FuManchu Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 (urejeno) pred 8 urami je Scr3am napisal: Ampak kljub temu 80% ljudi se vedno nikoli v svojemu lastnistvu ne menja komplet hladilne tekocine. Pa tudi ce v navodilih pise na vsakih 200k km ali 11 let. Kako pogosto pa vi menjate komplet hladilno glede na to da vam long-life napisi ne disijo Na saabu sem jo zamenjal lani in na mazdi dve leti nazaj. Popravljeno 10. januar, 2021 od FuManchu Citiraj
Scr3am Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 Na koliko casa oz. Koliko km? Citiraj
Bossek Napisano 10. januar, 2021 Avtor Prijavi Napisano 10. januar, 2021 10 hours ago, Scr3am said: Ampak kljub temu 80% ljudi se vedno nikoli v svojemu lastnistvu ne menja komplet hladilne tekocine. Pa tudi ce v navodilih pise na vsakih 200k km ali 11 let. Kako pogosto pa vi menjate komplet hladilno glede na to da vam long-life napisi ne disijo Edino logicno ... zato je servis. Nekako se pricakuje, da vedo kaj delajo in kaj je portebno naredit. Ce ne uradni pa pelko ali pac nek drug. Velika vecina sploh ne ve kaj in kje je hladilna tekocina. Saj vem da je to avtomobilski forum ampak ne pricakovat od vseh, da so obsedeni z avtomobili in poznajo vse 1 Citiraj
scania Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 Bossek to je res, servis mora vedet ampak tisti servisni intervali so bol tako tako naravnani, da avto zdrzi tisto predvideno zivljensko dobo npr 7let 250000km. Jau servisiram skoraj vse na pol nekateri se mi smejijo, slisim razne komentarje, ampak sem strojnik imam izkusnje marsikaj sem ze videl okrog vzdrzevanja, zato tako tudi vzdrzujem bolj preventivno. Pa sem jaz miren in vsak trenutek se lahko odpeljem kamor zelim brez razmisljanja kaksno je stanje z avtom 😀 2 Citiraj
Scr3am Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 (urejeno) Boosek fl22 se po servisu servisira na 200k km ali 11 let. Ce nimas fl22 in imas klasicno hladilno pa na 100k km in nato na vsake dve leti. Kar pomeni, da je do takrat avto ze izven garancije in se ga ne vozi vec na uradni servis. Jest osebno mislim, da ce na vsake 100k km spustis vn antifriz in notri nalijes novega nebo nobenega problema. Nenem pa zakaj zgrazanje nad longlife napisom. Sam imam fl22 in sem ga kupil pri 170k km ter na 200k km preventivno zamenjal komplet antifriz in je bil, kot nov. Kolikor vem ni bil nikoli do sedaj zamenjan, saj je bil avto do mojega lastnistva vedno servisiran na uradnemu servisu. Popravljeno 10. januar, 2021 od Scr3am 1 Citiraj
FuManchu Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 pred 3 urami je Scr3am napisal: Na koliko casa oz. Koliko km? Štiri leta mojega lastništva oz. 90Km na saabu in na mazdi tri leta lastništva in več kot pol manj km. So vse te župce tako poceni, da je greh da nebi menjal. Velja tudi za bremz olje in ostale tekočine. 2 1 Citiraj
Aless Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 Jaz takoj ko kupim rabljen avto naredim servis in zamenjam vse tekočine, pa tudi če so bile po servisni že menjane. Tako sem 100% da je to menjano. Tudi antifriz menjujem na 2 leti, zavorno vsako leto. Kot je @FuManchunapisal so te stvari dokaj poceni in zamenjaš pa si miren. Aja glede samega antifriza pa se na oko nikoli ne vidi če je zanič, razen če je olje vmes prišlo. Antifriz z leti uporabe izgublja na svojih lastnostih in lahko pride do korozije v motorju. Prilagam zanimiv članek za vse ki mislijo vozit LongLife ali LifeTime antifriz. 😉 Electrolysis 101 | Vehicle Enhancement Labs VE-LABS.NET Electrolysis 101 How to prevent | How to test for electrolysis | How to reverse flush | How to install... 4 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
scania Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 Mislim da sem jaz nekje na forumu opisal postopek z multimetrom kako se ugotovi kdaj je hladilna tekocina za menjat. Ne najdem posta, smo pa na tehnoloski konferenci take stvari delali, ce kdo najde moj post lahko zalepi povezavo 1 Citiraj
Scr3am Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 (urejeno) Jap tudi jaz sem z multimetrom testiral in prav tako z napravo kjer dobis podatek o meji vrenja in zmrzovanja. Mislil sem, da na uc vidis ali je antifriz kontaminiran ali ne z napravo se pa preveri ostale lastnosti. Se pa strinjam z zgoraj napisanem in antifriz poleg vsega sluzi tudi, kot mazivo. Kar sem hotel povedati je to, da v mojem primeru hladilna tekocina ni bila niti malo kontaminirana in poleg tega je imela mejo zmrzovanja na -30 stopinj,. Sem jo pa prav tako preventivno menjal, ker kot si rekel tistih 30€ ni nic. Sem pa ze nekaj casa nazaj kupil tole zadevo, katero lahko uporabis tudi za merjenje vitrexa. Je res, da ni na stopinjo natancna je pa dokaj blizu.https://www.mimovrste.com/hladilne-tekocine-aditivi/tech-merilec-antifriza-hydro-temp?tab=reviews Popravljeno 10. januar, 2021 od Scr3am 2 Citiraj
scania Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 Evo sem našel, kopiram moj post iz teme tehnološka konferebca: Zdravo, mogoče bo komu prišlo prav za preverjanje ali je hladilna tekočina še ok ali je potrebna menjava, na konferenci je bil predstavljen zanimiv postopek preverjanja in sicer. Pri hladnem motorju odpretš pokrov raztezne posode ali pokrov hladilnika in zaženeš motor, vzameš multimeter nastaviš pri Dc meritvi napestost 20V ali manj, ko motor doseže delovno temperaturo vstaviš + sondo v hladilno tekočino, - sondo pa na - pol baterije, obrate dvigneš na 2000 vrtljajev in odčitaš če je vrednost med 0,2 in 0,4 je ok, drugače je potrebna menjava. 6 Citiraj
Bini Napisano 10. januar, 2021 Prijavi Napisano 10. januar, 2021 (urejeno) pred 19 urami je Scr3am napisal: Ampak kljub temu 80% ljudi se vedno nikoli v svojemu lastnistvu ne menja komplet hladilne tekocine. Pa tudi ce v navodilih pise na vsakih 200k km ali 11 let. Kako pogosto pa vi menjate komplet hladilno glede na to da vam long-life napisi ne disijo Jaz nima nikoli tako dolgo avta,bi jo pa sigurno kot je predpisano !😃 Popravljeno 10. januar, 2021 od Bini 2 Citiraj
godlike Napisano 11. januar, 2021 Prijavi Napisano 11. januar, 2021 (urejeno) On 1/10/2021 at 1:24 AM, Scr3am said: Ampak kljub temu 80% ljudi se vedno nikoli v svojemu lastnistvu ne menja komplet hladilne tekocine. Pa tudi ce v navodilih pise na vsakih 200k km ali 11 let. Kako pogosto pa vi menjate komplet hladilno glede na to da vam long-life napisi ne disijo Do zdaj sem mel avte z zobatim, torej se je menjala hladilna z vodno pumpo v predpisanem intervalu po letih. Ker seveda km nisem dosegel. Na M2 pa jo bom letos jeseni, ko bo bom delal servis in bo avto blizu 11Y. Popravljeno 12. januar, 2021 od godlike slovnična napaka 2 Citiraj
mazdaman Napisano 13. januar, 2021 Prijavi Napisano 13. januar, 2021 Jaz pa na mojih 323f in 626 nisem menjal hladilne pa sta avta ima 299000 in 350000, 626 jih ima verjetno sedaj že 400000.Na dieslih jih pa menjam ker tak zamenjam vodno črpalko zraven zobatega jermena Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Bossek Napisano 13. januar, 2021 Avtor Prijavi Napisano 13. januar, 2021 Danes dolil hladilno (notri slo dobr liter) .... ampak to ni resilo problemo. Se vedno ne deluje gretje. Klicem drugi teden pelkota ... saj delajo mehaniki? Citiraj
scania Napisano 13. januar, 2021 Prijavi Napisano 13. januar, 2021 (urejeno) pred 36 minutami je Bossek napisal: Danes dolil hladilno (notri slo dobr liter) .... ampak to ni resilo problemo. Se vedno ne deluje gretje. Klicem drugi teden pelkota ... saj delajo mehaniki? Verjetno kak ventil. Kaj pa senzor temperature? Popravljeno 13. januar, 2021 od scania Citiraj
Bossek Napisano 13. januar, 2021 Avtor Prijavi Napisano 13. januar, 2021 Ne vem, to pa presega moje znanje avtov sem se neki matral z OBD-jem pa se mi ni hotel povezat na telefon. Citiraj
Brane Napisano 14. januar, 2021 Prijavi Napisano 14. januar, 2021 Temperatura motorja je normalna ali se sploh ne vzdigne? Citiraj
g.Wankel Napisano 14. januar, 2021 Prijavi Napisano 14. januar, 2021 pred 13 urami je Bossek napisal: Danes dolil hladilno (notri slo dobr liter) .... ampak to ni resilo problemo. Se vedno ne deluje gretje. Klicem drugi teden pelkota ... saj delajo mehaniki? Glede na izkušnje, če se števec za temperaturo ne dvigne, bi stavil na termostat. Sem imel isti problem. 3 Citiraj
Z M A J Napisano 14. januar, 2021 Prijavi Napisano 14. januar, 2021 pred 13 urami je Bossek napisal: Danes dolil hladilno (notri slo dobr liter) .... ampak to ni resilo problemo. Se vedno ne deluje gretje. Klicem drugi teden pelkota ... saj delajo mehaniki? Pelko normalno obratuje, da. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Scr3am Napisano 14. januar, 2021 Prijavi Napisano 14. januar, 2021 A pa si tudi v hladilnik nalil hladilno, ker ce v hladilniku ni dovolj tekocine jo vzame iz expanzijske. Seveda je tudi opcija, da ga termostat serje in je skos odprt, ampak predvidevam, da bi v tem primeru napisal, da je avto skoz mrzu. Pelji do peleta pa da zrihta Citiraj
Bossek Napisano 15. januar, 2021 Avtor Prijavi Napisano 15. januar, 2021 V hladilnik sem nalil, sel en krog. Gretje ni delal, temperatura je bila ves cas normalno ... razen ko sem ga zacel priganjat pa je sla do H ampak potem takoj dol (se pravni nekaj ni ok). No drug teden klicem pelkota bo najbolje. Citiraj
Brane Napisano 15. januar, 2021 Prijavi Napisano 15. januar, 2021 Črpalka vode je spustila dušo? Citiraj
Bossek Napisano 15. januar, 2021 Avtor Prijavi Napisano 15. januar, 2021 sporocim, ko bom vedel vec 1 Citiraj
Bossek Napisano 3. marec, 2021 Avtor Prijavi Napisano 3. marec, 2021 Evo avto iz servisa. Opravljen redni servis in ... dolit antifriz ter zategnjeno nekje kjer bi lahko pusalo. Avto je bil cez noc pri pelkotu in antifriza ni nic manj tako da ocitno ne pusca. Je pa pelko rekel, da lahko uhaja skozi masino in ce je to bo potrebno odpreti blok in zamenjat dihtungo (oz. neki takega). Bomo videli kaksno bo stanje antifriza cez nekaj dni. 2 Citiraj
scania Napisano 3. marec, 2021 Prijavi Napisano 3. marec, 2021 pred 46 minutami je Bossek napisal: Evo avto iz servisa. Opravljen redni servis in ... dolit antifriz ter zategnjeno nekje kjer bi lahko pusalo. Avto je bil cez noc pri pelkotu in antifriza ni nic manj tako da ocitno ne pusca. Je pa pelko rekel, da lahko uhaja skozi masino in ce je to bo potrebno odpreti blok in zamenjat dihtungo (oz. neki takega). Bomo videli kaksno bo stanje antifriza cez nekaj dni. Drzim pesti da ni dihtunga kr je kar poseg 😕 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.