Skoči na vsebino

Nakup CX-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo. Rabim malo nasveta.

Odločam se za novega nakup CX-5. Do zdaj imamo pri hiši CX-3 bencinar-ročni menjalnik, ki je super avtek za dve osebi. Drugi pri hiši je Ford Galaxy dizelaš - avtomatik, ki sedaj odhaja. Vozim oba redno.

Že dalj časa iščem kaj bi bilo najboljše kupit. Letno naredim nekje 20000-25000 km, vendar avto 70% uporabljam za krajše relacije, 10-30 km, start-stop. V bistvu velikokrat se avto mora ugasnit in čez 15min grem naprej. 

Po posvetovanju z mazdinim prodajalcem mi je ta priporočam bencinarja z 165 KM.  Torej imam ponudbo za cx-5 attraction 4x4 z zelo veliko opreme (usnjenih sedežev ne rabim). Je pa avto z ročnim menjalnikom . Vrednost vozila je malo čez 34000 € in nudijo brezobrestno financiranje. Dizel bi z podobno opremo je ca. 2300 € dražji. 

Torej ali bi bil bencinar res boljši? Ima zadosti moči na normalno vožnjo? Kako realno porabo lahko pričakujem? Prodajalec pravi, da okoli 8 l. Gledam pa tudi glede cene vzdrževanja. Zdaj plačujem za cx3 nekje 220 € na 15000 km. Za forda pa skoraj 400 € na 15000 km. 

 

Hvala za odgovore!

 

Napisano (urejeno)
pred 23 minutami je LadoK napisal:

Zdravo. Rabim malo nasveta.

Odločam se za novega nakup CX-5. Do zdaj imamo pri hiši CX-3 bencinar-ročni menjalnik, ki je super avtek za dve osebi. Drugi pri hiši je Ford Galaxy dizelaš - avtomatik, ki sedaj odhaja. Vozim oba redno.

Že dalj časa iščem kaj bi bilo najboljše kupit. Letno naredim nekje 20000-25000 km, vendar avto 70% uporabljam za krajše relacije, 10-30 km, start-stop. V bistvu velikokrat se avto mora ugasnit in čez 15min grem naprej. 

Po posvetovanju z mazdinim prodajalcem mi je ta priporočam bencinarja z 165 KM.  Torej imam ponudbo za cx-5 attraction 4x4 z zelo veliko opreme (usnjenih sedežev ne rabim). Je pa avto z ročnim menjalnikom . Vrednost vozila je malo čez 34000 € in nudijo brezobrestno financiranje. Dizel bi z podobno opremo je ca. 2300 € dražji. 

Torej ali bi bil bencinar res boljši? Ima zadosti moči na normalno vožnjo? Kako realno porabo lahko pričakujem? Prodajalec pravi, da okoli 8 l. Gledam pa tudi glede cene vzdrževanja. Zdaj plačujem za cx3 nekje 220 € na 15000 km. Za forda pa skoraj 400 € na 15000 km. 

 

Hvala za odgovore!

 

Diesel bo kuril cca 1 l manj, to je na leto približno 300€ razlike. Sam bi s finančnega vidika raje kupil bencinarko.

Popravljeno od Janez007
Napisano

V bistvu moraš ti povedat kaj želiš. Kakšen tip voznika si, zakaj rabiš AWD. Samo zaradi AWD je pri tem motorju skoraj liter višja poraba. Motor že tako ni preveč živahen zraven ga pa še AWD ubija.

 

Dizla mislim, da sploh ne moreš več dobit - ni v ponudbi.

33112_1.png

Napisano

AWD potrebujem zato ker živim na 550 nadmorske na Koroškem. Do nas je 3 km makadamske ceste. Snega bolj slabo plužijo in tu nimaš kaj delat brez 4x4. Glede dizla so pa modeli 2020 še v ponudbi. 

Napisano

So v ponudbi, samo mislim, da ga ne moreš dobit... no ja nisem pa 100% prepričan.

33112_1.png

Napisano

Kaj pa rabljenega 2.5 bencinarja automatica npr. iz Nemcije, 2-3 leta stari se prodajajo za 25k s top opremo. Prisparas denar pa se boljsi motor dobis.

Napisano
pred 5 urami je ignacij napisal:

Kaj pa rabljenega 2.5 bencinarja automatica npr. iz Nemcije, 2-3 leta stari se prodajajo za 25k s top opremo. Prisparas denar pa se boljsi motor dobis.

Ja. Če že benzinar pa je to prava kombinacija. 

 

 

Napisano

To bi bila še boljša opcija. Je pa poraba 2.5 bencinarja sigurno okoli 10 l. 

Do sedaj sem vedno kupoval rabljene avte okoli 4 leta starosti in je vedno nekaj za popravit. 

 

Kako ima Mazda rešeno glede garancije? Če kupim avto v nemčiji, bojo na našem servisu upoštevali garacijo? 

 

Napisano
pred 2 minutama je LadoK napisal:

To bi bila še boljša opcija. Je pa poraba 2.5 bencinarja sigurno okoli 10 l. 

Do sedaj sem vedno kupoval rabljene avte okoli 4 leta starosti in je vedno nekaj za popravit. 

 

Kako ima Mazda rešeno glede garancije? Če kupim avto v nemčiji, bojo na našem servisu upoštevali garacijo? 

 

Nemške mazde imajo večinoma le 3 letno garancijo. Nekateri prodajalci ti ponudijo opcijo še za dve dodatni leti z doplačilom. Garancija velja 100%  v Sloveniji. 

 

 

Napisano
pred 10 minutami je Janez007 napisal:

Eni tukaj me bodo sedaj linčali. Glede na tvoje potrebe bi sam resno razmislil o kakšni Škodi Kodiaq diesel 150 KM, 4x4. Imamo jih v službi in me je navdušila. Res ni tako lepa kot Mazda, je pa bolj uporabna in vprašanje če ne celo bolj  kakovostno izdelana.

image.png.b3a95970ae7023e0030d399ee7a70c38.png

Lepo, da si predlagal, ampak zdi se mi, da je glede znamke že odločen. To najbrž ni škoda. 😎

 

 

Napisano (urejeno)

Glede Škode bom tako povedal. Imel sem nekaj let nazaj Octavio Scotu letnik 2015. Sem ga kupil, ko je bil star letno dni, na srečo še v garanciji in jamstvu. V dveh letih je na avtu crknilo in so mi brezplačno zamenjali... nosilci zadnjih amortizerjev, prednji in zadnji diferencial, menjalnik, ventilator hladilnika. Skratka veliko vsega. 

Glede cene. Kodiak Style ima ni tako močno opremljen, če še začneš dodajat se hitro pride na 40.000 €. 

Sem se zanimal tudi za Octavia Scout nov model, ki ima že standardno zelo dobro in veliko opreme. Sem dobil ponudbeno ceno 31.500 z 1% financiranjem. Sem pa preračunal, da bi v 72 mesecih avto preplačal za skoraj 5000 €. Torej je njihovo financiranje en velik Nateg oz. drago preplačaš. 

Poleg tega sem pri Scout za redni servis plačeval blizu 300 €. Najboljša je pa postavka na računu (odstranitev spodnje zaščite vozila....mislim, da 12 € za 3 + 3 minute dela...

 

A ima kdo izmed vas CX-5 z navedenim bencinskim motorjem? 

 

Popravljeno od LadoK
  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Škoda, da ni Škoda 😁

Saj ta nova škoda ima kar zanimiv dizajn. Tudi kvaliteta samega avta zna bit najvišja od vseh vagov.

Mogoče nekatere moti sam renome. 🤔

 

 

Napisano

Glede udobja v za octavio. Meni je bila zelo udobna proti CX3, ki ima trdno podvozje pa še prostorja je malo :)

Servis. CX3 smo kupili v MS pri Kolmaniču. Je bil takrat prodajalec zelo korekten, še malo popusta sem dobil in še zimski komplet. Na sevis pa vozim k Selmar Celje. Zadnji redni servis je bil v decembru za ca 200 €. Vem, da sem dobil popust na olje in filter 20 %. 

Glede hrupa bom pa tako povedal. Imel sem že veliko vozil in moram rečt, da me je najbolj pozitivno presenetil ford galaxy. To je taka tišina v avtu tudi pri 150 km/h, da je bolano tiho...

 

Napisano
pred 50 minutami je Janez007 napisal:

Eni tukaj me bodo sedaj linčali. Glede na tvoje potrebe bi sam resno razmislil o kakšni Škodi Kodiaq diesel 150 KM, 4x4. Imamo jih v službi in me je navdušila. Res ni tako lepa kot Mazda, je pa bolj uporabna in vprašanje če ne celo bolj  kakovostno izdelana.

image.png.b3a95970ae7023e0030d399ee7a70c38.png

????

Napisano

Možno. Če bi pa peljal avto v MS bi naj bil servis še za 20 € cenejši. Tako mi je prodajalec zatrdil. 

Se mi pa ne splača vozit 300 km za 20 € 

Napisano
pred 37 minutami je LadoK napisal:

Glede Škode bom tako povedal. Imel sem nekaj let nazaj Octavio Scotu letnik 2015. Sem ga kupil, ko je bil star letno dni, na srečo še v garanciji in jamstvu. V dveh letih je na avtu crknilo in so mi brezplačno zamenjali... nosilci zadnjih amortizerjev, prednji in zadnji diferencial, menjalnik, ventilator hladilnika. Skratka veliko vsega. 

Glede cene. Kodiak Style ima ni tako močno opremljen, če še začneš dodajat se hitro pride na 40.000 €. 

Sem se zanimal tudi za Octavia Scout nov model, ki ima že standardno zelo dobro in veliko opreme. Sem dobil ponudbeno ceno 31.500 z 1% financiranjem. Sem pa preračunal, da bi v 72 mesecih avto preplačal za skoraj 5000 €. Torej je njihovo financiranje en velik Nateg oz. drago preplačaš. 

Poleg tega sem pri Scout za redni servis plačeval blizu 300 €. Najboljša je pa postavka na računu (odstranitev spodnje zaščite vozila....mislim, da 12 € za 3 + 3 minute dela...

 

A ima kdo izmed vas CX-5 z navedenim bencinskim motorjem? 

 

Imam mazdo6 s takim motorjem. 165 bencinar.

Pridi in se pelji...

Napisano
pred 37 minutami je LadoK napisal:

A ima kdo izmed vas CX-5 z navedenim bencinskim motorjem? 


Jaz imam CX-5 z bencinskim 2.5, 194 PS motorjem... Poraba ni 10l, kot je napisano malo visje... ampak dobirh 8l... odvisno od vozenj... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.