Skoči na vsebino

Kava


Shrek

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 3,5k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Coffee ima verjetno ime po kofeinu. V slovenskem jeziku je lahko kava tudi brez kofeina. Na tem forumu pa je lahko tudi čaj - če mene vprašate. 🙂

 

Kaj pravi Fran?

káva -e ž (á)
1. zrna, dobljena iz semen kavovca: mleti, pražiti kavo / kava v prahu / mlinček za kavo za mletje kave
// pijača iz teh zrn: po kosilu so pili kavo; skuhala je močno kavo; kava s smetano / servis, skodelice za kavo / elipt. prosim kavo skodelico kave; prerokovati iz kave iz usedline v skodelici kave / bela kava z dodatkom mleka; črna kava brez dodatka mleka / prava kava
 gastr. ekspresna kava pripravljena z ekspresnim aparatom; ledena kava z dodatkom sladoleda in stepene smetane; turška kava ki se kuha navadno skupaj s sladkorjem in servira z usedlino
// ekspr., v zvezi z na družabni sestanek ali pogovor, pri katerem se pije navadno kava: povabiti na kavo
2. navadno s prilastkom pijača iz kavnega nadomestka: za malico dobi kavo s kruhom / piti ječmenovo, žitno kavo; knajpova kava iz žganega ječmenovega slada
3. pog. kavovec: plantaže kave

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Boss napisal:

... se pravi na kratko povedano...žitna kava ni kava. 😜

... ravno obratno, žitna kava je kava.👍

 

pijača iz kavnega nadomestka: za malico dobi kavo s kruhom / piti ječmenovo, žitno kavo; knajpova kava iz žganega ječmenovega slada

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ravno naletel spet na tole temo... in sem si moral it narediti eno Dolce Gusto Cortado ... :D

 

IMG_1098.thumb.jpg.c91759a42346d06321d09c6b7f0483a0.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je Bini napisal:

Spet nekaj po svoje razumeš....🤔🙃🤣

Če pa to ni vredno ankete na ta deževen petek, pol pa tudi ne vem... Jaz pravim, da spada med kave. Že zato, ker je v kavnih avtomatih. 

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Boss napisal:

aha... drugač pa niti ne pijem tega redno. 1x na teden recimo zraven ocvrtih jajčk - ne vem ampak ta kombinacija mi je carska.

Lepo. Čeprav si sam ne morem zamisliti. da bi zraven jajc pil kapučino. 🧐

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je Alex napisal:

Ko jem jajca, da se razumemo. :blush:

Sem ravno hotel napisati, da meni kombinacija jajc in kapucina tudi ni všeč, ker me vedno peče. Pa še tista pena (iz kapucina) mi gre vedno na živce (in ne kam drugam). 

  • Všeč 2
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Bini napisal:

Ena sobotna......😁

IMG_20210130_073530.jpg

Jaz jo prav sedaj kuham v miru. 

In se smejim neumnostim, ki jih piše en pacient. 😅

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Žalosten 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Janez007 napisal:

Za začetek, da ni šoka, se priporoča bolj nevtralno. 😁

 

image.png.50eac1ad90b5bba87ca0b6758fb199f5.png

Saj v bistvu rdeča barva ni napačna. So jo pa zlorabili v napačne namene. Edino pri Mazdah jim je dobro ratala. 👍

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je Alex napisal:

Saj v bistvu rdeča barva ni napačna. So jo pa zlorabili v napačne namene. Edino pri Mazdah jim je dobro ratala. 👍

@Alex, s tem odebeljenim se pa popolnoma strinjam. Ta Mazdina kristalno rdeča je strupeno dobra, da ne rečem - strupena ženska barva. 😁

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.