Skoči na vsebino

Se še spomnite svojih Mazd?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 35 minutami je Boss napisal:

Mislim, da ja... KIA ga je tržila pod svojo znamko, saj je bil licenčen in z nekaj spremembami. Nekje na glavi motorja je bil lepo še odtisnjem Mazda logo kar je nakazovalo, da so tkrat verjetno tako blok kot glavo dobivali direkt iz Mazde. Recimo 2.0 motor, ki je bil ravno tako v Clarusih pa je bil cel kupljen v Mazdi in so jih samo še not metali.

 

Jaooo, kua nism tega prej vedu, js pa takrat za 323c isku ko zmesan ta 1.8 BP motor 🤦‍♂️ ta motor ma potencial 😊

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Mislim, da ja... KIA ga je tržila pod svojo znamko, saj je bil licenčen in z nekaj spremembami. Nekje na glavi motorja je bil lepo še odtisnjem Mazda logo kar je nakazovalo, da so tkrat verjetno tako blok kot glavo dobivali direkt iz Mazde. Recimo 2.0 motor, ki je bil ravno tako v Clarusih pa je bil cel kupljen v Mazdi in so jih samo še not metali.

Pa tudi dosti drugih delov je sorodnih in paše od Mazde.

Imam znanca ki je v Clarusa od 626 modela premontiral električne sedeže, radijsko anteno in ostala stikala.

Drugače pa Mazda 121 / Ford Fiesta (IV) je preoblečena v Kia Pride kar je lepo objasnjeno v rubriki Badge engeneering in regionalne razlike.

Napisano

No če se že hvalite jaz vozim Družinske mazde že od 1994, si pa vsaj eno lastim že od leta 1997. Katere so bile pa v moji temi

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
dne 24. 10. 2022 ob 0:28 je DonFelipe napisal:

Pa tudi dosti drugih delov je sorodnih in paše od Mazde.

Imam znanca ki je v Clarusa od 626 modela premontiral električne sedeže, radijsko anteno in ostala stikala.

Drugače pa Mazda 121 / Ford Fiesta (IV) je preoblečena v Kia Pride kar je lepo objasnjeno v rubriki Badge engeneering in regionalne razlike.

Tudi v Sportage 2011 letnik je še bilo kar nekaj delov pod haubo z mazda logotom , čeprav drugače je pa tole korejski polizdelek kot pravi veleum @Alex

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 3. 1. 2021 ob 15:28 je Janez007 napisal:

Tema je namenjena našim starim Mazdam, ki so nam ostale v lepem spominu in najdemo kakšno njihovo sliko :)

 

 

 

 

 

 

 

Mazda 323f, Mazda 6...

 

Moram še kake slike najti po arhivu 🙂 

 

 

Napisano (urejeno)

Samo dve 🙂

 

NB (slikana v zadnji podobi v mojem lastništvu)

 

FB_IMG_1668002016557.jpg

 

NC

 

IMG_7985.jpg

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

 

Napisano
dne 9. 11. 2022 ob 14:45 je MazdaBoy napisal:

 

Mazda 323f, Mazda 6...

 

Moram še kake slike najti po arhivu 🙂 

 

Sem našel še nekje sliki mojih mazd, 323f in 6-tka 😊

 

323f.jpg

 

mazda6.png

 

 

Napisano

Pred tem so bile še 2 Mazdi 626 - okrog letnika 1990 ampak nimam slik.

Potem pa 626 4WD (2.0 bencin) in pa Xedos 9 (2.5 V6 bencin)

Trenutno pa doma še CX-5 od moje boljše polovice in pa CX-3 od tašče (oboje 2.0 bencin)

 

74511591993-mazda-626-1.jpg

 

68109071993-mazda-626-2.jpg

 

image_url-563-1400260806.jpg

 

image_url-563-1400260686.jpg

 

50086138.jpg

 

50086139.jpg

  • Všeč 6
  • Ljubim 3

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano
pred 40 minutami je jstdoma napisal:

Pred tem so bile še 2 Mazdi 626 - okrog letnika 1990 ampak nimam slik.

Potem pa 626 4WD (2.0 bencin) in pa Xedos 9 (2.5 V6 bencin)

Trenutno pa doma še CX-5 od moje boljše polovice in pa CX-3 od tašče (oboje 2.0 bencin)

 

74511591993-mazda-626-1.jpg

 

68109071993-mazda-626-2.jpg

 

image_url-563-1400260806.jpg

 

image_url-563-1400260686.jpg

 

50086138.jpg

 

50086139.jpg

Tooooo...stari 👍👍👍👍😉😉😊

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Ni potrebe po skeniranju starih revij ;)

 

 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
3 hours ago, DonFelipe said:

A si to iz kakšne revije omenjenega letnik poskeniral oziroma preslikal ?

Facebook 😀

Napisano

Zanimivo.

 

Omenjena izvedba žal ni zaživela, vprašanje je pa kako bi danes bilo če bi.

 

Spominja na legendarno Simco Matra Bagherra s temi dvižnimi lučmi, volan s fiksnim srednjim delom pa je leta 2004 že imel Citroen C4 prve generacije.

 

ZX Spectrum oziroma Commodore 64 style z imenom od hčerke Saše Lendero ;)

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.