Skoči na vsebino

Platišča

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 48 minutami je FRMM napisal:

 

V bistvu gredo ožje za 1cm. CX-3 ima gume 215, Mazda3 205. (govorim za dimezijo 16', 18' ima isto 215)

ET bi šla oba gor brez problema. Po moje je razlika v širini same feltne. Namreč, na feltno 7" gre gor guma 215 na 6'5 pa 205. Gume 205 ne smeš montirati na širino 7".

 

 

Napisano

Eno je, če se lahko montirajo, drugo pa, če se smejo montirat. Če v homologaciji ni vpisano za 16", pol NE SMEŠ dat gor, tudi če grejo. 

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

Eno je, če se lahko montirajo, drugo pa, če se smejo montirat. Če v homologaciji ni vpisano za 16", pol NE SMEŠ dat gor, tudi če grejo. 

👍

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Vprasanje za homologacijo platisc / gum. Ali morajo biti gume, ki so specificirane z novimi feltnami biti tufi dejansko na feltni ob homologaciji?

 

Primer:

Tovarniske gume 185/50/16

 

Rad bi homologiral gume 195/50/16 

Nove feltne imajo dimenzijo 185 in 195/50/16 v certifikatu.

 

Vprasanje je ali je ob homologaciji na novih feltnah treba imeti tudi gume 195 ali pa imas lahko nataknjene 185 pa vseeno vpisejo 195?

 

Gre se za razliko v sirini med letnimi in zimskimi...

Hvala

Napisano
pred 4 minutami je jereb napisal:

Vprasanje za homologacijo platisc / gum. Ali morajo biti gume, ki so specificirane z novimi feltnami biti tufi dejansko na feltni ob homologaciji?

 

Primer:

Tovarniske gume 185/50/16

 

Rad bi homologiral gume 195/50/16 

Nove feltne imajo dimenzijo 185 in 195/50/16 v certifikatu.

 

Vprasanje je ali je ob homologaciji na novih feltnah treba imeti tudi gume 195 ali pa imas lahko nataknjene 185 pa vseeno vpisejo 195?

 

Gre se za razliko v sirini med letnimi in zimskimi...

Hvala

Ja, postopek je tak da pojdi do vulkanizerja in naj ti zmontira gor. Izpolnit more obrazec - tehnično potrdilo o vgradnji. To potrdilo in certifikat pelješ na homolomo, kjer zadevo poslikajo, plačaš 35 eur in dobiš karton po pošti ko vpišejo. Do takrat imaš potrdilo o oddani homologaciji v primeru če te dobijo policaji ob pregledu zimske opreme.

 

Ko bodo slikali homolomo in če boš imel druge gume gor, bodo vpisali kar je gor. Zato je pomembno da imaš vse pripravljeno na homolomo.

Napisano
pred 12 minutami je NevLado napisal:

Ja, postopek je tak da pojdi do vulkanizerja in naj ti zmontira gor. Izpolnit more obrazec - tehnično potrdilo o vgradnji. To potrdilo in certifikat pelješ na homolomo, kjer zadevo poslikajo, plačaš 35 eur in dobiš karton po pošti ko vpišejo. Do takrat imaš potrdilo o oddani homologaciji v primeru če te dobijo policaji ob pregledu zimske opreme.

 

Ko bodo slikali homolomo in če boš imel druge gume gor, bodo vpisali kar je gor. Zato je pomembno da imaš vse pripravljeno na homolomo.

Točno tako je, kot si napisal. 

Še posebej jih zanima to, da gre guma lepo mimo amortizerja in mimo blatnika. 

To po slikajo z vseh možnih kotov. Tudi gume, ki so trenutno gor poslikajo, prav tako feltne. In dobiš homologacijo točno in samo za to kombinacijo. 

 

 

Napisano

Hvala, postopek poznam le zanimalo me je ce moras gumo z novo dimenzijo imeti dejansko gor med homologacijo ali je dovolj da je v certifikatu.

pred 4 urami je Alex napisal:

Točno tako je, kot si napisal. 

Še posebej jih zanima to, da gre guma lepo mimo amortizerja in mimo blatnika. 

To po slikajo z vseh možnih kotov. Tudi gume, ki so trenutno gor poslikajo, prav tako feltne. In dobiš homologacijo točno in samo za to kombinacijo. 

Tocno in samo zato kombinacijo ne bo drzalo ker dimenzijo gum vpisejo poleg ostalih, feltne pa v predel predelav vozila. To sem ze delal.

Vprasanje pa je ker gum se nimam, nabavim spomladi nove

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Hehe, ja malo je pretiraval z ETjem platišč, kljub valjanim blatnikom bo drsalo. 

Mislim pa da je ta Lexus bolj driftmobil  glede na bojne rane🤪

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.