Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

Ne vem še zagotovo. Nekaj cincam med brembo im ebc zavornimi ploščicami. Prav tako med ebc naluknjanimi diski in zimmerman diski. To pride na vrsto enkrat v juniju, juliju, ko bom delal redni servis. Ebc je edina opcija Anglija, ostalo je najboljša cena na Autodoc-u.

Ok ..daj ATE vse komplet 👍👍jaz imam in zavira super👍😁😁😉😉😉

Napisano
On 5/12/2021 at 9:44 PM, Janez007 said:

A res ne piše Mazda, kot na sliki?

 

bremze.png

 

 

Screenshot 2021-05-12 21.59.24.png

Mi je danes na servisu reko, da mi bodo ploscice začele cvilit, ker ni gor teh srebrnih ploščic. Ma kdo kako izkušnjo? Po mojem mnenju ne bi smelo bit problemov, bi radi zgleda samo prodali nekaj... Ker je za te plehece spredaj in zadaj zracunal 90€ 😂

Napisano
pred 2 urama je Mesko napisal:

Mi je danes na servisu reko, da mi bodo ploscice začele cvilit, ker ni gor teh srebrnih ploščic. Ma kdo kako izkušnjo? Po mojem mnenju ne bi smelo bit problemov, bi radi zgleda samo prodali nekaj... Ker je za te plehece spredaj in zadaj zracunal 90€ 😂

Super če je tako,moje so nove original in jih nimajo.🤔 Jih bo treba reklamirat,ker so še v garanciji😊😆😂

Napisano

Hmmm, mene presenečate, da že prej ne menjate ploščic ampak čakate na minimum, da začne cvilit in da to opozori na menjavo. Jaz sem to nazadnje naredil na Peugeotu 305 tam nekje začetek devedesetih, ko mi je ploščice vrglo ven iz čeljusti in sreča je bila samo to, da sem imel "izletno" cono v obliki avtobusne postaje in da to ni bilo na kakih serpentinah ali pa pri hitrosti 130km/h.

33112_1.png

Napisano
8 minutes ago, Boss said:

Hmmm, mene presenečate, da že prej ne menjate ploščic ampak čakate na minimum, da začne cvilit in da to opozori na menjavo. Jaz sem to nazadnje naredil na Peugeotu 305 tam nekje začetek devedesetih, ko mi je ploščice vrglo ven iz čeljusti in sreča je bila samo to, da sem imel "izletno" cono v obliki avtobusne postaje in da to ni bilo na kakih serpentinah ali pa pri hitrosti 130km/h.

 

V principu običajni uporabniki sami ne preverjamo zavor, ampak računamo, da bodo to naredili na servisih. No, meni so začele prej cviliti in sem imel pač izredni servis. So pa verjetno tolerance takšne, da tudi "cvileče" zavore še kar dolgo časa varno ustavijo avto brez testiranja izletnih con 😉

Napisano
Pred eno uro je vzupan3 napisal:

So pa verjetno tolerance takšne, da tudi "cvileče" zavore še kar dolgo časa varno ustavijo avto brez testiranja izletnih con 😉

Tudi sam sem tako razmišljal do tistega trenutka in občutek, ko pedal za bremzao pade notr je nepopisno neugoden. Pa ne mogoče takrat, ko se je vse srečno izšlo, ampak, ko pomisliš, da si se 14 dni nazaj malo bolj mladostniško razigrano vozil dol iz Vršiča. 😬

33112_1.png

Napisano

2-3 mm mesa na ploščicah je še čist ok, drugače pa tako lučka zagori in menjaš za ene dobre nove malo mehkejše, da ne požre in zvije diska.... :prstgor:

Napisano

Tocno tako. Ploscica zacne cviliti k ima se 3 mm fore in to je vec kot dovolj za zamenjat. Nebo noben ostal brez bremz. Sem videl ze ploscice znucane do fondamenta (zastekana celjust) in je normalno bremzal. Nakoncu je ze ruzilo, ker preprosto vec ni bilo materiala .No takrat je komaj pogrunta, da pa neki zna biti narobe. 
Kako za vraga se je pa to zgodilo, da je ploscico vn vrglo ?? :D

Napisano

Ja dobro vprašanje... nč ti ni jasno dokler ne začneš pobirat ploščic po cesti. Očitno pri tem Pugiju letnik 1981 so naredili tud neustrezne čeljusti, da je sploh lahko ven vrglo ploščici pa še to sploh ni šlo za ekstremno zaviranje. Recimo z nekje 40-50km/h desno v ulico. Se pravi niti ne do nule ampa do nekje 15-20km/h pa nič na silo. In je sam počlo pa padal padel notri.

  • Haha 1
  • Jezen 1

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 495 kg nosilnosti?   A je to kakšen hec? Zapoznela prvoaprilska?   Pa narejen za kitajske gasilce - vsaj po oznakah na zadnjih vratih...      
    • 260Nm navora? Toliko ga imajo 1,5 bencinarji. Tole nekaj ne klapa.
    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.