljat nič.

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 14 minutami je TiEn napisal:

Plastidip napisi pa mislim, da je prvi zadetek že ena taprava spletna.

 

Koliko piksen približno rabiš za 4x kolesa pobarvat?

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 15 minutami je TiEn napisal:

Uff milsim da sm rabil 2 al 3, ne spomnim se vredu več

Prej 3.

 

 

Napisano
pred 11 urami je TiEn napisal:

Meni se ni nič poznalo od kamenčkov, mi ni blo v vseh letih ko sem imel gor popravljat nič.

Verjetno to drži do naslednje menjave gum, ker da bi pa menjaval gume in se ne bi poznalo oz.šla "barva" ob robovih dol pa dvomim....

Napisano
Pred eno uro je sportman333 napisal:

Verjetno to drži do naslednje menjave gum, ker da bi pa menjaval gume in se ne bi poznalo oz.šla "barva" ob robovih dol pa dvomim....

:prstgor:

Napisano

Pozdravljeni,

Zanima me mnenje. Menjal sem CX-3 za Mazdo3 in na servisu mi trdijo, da ne morem montirat prejšnih originalnih 16' platišč z zimskimi gumami. Glede na to, da ima mazda3 Core v opremi 16' (moja Plus ima 18'), sem šel montirat spredaj na voznikovi strani (spredaj so večji diski) in guma se vrti.

V homologaciji 16' ni vpisana.

A je kdo montiral 16' pa je imel težave z avtom?

Dimenzija 16' gum je itak druga, bo treba menjat, in na teh ni TPMS senzorjev, kar pomeni še ta strošek.

Če 16' platišča ne grejo, celotnega 18' kompleta ne bi kupoval, potem bi se kvečjemu odločil za gume in menjal ob sezoni.

Prosim mnenja?

LP

RMM

Napisano

Mogoče gredo na novo trojko bistveno širše 16-palčne gume, ki jih na staro platišče sploh ne moreš montirati.

 

Preveri še "J" oznake za širino platišča ...

Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Mogoče gredo na novo trojko bistveno širše 16-palčne gume, ki jih na staro platišče sploh ne moreš montirati.

 

Preveri še "J" oznake za širino platišča ...

 

V bistvu gredo ožje za 1cm. CX-3 ima gume 215, Mazda3 205. (govorim za dimezijo 16', 18' ima isto 215)

Napisano
pred 21 minutami je FRMM napisal:

 

V bistvu gredo ožje za 1cm. CX-3 ima gume 215, Mazda3 205. (govorim za dimezijo 16', 18' ima isto 215)

Kako slikco 3ke prlimi,da vidimo makino....😊

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.