Skoči na vsebino

(korejski)Chevrolet

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali pa njihov začetnik (RACER), ki je bil dobesedno fotokopija popularnega Kadetta "solze" :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
1 hour ago, Z M A J said:

Ali pa njihov začetnik (RACER), ki je bil dobesedno fotokopija popularnega Kadetta "solze" :)

 

Sej Daewoo Nexia je bla pa nekak facelift tega 🙂

Napisano

Ste pa najdl temo, o znamki, ki je že dolgo ni tukaj in v bistvu je bila lowbudget korejska znamka preznačkana na bolj zveneče ime. Od korejskih proizvajalcev je bila daleč slabša kot Kia in Hyundai, še celo SsangYong je bil boljši (ok ne oblikovno ampak kvalitetno).

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano

Glej, Chevrolet/Daewoo in Kia/Hyundai foruma ni več, pa smo rekli da bomo tukaj kakšno rekli.

Mimogrede, saj Hyundai in Kia sta isti koncern in imata še slovaško podružnico tako kot ima Renault svoj Revoz, Chevrolet pa izdelujejo tudi v Ukrajini in Rusiji ter je globalna in ne le ameriško-korejska znamka. oziroma naslednik Daewoo ; ponekod zamenjuje tudi Lado in ostale vzhodne znamke

Napisano
pred 11 minutami je DonFelipe napisal:

Glej, Chevrolet/Daewoo in Kia/Hyundai foruma ni več, pa smo rekli da bomo tukaj kakšno rekli.

Mimogrede, saj Hyundai in Kia sta isti koncern in imata še slovaško podružnico tako kot ima Renault svoj Revoz, Chevrolet pa izdelujejo tudi v Ukrajini in Rusiji ter je globalna in ne le ameriško-korejska znamka. oziroma naslednik Daewoo ; ponekod zamenjuje tudi Lado in ostale vzhodne znamke

Točno tako,poberejo drobtinice kar ugledne znamke izpustijo iz rok. Poleg tega pa ponudijo največ za tak denar pa običajno dobiš preverjeni in zanesljivo tehniko kot npr,v Daciji....👍

Napisano

Potem je pa kr veliko forumov mrknilo zadnje čase:blink: škoda. Kateri pa še obstajajo potem?

N7rRRL1.jpg

Napisano

Sam smo res modeli... Tu se zdaj pogovarjamo o avtih ki niti niso neki hudi oldtimerji, niti niso neki strašanski pojem kakovosti ali lepote... :)

 

Jbg, mal obujamo spomine... 

 

A se kdo spomni daewoo tica? To je tudi bil en rajc od avtomobila.

 

Btw, ko smo omenili Lado... Lada sodeluje z dacio, ne? Na Madžarskem prodajajo lade, ki so preznačkane stare dacie logan mcv...

Napisano
pred 1 minuto je FuManchu napisal:

Potem je pa kr veliko forumov mrknilo zadnje čase:blink: škoda. Kateri pa še obstajajo potem?

Izgleda,da res saj opažam,da so eni prišli na naš M.forumu,ker jim je drugače dolčas in nas včasih radi malo ciga caga....😁mi pa njih nazaj.😆😂

Napisano
pred 7 minutami je FuManchu napisal:

Potem je pa kr veliko forumov mrknilo zadnje čase:blink: škoda. Kateri pa še obstajajo potem?

Citroën vem da obstaja, Toyota ne funkcionira več, škoda tudi mislim da obstaja. So pa vsi dolgočasni ker se pogovarjajo samo o avtomobilih. 

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Točno tako,poberejo drobtinice kar ugledne znamke izpustijo iz rok. Poleg tega pa ponudijo največ za tak denar pa običajno dobiš preverjeni in zanesljivo tehniko kot npr,v Daciji....👍

Res je.

Saj če pogledaš ko je prišla Dacia katero omenjaš k nam je bil Logan, predstavljen leta 2005, kopija Renault Thalia, katera je bila naslednica legendarnega Renault 9, večino komand pa so pobrali iz zadnjega Renault 19 katerega so izdelovali v Argentini do leta 2000.

Duster je pa zamenjal legendarno terensko znamko oziroma romunski jeep ARO.

Enako je z pickup-om, kateri pa je narejen na osnovi Duster-ja, pri nas ga žal ne bo, je pa kopija Renault Alaskan (samo v Latinski Ameriki), Nissan Navara in Mercedes-Benz X, katerega pa so predkratkim prenehali proizvajati.

Vse gre danes pač na image oziroma značko, pokopavanje ter naslednike oziroma reinkarnacije legend ; lep primer tega je Fiat 500 ter VW Beetle, Ford GT, ipd... vse večinoma brez uspeha.

pred 1 minuto je FuManchu napisal:

Potem je pa kr veliko forumov mrknilo zadnje čase:blink: škoda. Kateri pa še obstajajo potem?

Ja, veliko forum je propadlo v zadnjih par letih.

Obstajajo samo še velike znamke.

Od propadlih živi samo še Saab in to le občasno pride kdo še gor ter se javi.

 

Napisano
pred 6 minutami je Bini napisal:

Izgleda,da res saj opažam,da so eni prišli na naš M.forumu,ker jim je drugače dolčas in nas včasih radi malo ciga caga....😁mi pa njih nazaj.😆😂

A volvo forum sploh obstaja oz. je sploh kdaj obstajal? 🤔

 

 

Napisano
pred 15 minutami je Bini napisal:

Točno tako,poberejo drobtinice kar ugledne znamke izpustijo iz rok. Poleg tega pa ponudijo največ za tak denar pa običajno dobiš preverjeni in zanesljivo tehniko kot npr,v Daciji....👍

Res je.

Dacia Logan MCV je Lada Largus.

Tudi pri nas se nekaj šušlja da naj bi Renault/Dacia mreža imela tudi pridružene Alpine, Lada in ZAZ (bivši Zaporožec).

 

Pravkar je Alex napisal:

A volvo forum sploh obstaja oz. je sploh kdaj obstajal? 🤔

Volvo obstaja, samo dolgo čakaš na registracijo.

 

Nejc1986, Daewoo Tico se spomnim in jih še par vidim na Škofljici in Igu.

Ta avto je nenormalno navit in poceni, gre pa za kopijo Suzuki Alto iz 80ih let.

Sem gledal enkrat automatika in to gre res nenormalno hitro ko mu izklopiš O/D oziroma pritisneš S(port) tipko.

Pa za 800ccm!

Kar se pa Toyota foruma tiče pa večina ni za pickup-e kot je Hilux, ampak večinoma samo o predelavah Yaris-a in Coroll govorijo.

Napisano
pred 5 minutami je DonFelipe napisal:

Res je.

Dacia Logan MCV je Lada Largus.

Tudi pri nas se nekaj šušlja da naj bi Renault/Dacia mreža imela tudi pridružene Alpine, Lada in ZAZ (bivši Zaporožec).

 

Volvo obstaja, samo dolgo čakaš na registracijo.

 

Nejc1986, Daewoo Tico se spomnim in jih še par vidim na Škofljici in Igu.

Ta avto je nenormalno navit in poceni, gre pa za kopijo Suzuki Alto iz 80ih let.

Sem gledal enkrat automatika in to gre res nenormalno hitro ko mu izklopiš O/D oziroma pritisneš S(port) tipko.

Pa za 800ccm!

Kar se pa Toyota foruma tiče pa večina ni za pickup-e kot je Hilux, ampak večinoma samo o predelavah Yaris-a in Coroll govorijo.

Jp, sicer se ne spomnim starega 5vratnega Suzuki alta, se pa malo novejšega 3vratnega iz konca 90ih...

 

Glavni problem teh avtov je bila itak znacka oziroma naša mahnjenost na EU izdelke... Kie clarus, prve sonate, nubire, Leganze niso bile nič kaj slabše od marsikaterega EU izdelka, so pa bile konkretno cenejše. 

Napisano
pred 3 minutami je Nejc1986 napisal:

Jp, sicer se ne spomnim starega 5vratnega Suzuki alta, se pa malo novejšega 3vratnega iz konca 90ih...

 

Glavni problem teh avtov je bila itak znacka oziroma naša mahnjenost na EU izdelke... Kie clarus, prve sonate, nubire, Leganze niso bile nič kaj slabše od marsikaterega EU izdelka, so pa bile konkretno cenejše. 

Aha.

 

Res je, hkrati pa s(m)o racionalne družine kupovale omenjena vozila in jih kasneje menjali za boljše.

Narod ima nažalost še dandanes v glavi tisto da je nemško najboljše, a gre v resnici za precenjen image. 

Mimogrede, Kia Clarus temelji na Mazda 626, Hyundai Sonata pa na Ford Scorpio.

Napisano
pred 2 minutama je DonFelipe napisal:

Aha.

 

Res je, hkrati pa s(m)o racionalne družine kupovale omenjena vozila in jih kasneje menjali za boljše.

Narod ima nažalost še dandanes v glavi tisto da je nemško najboljše, a gre v resnici za precenjen image. 

Mimogrede, Kia Clarus temelji na Mazda 626, Hyundai Sonata pa na Ford Scorpio.

To pa nisem vedel, da je sonata v povezavi s scorpio in clarus z 626ko... Se pa spomnim mislimda druge generacije sonate, ki se je imenovala (vsaj v Italiji) Sonica. 

 

Mi smo od nekdaj vozili škode. Najprej favorit, potem 2x felicia combi in 1x prva generacija octavie combi, za prihranek pa raje pavšal na morju :)

Pa da ne bomo nič o mazdi... A 4vratne 121ke se kdo spomni... Klobuček. Naj mi bo oproščeno, ampak.... Ni bila lepa.

Napisano
Pravkar je Nejc1986 napisal:

To pa nisem vedel, da je sonata v povezavi s scorpio in clarus z 626ko... Se pa spomnim mislimda druge generacije sonate, ki se je imenovala (vsaj v Italiji) Sonica. 

 

Mi smo od nekdaj vozili škode. Najprej favorit, potem 2x felicia combi in 1x prva generacija octavie combi, za prihranek pa raje pavšal na morju :)

Ja, mehansko so temelji na omenjenih modelih.

Sonica se je model imenoval v Italiji in Španiji.

Se spomnim tudi omenjenih Škod, ki je pa vidiš le sem in tja še.

Favorit/Forman in Felicia so prepeljali vse živo.

Octavia I pa je že zelo redka postala oziroma je sploh ne vidiš več.

Napisano
Pravkar je DonFelipe napisal:

Ja, mehansko so temelji na omenjenih modelih.

Sonica se je model imenoval v Italiji in Španiji.

Se spomnim tudi omenjenih Škod, ki je pa vidiš le sem in tja še.

Favorit/Forman in Felicia so prepeljali vse živo.

Octavia I pa je že zelo redka postala oziroma je sploh ne vidiš več.

Pa ni tako redka prva octavia (novodobna... Pustimo oldtimer octavio, po kateri je nova dobila ime). Še policija jih ima... Sicer tour izvedbo (osvežena prva generacija, ki so jo prodajali vzporedno z drugo generacijo. Podobno kot clio storia ali astra classic ali pa 206+).

 

Najjaca je pa bila felicia fun. Poznaš? :)

 

pred 1 minuto je Nejc1986 napisal:

Pa ni tako redka prva octavia (novodobna... Pustimo oldtimer octavio, po kateri je nova dobila ime). Še policija jih ima... Sicer tour izvedbo (osvežena prva generacija, ki so jo prodajali vzporedno z drugo generacijo. Podobno kot clio storia ali astra classic ali pa 206+).

 

Najjaca je pa bila felicia fun. Poznaš? :)

 

 

Napisano

Od moje stric ima še danes felicio 1.6 bencinc. Res, da samo za v gozd pa kaka motorka noter. Avto se pelje super. Požre tud velik pa tud več je kita, kot pleha gor:D

  • Haha 1
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 11 minutami je Nejc1986 napisal:

Pa ni tako redka prva octavia (novodobna... Pustimo oldtimer octavio, po kateri je nova dobila ime). Še policija jih ima... Sicer tour izvedbo (osvežena prva generacija, ki so jo prodajali vzporedno z drugo generacijo. Podobno kot clio storia ali astra classic ali pa 206+).

 

Najjaca je pa bila felicia fun. Poznaš? :)

 

 

Ja, samo te policijske so pa res boge, da bi se jih tudi odpad usmilil če bi ga imel.

Felicia Fun se spomnim, pa mislim da je narejena v omenjeni seriji. Eno je imel en tip s kajaki in kanuji v Bovcu.

 

pred 2 minutama je FuManchu napisal:

Od moje stric ima še danes felicio 1.6 bencinc. Res, da samo za v gozd pa kaka motorka noter. Avto se pelje super. Požre tud velik pa tud več je kita, kot pleha gor:D

Ja, pleh je zelo tanek in hitro rjavi ; tipično za vzhodnjake.

Pa 1,6 so radi olje žrli.

Napisano
Pred eno uro je DonFelipe napisal:

Res je.

Dacia Logan MCV je Lada Largus.

Tudi pri nas se nekaj šušlja da naj bi Renault/Dacia mreža imela tudi pridružene Alpine, Lada in ZAZ (bivši Zaporožec).

 

Volvo obstaja, samo dolgo čakaš na registracijo.

 

Nejc1986, Daewoo Tico se spomnim in jih še par vidim na Škofljici in Igu.

Ta avto je nenormalno navit in poceni, gre pa za kopijo Suzuki Alto iz 80ih let.

Sem gledal enkrat automatika in to gre res nenormalno hitro ko mu izklopiš O/D oziroma pritisneš S(port) tipko.

Pa za 800ccm!

Kar se pa Toyota foruma tiče pa večina ni za pickup-e kot je Hilux, ampak večinoma samo o predelavah Yaris-a in Coroll govorijo.

Kdo ve, če je na volvo forumu tudi Marko? Kaj je pogoj, da te sploh vpišejo, da imaš volvota? 🤔

 

 

Napisano
pred 15 minutami je Alex napisal:

Kdo ve, če je na volvo forumu tudi Marko? Kaj je pogoj, da te sploh vpišejo, da imaš volvota? 🤔

Saj se sam vpišeš:D lahko maš tud škodo.

  • Všeč 1
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je Nejc1986 napisal:

Sam smo res modeli... Tu se zdaj pogovarjamo o avtih ki niti niso neki hudi oldtimerji, niti niso neki strašanski pojem kakovosti ali lepote... :)

 

Jbg, mal obujamo spomine... 

 

A se kdo spomni daewoo tica? To je tudi bil en rajc od avtomobila.

 

Btw, ko smo omenili Lado... Lada sodeluje z dacio, ne? Na Madžarskem prodajajo lade, ki so preznačkane stare dacie logan mcv...

VELIKO raje to berem kot jebeni Kovid na vseh mogočih medijih in tudi tule se na forumu o njem na veliko razpreda, ostale teme bolj kot ne samevajo.

 

Včeraj sva z beybo ravno debatirala, da je že več kot kurčevo leto odkar se TV dnevnik vedno začne z usrano KORONO, pa to kar ene par minut samo o tem premlevajo, jao :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja temu se reče pranje mozga in če dolg ponavljaš folk niti ne dojame, da je opran. Pa pustmo to, nazaj na Daewoo... torej hmmmLeganza mi je nekoč zgledala cool, sam sem takrat dobil Kio Clarus novo za skoraj 30% ceneje in ni bilo dileme kaj vzet. Je pa tako, da pri Korejcihpred 20 in več leti so bili top modeli kot recimo Hyundai Sonata in Lantra, Kia Clarus, Magentis in Daewoo Leganza tudi kvalitetno dobri in več ali manj tudi vzdržljivostno. Kaj dosti napak ni bilo.

 

Medtem, ko njihove nižji modeli, Pony, Accent, Sephia, Pride, Lanos Nexia pa so bili res bolj po principu mal denarja mal muske. Pač šlo se jim je zato, da ljudi navadijo na znamko saj so imeli plan v prihodnje dvignit kvaliteto in s tem tudi ceno ter postat enakovreden tekemc evropskim znamkam. In ja - uspelo jim je.

pred 2 urama je DonFelipe napisal:

Octavia I pa je že zelo redka postala oziroma je sploh ne vidiš več.

Tole pa ne bo glih držalo - moderno Octavio so prodajli do leta 2008 in jih je še kar veliko. Avto je dovolj kvaliteten, da nezahtevnim voznikom nudi čisto spodobno vožnjo. Seveda pa ni presežek in verjetno nikoli ne bo imel kulten status ali pa bil zanimiv za starodobnika.

33112_1.png

Napisano

Mi smo kupili kio sephio leta 1994 in je lani šla od bajte. Motor je bil mazdin B6 nikoli nič ampak res nikoli. Servise smo na 10000km delali. Bila je pa čisto brez vsega, sipe na rocni pogon, volan ni bil servo, klime ni bilo. Šla je pa vsepovsod brezskrbi. Edino pleh jo je pokopal. Škoda res top avtek.

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Alex napisal:

Kdo ve, če je na volvo forumu tudi Marko? Kaj je pogoj, da te sploh vpišejo, da imaš volvota? 🤔

Verjetno se moraš samo lepo obnašat,če se pa ne te pa šuknejo z njega,da priletiš direkt na M.forum,na žalost.:whatever:🥴

pred 2 urama je scania napisal:

Mi smo kupili kio sephio leta 1994 in je lani šla od bajte. Motor je bil mazdin B6 nikoli nič ampak res nikoli. Servise smo na 10000km delali. Bila je pa čisto brez vsega, sipe na rocni pogon, volan ni bil servo, klime ni bilo. Šla je pa vsepovsod brezskrbi. Edino pleh jo je pokopal. Škoda res top avtek.

Stric je imel tako in je šla,šla in šla brez problema. Po 200k km mu je začela piti olje in ni opazil, ker ni nikoli gledal olja v motorju od servisa do servisa . Pa se pelje po AC nakar mu ugasne ter vse rdeče na armaturki! Pokliče za šlep in pove,da ne pali in,da nima olja😁 kupimo mimogrede 3l olja na pumpi in na licu mesta nalijemo 2.5 l olja🙃nakar pali od prve,to je bilo veselje....😆😆😆Ti Mazdini motorji so bili res trpežni za tiste čase,aja pila mu je pa 8 lit😁

Olja takrat sploh ni menjal je pa menjal avto za 5ko. Z njo pa samo sranje,ampak to je že druga zgodba....:whatever:

Popravljeno od Bini
  • Všeč 3
  • Začuden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.