Skoči na vsebino

C X 50 PRIHAJA !


Bini

Priporočeno sporočilo

pred 1 minuto je Bini napisal:

Poskusi še enkrat! Meni odpre😛

He, He...sedaj pa ja. 👍Zanimivo,pišejo, da bo precej širša kot sedanja cx5 in s tem bo izgledala bolj agresivno. Dolga naj bi bila 455cm.

Mazda-CX-50-2022.....jpg

Mazda-CX-50-2022...jpg

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Težko napišem, a moram. 

Pač, ne bo mazda pri hiši. 

Ta CX 50 spredaj deluje super. Zadaj pa...bog pomagaj...

Še 101ka je lepša zadaj... 

Popravljeno od Shrek
  • Haha 2
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Robert napisal:

To je še daleč od tistega kar bo dejansko na cesti, verjemite, drugače pa kar ok, le malce spredaj predolg in zadaj prekratek.

Res je. Vedno je tisto, kar pride na koncu na cesto nek kompromis, ki je vedno grši kot koncept. Ne vem, zakaj si ne upajo malo reskirat. 

Mislim, da dan danes ljudje celo iščejo nekaj drugačnega, bolj drznega. Tradicionalisti bodo pa itak kupovali škode, vag in podobne dolgočasne avte. 

Redko, da bodo pogledali k Mazdi. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 urami je Alex napisal:

To je bodočnost avtomobilizma. Samo še s to razliko, da bodo na baterije. Boss, kar sprijazni se.😬 

Sej mi gre na jok, kerr tole je čedalje bolj podobno jajce jajcu, samo velikost se mal spreminja. Kje so tisti časi, ko si imel na voljo limuzine, hatchbacke, karavane, kabrio, roadster, enoprostorce, terence, pickupe. Vso to raznolikost bi zdaj spravili v SUV. Nobenih presežkov v oblikovanju, vsa skoraj enako in dolgočasno. Uniforma, žal.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne bo nihče več jamral, da so mu zgrnili blatniki. Ne morejo. 😁

Sedaj se bo pa pojavil problem, ker je to večinoma reciklirana plastika  in baje naj bi bila dobra kozam. Starejši se lahko še  spomnite, kako so koze znale pojesti cele trabante. (cela karoserija iz plastike). 😎

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Bini napisal:

Več plastike fantastike manj rosta.😃😆😂

To pa ne verjamem, da bo držalo. Ravno za takimi obrobami se začne nabirat svinjarija, sol in vlaga in tam se veselo kuha. Edina prednost je mogoče to, da plastika prepreči poškodbe laka ampak to se zgodi v zelo redkih primerih

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Boss napisal:

To pa ne verjamem, da bo držalo. Ravno za takimi obrobami se začne nabirat svinjarija, sol in vlaga in tam se veselo kuha. Edina prednost je mogoče to, da plastika prepreči poškodbe laka ampak to se zgodi v zelo redkih primerih

Bomo videli čez 10 let....🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.