Skoči na vsebino

Pivo mi paše


FuManchu

Priporočeno sporočilo

dne 23. 6. 2023 ob 15:31 je Bini napisal:

Tale BURIN🍺 je pa za en k.. c pir, čudn prazen okus pa sol sem pričakoval v njem zato sem danes za kosilo malo manj lososa solil.... 😊😀🤣

Ps; verjetno je boljši, ko piha burja... 😁

16875265646037543055923766875804.jpg

Jp, sem ga danes še "zunaj" enkrat poskusil pa je še vedno za en drek... 😝

Ja ga bo res treba it na morje ob burji probat al pa menjat za tapraw PIR.... :nevem: :bravo:

16879625721925223180273771735087.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če sem se kaj naučil v moji zgodbi o viskiju in rumu, je to da hladna filtracija jemlje okus.

In Burin se hvali da je extra chill filtered.

 

Vse moje flaše rumov, viskijev (malt in peated malt), armagnacov, tekila, mezcalov so obvezno non-chill filtered.

 

Celo imam en nefiltriran rum, kjer vidiš koščke soda plavat v flaši.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 minutami je TBA napisal:

Nmal skregan z letnim časom, sam pa vseen paše😂

20230704_210506.jpg

Ej, kaj si ti v  Božičnem Rovaniemi-ju al jaz..... :whatever:

Bo tale original finski kar ok.... 👌😉

IMG_20230704_202938.jpg

  • Všeč 3
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Bini napisal:

Ej, kaj si ti v  Božičnem Rovaniemi-ju al jaz..... :whatever:

Bo tale original finski kar ok.... 👌😉

IMG_20230704_202938.jpg

Karhu je kar ok....imajo pa tudi verzijo (vsaj imeli so jo 20.let nazaj) z nekih 10+posto alko....tisto ni bil ravno ok😉🤔😂 in seveda, preden odpreš pivo na Finskem moraš obvezno v savno....👍

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Tilen5 napisal:

Greš kar s pivo v savno,..da še 1x fermentira/zavre🤪

Pojdi enkrat resno na Finsko in ne turistično in boš videl, kako oni obravnavajo savno in pivo :)....če ne bo Bini tega pojasnil, vam lahko jaz enkrat v drugi temi :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.