Jump to content

Recommended Posts

Živjo,

Pred časom kupil mazdo 6 letnik 2014, pa sem zraven dobil samo en ključ. Ima kdo kako idejo/izkušnjo kako pridi do novega rezervenga ključa ?

Hvala, lp Uroš

Link to post
Share on other sites

Če bi rad le še en ključ za rezervo, se da narediti kopijo. Meni so naredili že za dve mazdi v Supernovi na Rudniku v Ljubljani. Kompleten, zložljiv, z daljincem in čipom.

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Na servisu naj ti ključ ven zbriše, da kdo avta ne odpelje. 

V forscanu pa ti pokaže koliko ključev je bilo vpisanih v avto. Da se jih vpisat celo 8.

Po kljucavnicarskih trgovinah se da narest klon ključa. 

Če bi hotel sam vprogramirat dodatne ključe v avto potrebuješ 2 različna ključa ki sta vpisana v avtu. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Lahko kdo točno pove kje v Supernovi na Rudniku se da dobit nov ključ in daljinec, ker bi jaz tudi rabil.

Link to post
Share on other sites
Pravkar je dady napisal:

Lahko kdo točno pove kje v Supernovi na Rudniku se da dobit nov ključ in daljinec, ker bi jaz tudi rabil.

Ni supernova, je pa sosednja stavba pred Eleclercom. 

Link to post
Share on other sites

Verjetno gre za Kljucek d.o.o.

 

kljucek.png
WWW.KLJUCEK.SI

Imate vprašanje za nas? Pošlji vprašanje P.E. E.Leclerc Jurčkova cesta 225 1000 Ljubljana 040.438.382 PON - PET: 08:30 - 21:00 SOB: 08:00 - 21:00 NED: 09:00 - 15:00

 

lp

Thomas

mazda CX-5 G194 AWD AT Revolution Top - 916281.png
moje_mazde.jpg

 

Link to post
Share on other sites

Točno v sredini hodnika Leclerca, tik zraven so blagajne, ta prodajalna pa je v tisti pasaži, ko so potem vzporedno še banka, optika, zlatarna in še kaj.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Link to post
Share on other sites
dne 23. 5. 2021 ob 10:52 je Nejc1986 napisal:

Ni supernova, je pa sosednja stavba pred Eleclercom. 

 

Če sm reku v Supernovi to pomeni v Supernovi. Na Rudniku v Ljubljani. Če greš not na stranskem vhodu, prideš do njih direkt naravnost. Firma se pa imenuje Clavis doo. Tisti mojster iz Leklerka (Ključek) meni ni mogel naredit ključa, tale iz Supernove pa brez problema za Mazdo 3 in za Mazdo 2. Vmes sem šel na kofe, še spil ga nisem dobr, pa me je že klical, da je fertik.

 

Torej še enkrat: V SUPERNOVI LJUBLJANA RUDNIK

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2
Link to post
Share on other sites
Pred eno uro je svadreb napisal:

 

Če sm reku v Supernovi to pomeni v Supernovi. Na Rudniku v Ljubljani. Če greš not na stranskem vhodu, prideš do njih direkt naravnost. Firma se pa imenuje Clavis doo. Tisti mojster iz Leklerka (Ključek) meni ni mogel naredit ključa, tale iz Supernove pa brez problema za Mazdo 3 in za Mazdo 2. Vmes sem šel na kofe, še spil ga nisem dobr, pa me je že klical, da je fertik.

 

Torej še enkrat: V SUPERNOVI LJUBLJANA RUDNIK

Ok

Link to post
Share on other sites

Sem prebral njegov post in sem nevede kr mirno stal. 😶

  • Haha 2

33112_1.png

Link to post
Share on other sites
pred 32 minutami je Boss napisal:

Sem prebral njegov post in sem nevede kr mirno stal. 😶

Jst tud ne vem če lahko že diham zdaj. 

  • Wow 1
Link to post
Share on other sites
pred 14 urami je Nejc1986 napisal:

Jst tud ne vem če lahko že diham zdaj. 

Zdej lahko. Vidm, da ste vsi razumeli. 👍 🙂

Mah, mal me je podžgalo, ker je nekdo površno prebral in potem napačno drugim razlagal moj mail.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
pred 15 minutami je svadreb napisal:

Zdej lahko. Vidm, da ste vsi razumeli. 👍 🙂

 

Smo razumeli gospod Berdavs. 😂🤣

  • Haha 1

33112_1.png

Link to post
Share on other sites
pred 2 urama je svadreb napisal:

Zdej lahko. Vidm, da ste vsi razumeli. 👍 🙂

Mah, mal me je podžgalo, ker je nekdo površno prebral in potem napačno drugim razlagal moj mail.

Ej, sam pomagat smo hoteli. Jaz sem preprosto izhajal iz tega da pogosto zajebem in rečem "BTC" pa mislim "citypark" ali kaj podobnega. All good. :) važno da ključ paše v ključavnico. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Če sem koga preveč vznemiril, se opravičujem. 

Veste v čem je štos... jaz sem imel kar precej problemov z izdelavo drugega ključa. Ni problem kjuč izrezat iz surovca, da paše v ključavnico in jo odklepa. To zna vsak ključar. Tud čip lahko nardijo, da avto vžge. Problem je z daljincem za odklepanje. Tega mi je lahko pa šele tretji ključar naredu in to je ta v Supernovi (Clavis doo). Bil sem tud pr tistmu v Leklerku, pa je naredu ključ, sam daljinca pa ni mogel sprogramirat. Zato mi ni bilo všeč, ko je nekdo pol narobe povzel moj post, ko sem govoril, da so mi ključ uspešno nardili v Supernovi, on je pa kot kaže to razumel kao da v Leklerku, a glih tam mi ga niso mogli. In potem je debata začela kazati glih na tega, ki ni mogu nardit ključa in bi uporabnika, ki je hotu tud dat nardit ključ, napotili k napačnemu ključarju. Ko sem jaz bil v fazi izdelave drugega ključa, so mi vsi, pri katerih sem bil, sprva trdili, da bojo nardili ključ. Pol se pa voziš okol, pa čakaš, ves hepi, da boš končno dubu ključ z delujočim daljincem, na konc pa nič. Pol pa slaba volja, pa žalost... 

  • Like 1
  • Wow 1
Link to post
Share on other sites
pred 5 urami je svadreb napisal:

Če sem koga preveč vznemiril, se opravičujem. 

Veste v čem je štos... jaz sem imel kar precej problemov z izdelavo drugega ključa. Ni problem kjuč izrezat iz surovca, da paše v ključavnico in jo odklepa. To zna vsak ključar. Tud čip lahko nardijo, da avto vžge. Problem je z daljincem za odklepanje. Tega mi je lahko pa šele tretji ključar naredu in to je ta v Supernovi (Clavis doo). Bil sem tud pr tistmu v Leklerku, pa je naredu ključ, sam daljinca pa ni mogel sprogramirat. Zato mi ni bilo všeč, ko je nekdo pol narobe povzel moj post, ko sem govoril, da so mi ključ uspešno nardili v Supernovi, on je pa kot kaže to razumel kao da v Leklerku, a glih tam mi ga niso mogli. In potem je debata začela kazati glih na tega, ki ni mogu nardit ključa in bi uporabnika, ki je hotu tud dat nardit ključ, napotili k napačnemu ključarju. Ko sem jaz bil v fazi izdelave drugega ključa, so mi vsi, pri katerih sem bil, sprva trdili, da bojo nardili ključ. Pol se pa voziš okol, pa čakaš, ves hepi, da boš končno dubu ključ z delujočim daljincem, na konc pa nič. Pol pa slaba volja, pa žalost... 

Hura za clavis :)

  • Haha 2
Link to post
Share on other sites

Zanimivo. Ponavadi je ravno tako, da je cist djabe sprogramirat centralca. Lahko da imas keyless in je tam kej drugace, amapak naceloma lahko vsak posameznik sam sprogramira daljinca. 

Link to post
Share on other sites
pred 17 urami je Scr3am napisal:

Zanimivo. Ponavadi je ravno tako, da je cist djabe sprogramirat centralca. Lahko da imas keyless in je tam kej drugace, amapak naceloma lahko vsak posameznik sam sprogramira daljinca. 

Nič keyless, čist navaden standarden Mazda ključ, ki pa mi je žrl baterijo eno na mesec.

 

Kljuc.jpg

Link to post
Share on other sites

Jest sem ze tri kljuce sprogramiral tako za centralno, kot za vzig in vsi delajo. Sem pa to naredil na dveh razlicnih sestkah GH. Za vzig avtomobila potrebujes vsaj dva kljuca, da lahko (sam) sprogramiras do osem kljucev. Kar se pa centralnega zaklepanja tice gre pa takole.
 

  1. Remove the key from Ignition Switch, close all doors in your car, open the driver door only and leave it open.
  2. Close and open the drivers door three times.
  3. Push the Unlock Button twice on the first Remote to be programmed. The door locks should cycle to indicate successful programming.

 

Enkrat ko programiras centralca moras potem se vse ostale centralce, saj bo v nasprotnem primeru samo en sprogramiran. Torej ko programiras nov kljuc in pritisnes unlock tipko bos slisal zaklep in odklep vozila kar pomeni, da je kljuc sprogramiran. To isto tipko za odklepanje je potrebno dvakrat pritisniti se na vseh ostalih starih kljucih (v kolikor jih imas), da se še stari shranijo.

Edited by Scr3am
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Posts

    • To trdim tudi sam, da v osnovi Mazdine zavore niso glih neka top zadeva. Primejo za normalno vožnjo, za kaj več pa ne. Kot si napisal, res ni vse v velikosti diskov. Zato pa obstajajo različni tipi ploščic (recimo EBC firma jih ima 5, od OEM kvitete  do visoko zmogljivih race). Podobno je pri brembo in ferodo, če naštejemo samo nekatere.  Seveda je potrebno ob zamenjavi ploščic za bolj "race" variante montirati tudi ustrezne diske. 
    • Malo za info 320mm diski grejo lepo gor na 17col platišča (glej spodnjo sliko) 😉 Ker sem bil navajen da so bile na Accordu zavore dobre (kljub enakem premeru 300mm diskov) , sem pol na Mazdi 6 bil malo razočaran.  Nato sem dobil dobro ponudbo za MPS zavore in jih namontiral na svojo M6, in lahko rečem da je to bil odličen upgrade, zdaj vsaj prime kot mora. 😎 Z platišči pa je tak da je na 320mm mps zavorah minimum 17col, samo pri meni ni blo panike ker sem itak imel 17tke za zimo in 18tke za leto.    Btw.: Ni vse v velikosti (diskov) 😁, je tudi v površini zavornih ploščic, koeficientu trenja zavornih ploščic, samih zavornih kleščah in tudi samem servo ojačevalcu zavor.  Na 2.gen M6 sama zasnova klešč in ploščic ne izkorišča cele površine 300mm diska, na notranjem robu diska ostaja cca. 1,5cm neizkoriščene površine.  Pri MPS zavorah pa zavorna ploščica pokrije skoraj celotno površino diska. 
    • Jaguar-land rover? 🤔
    • Res je. Od indijcev nimaš kaj posebnega za pričakovati razen ugodne nabavne cene.  
    • Tile različni pristopi so vsi OK, dokler se obe strani strinjata (mehanik in lastnik).   Nekateri mehaniki se temu (uporabi prinešenega blaga) izogibajo oz. tega načina sploh ne omogočajo, verjetno zaradi možnih komplikacij v primeru težav (diski so zviti, lastnik, ki jih je kupil na autodoc trdi, da je prinesel brezhibne in so se zvili zaradi neustrezne montaže, mehanik pa trdi obratno}, mehanik uporablja materiale, ki jih je navajen in vanje zaupa, in nekateri seveda tudi iz finančnih razlogov oz. posledično manjšega zaslužka.   Nazadnje sem očetu peljal avto na servis, kjer so mu vgradili vzmeti za 87 € (dobil je račun o nakupu vzmeti), ki jih dobiš na autodocu že za okoli 30 in naprej. Mehanik je za delo zamenjave 2 vzmeti računal 28€, skupaj je prišlo 115 €, dobil je 120 € 😉. Povedal je, da vgrajuje le materiale, ki so kakovostni, da potem ni težav z reklamacijami.    Pred mnogimi leti mi je moj vodovodar povedal, da strankam noče več montirati poceni elementov iz Bauhausa, ker je za montažo porabil 3x več časa, se fino zafrkaval, na koncu pa je imel še sranje z reklamacijami.    Tako da jaz razumem mehanike in druge obrtnike, ki se prinešenemu materialu izogibajo oz. tega načina ne omogočajo. Tudi sam sem to že prakticiral, vendar se vedno ni obneslo, na primer sem prinesel napačno robo oz. se kasneje izkazalo, da je treba zamenjati nekaj drugega, kot je kazalo sprva.   
  • Topics

  • Latest Images

  • Today's Birthdays

    1. Bosti
      Bosti
      (38 years old)
    2. HoracioGis
      HoracioGis
      (31 years old)
    3. VonGarrett
      VonGarrett
      (37 years old)
  • Who's Online (See full list)

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.