Skoči na vsebino

(korejski)Chevrolet

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 20 minutami je FuManchu napisal:

Si že peljal podobno? Kot bi sparil konja in želvo.

Sem peljal že podobno zadevo in sicer kar dosti kupejev.

In zakaj ti to delujejo kombinacija konja in želve?

Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Si že peljal podobno? Kot bi sparil konja in želvo.

🤣🤣

 

 

Napisano
pred 41 minutami je DonFelipe napisal:

A ne vidiš Kalosa poleg?

Aha pa res😄

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je g.Wankel napisal:

Ja @FuManchu kako nisi videl tega bordo lepotca??? Prav seka ven ta lepota 😍

Lepota me je enostavno zaslepila in sem spregledal čudovite linije tega avta.

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Lepota me je enostavno zaslepila in sem spregledal čudovite linije tega avta.

Reklama bi se lahko glasila : " kalos. To avtobus ni več tako slaba ideja.".

 

...je rekel Nejc in se vsedel v xsaro Picasso... 😂

 

Saj niso toliko slabši od enako starih Oplov , Vwjev,ampak lepi pa res niso:)

Napisano
pred 49 minutami je Nejc1986 napisal:

Reklama bi se lahko glasila : " kalos. To avtobus ni več tako slaba ideja.".

 

...je rekel Nejc in se vsedel v xsaro Picasso... 😂

 

Saj niso toliko slabši od enako starih Oplov , Vwjev,ampak lepi pa res niso:)

Stara preverjena tehnika jih poganja. Zato marsikje še vztrajajo na cestah.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 10 minutami je FuManchu napisal:

Stara preverjena tehnika jih poganja. Zato marsikje še vztrajajo na cestah.

Niso slabi. Za ta denar so bili super.

Napisano

Jzt sem imel Kalosa pred rumeno Miato. Ampak unega Chevrolet, z ločenimi smerniki...mogoče še kje izbrskam fotko :D

Podpis.png

 

Napisano
pred 23 minutami je Nejc1986 napisal:

Niso slabi. Za ta denar so bili super.

Res je. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 26 minutami je g.Wankel napisal:

Jzt sem imel Kalosa pred rumeno Miato. Ampak unega Chevrolet, z ločenimi smerniki...mogoče še kje izbrskam fotko :D

Jaz bom raje tiho... Moj prvi avto je bil Kia Pride Wagon.... Začuda zadnje luči niso bile povsem bele. 

 

 

Napisano
pred 12 minutami je Nejc1986 napisal:

Jaz bom raje tiho... Moj prvi avto je bil Kia Pride Wagon.... Začuda zadnje luči niso bile povsem bele. 

 

 

 

to je tut prej rja požrla predn je crknalo kej :)

Napisano
pred 18 minutami je Nejc1986 napisal:

Jaz bom raje tiho... Moj prvi avto je bil Kia Pride Wagon.... Začuda zadnje luči niso bile povsem bele.

 

Verjamem, jaz sem takrat imel KIO iz drugega skrajnega konca cenovne lestvice pa je bla zadovoljivo dobra. Si kar predstavljam, kaj si ti doživljal z najcenejšo KIO devedesetih.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

 

Verjamem, jaz sem takrat imel KIO iz drugega skrajnega konca cenovne lestvice pa je bla zadovoljivo dobra. Si kar predstavljam, kaj si ti doživljal z najcenejšo KIO devedesetih.

Ubistvu... Letnik 99, v dveh letih naredil 60.000km brez najmanjšega problema... Sicer je čez TP prišla z nekaj dobre volje,ampak delala je. Rjava je pa bila že po 5ih letih cela. 

 

Je pa bil presenetljivo prostoren in poskocen avto. 

 

Pod kožo je bila to Mazda 121, le motor je imela svoj če se ne motim.

Napisano
pred 5 minutami je Nejc1986 napisal:

Ubistvu... Letnik 99, v dveh letih naredil 60.000km brez najmanjšega problema... Sicer je čez TP prišla z nekaj dobre volje,ampak delala je. Rjava je pa bila že po 5ih letih cela. 

 

Je pa bil presenetljivo prostoren in poskocen avto. 

 

Pod kožo je bila to Mazda 121, le motor je imela svoj če se ne motim.

 

pa mislim, da so bli tut motorji Mazdini, če se ne motim, ker tut eni modeli Sephie so mele Mazdine motorje

Napisano
Pravkar je Deeyan napisal:

 

pa mislim, da so bli tut motorji Mazdini, če se ne motim, ker tut eni modeli Sephie so mele Mazdine motorje

Vem da je imela 1,35ccm in 65konjev. Letela je :)

Napisano
pred 7 urami je g.Wankel napisal:

Jzt sem imel Kalosa pred rumeno Miato. Ampak unega Chevrolet, z ločenimi smerniki...mogoče še kje izbrskam fotko :D

 

Evo ga stroj :D

 

Opis slike ni na voljo.

Podpis.png

 

Napisano (urejeno)

Kia Pride z avtomatskim menjalnikom je bila tudi pri nas, ampak takrat smo jih samo ljubitelji poznali. 

Vzhodnjaška vozila so delana pač minimalistično za prevoz od točke A do točke B in ne kot šminka ter ostalo kar se dandanes žal proizvaja in prodaja.

Gre pač za (staro dobro) preverjeno tehniko in poceni dober izdelek ; vzhodnjaki so ceneni samo v očeh večine in tistih ki ne razumejo trga ter jim je pomembno kaj bo sosed rekel in si o njih mislil, saj omenjene znamke ne zvenijo prestižno. 

 

To bi pa imel v zbirki 

11021263_540955816046813_328469144476268

 

Pa še zanimiva verzije Chevrolet za indijski trg :

 

Aveo 

https://www.team-bhp.com/forum/attachments/indian-car-scene/2008004d1589947701-brochure-corner-attach-discontinued-car-brochures-here-chevrolet-aveo.pdf

 

ter Beat diesel

https://www.team-bhp.com/forum/attachments/indian-car-scene/2008140d1589960664-brochure-corner-attach-discontinued-car-brochures-here-beat-diesel-brochure.pdf

 

Cruze 

https://www.team-bhp.com/forum/attachments/indian-car-scene/2008199d1589971809-brochure-corner-attach-discontinued-car-brochures-here-chevrolet_cruze.pdf

 

Nexia (1999-2000)

2008274d1589992821t-brochure-corner-atta

2008275d1589992837t-brochure-corner-atta

2008277d1589992837t-brochure-corner-atta2008276d1589992837t-brochure-corner-atta

 

Sicer indijska znamka, ampak oplova osnova in mehanika : 

Contessa Classic (1984-2002) ; pod kožo Opel Rekord D

https://www.team-bhp.com/forum/attachments/indian-car-scene/2008501d1590044310-brochure-corner-attach-discontinued-car-brochures-here-contessa.pdf

Popravljeno od DonFelipe
  • 4 meseci kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.