Skoči na vsebino

Nova Mazda 6 - možne težave?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Pozdravljeni

Odločil sem se za nakup "nove" Mazde 6 letnik 2020 (dizel 1.5) pri pooblaščenem prodajalcu.

Gre za nadomestno / testno vozilo, ki je imelo 5500 prevoženih ob prevzemu.

Pred nakupom mi je bilo rečeno, da bo vozilo ob mojem prevzemu pregledano iz strani serviserjev - vendar v kolikor pogledam v digitalno servisno knjižico ni zabeleženih nobenih servisev. Zanima me v kolikor so takšni servisi obvezni ob predaji testnega / nadomestnega avtombila iz strani Mazdine politike?

Namreč občutek imam, da pri avtu nekaj ni popolnoma OK. Prestavljanje iz 1 v 2 brzino namreč "zaskoči" oz se prestavlja z uporom - težko bi to opisal z drugačnimi besedami. Menjava iz 1 v 2 brzino namreč ni "smooth" kot pri ostalih (npr. iz 2 v 3 ali pa iz 3 v 2, itd...). V kolikor je avto pri miru gre samo menjavanje popolnoma OK in brez nobenega upora.

V nakup tega (novega) avta sem šel v želji, da imam končno mir z servisi in popravili.

Vem, da je še avto v garanciji in bom šel vsekakor na uradni servis. Jezi me samo to, da če so pri prodajalcu vedeli za to težavo in mi prodali tak avto - namreč od moje testne vožnje in nakupom je minilo 7 dni. Vozilo je bilo v vmesnem času v uporabi.

 

Popravljeno od escapez
Napisano (urejeno)

Dizel 1.5?

 

Zatikanje pri ročnem menjalniku je pogosta težava in se jo rešuje z menjavom olja.

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano

Verjetno je dizel 150KM.... A to se ti dogaja skos tudi, ko je menjalnik že ogret? Ne bi se smelo zatikat saj je ta menjalnik en boljših.

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je escapez napisal:

Pozdravljeni
V nakup tega (novega) avta sem šel v želji, da imam končno mir z servisi in popravili.
 

 

@escapez, moje sožalje in poznam te občutke. :) 

Napisano
pred 12 urami je escapez napisal:

Pozdravljeni

Odločil sem se za nakup "nove" Mazde 6 letnik 2020 (dizel 1.5) pri pooblaščenem prodajalcu.

Gre za nadomestno / testno vozilo, ki je imelo 5500 prevoženih ob prevzemu.

Pred nakupom mi je bilo rečeno, da bo vozilo ob mojem prevzemu pregledano iz strani serviserjev - vendar v kolikor pogledam v digitalno servisno knjižico ni zabeleženih nobenih servisev. Zanima me v kolikor so takšni servisi obvezni ob predaji testnega / nadomestnega avtombila iz strani Mazdine politike?

Namreč občutek imam, da pri avtu nekaj ni popolnoma OK. Prestavljanje iz 1 v 2 brzino namreč "zaskoči" oz se prestavlja z uporom - težko bi to opisal z drugačnimi besedami. Menjava iz 1 v 2 brzino namreč ni "smooth" kot pri ostalih (npr. iz 2 v 3 ali pa iz 3 v 2, itd...). V kolikor je avto pri miru gre samo menjavanje popolnoma OK in brez nobenega upora.

V nakup tega (novega) avta sem šel v želji, da imam končno mir z servisi in popravili.

Vem, da je še avto v garanciji in bom šel vsekakor na uradni servis. Jezi me samo to, da če so pri prodajalcu vedeli za to težavo in mi prodali tak avto - namreč od moje testne vožnje in nakupom je minilo 7 dni. Vozilo je bilo v vmesnem času v uporabi.

 

Avto je v garanciji in če te karkoli muči, je sedaj čas, da ti to rešijo. Vztrajaj, da ti to popravijo, če ti ni všeč. Ne smejo te odpraviti z besedami, da je to normalno, če ti smatraš, da ni. Sicer pa kot so že drugi napisali to se da rešit pozneje z menjavo olja v menjalniku z najboljšim na tržišču. 

 

 

Napisano (urejeno)

Glede napake pri kupljeni stvari kot je avto imaš v splošnem 2 možnosti: uveljavljati stvarno napako ali uveljavljati garancijo. Uveljavljaš lahko eno ali drugo, ne pa obeh hkrati.

 

Tale težava tvojega avta je še najmanj, kar te lahko še čaka v prihodnosti Mazde 6 CD150. 😉

 

Napaka je lahko dokazljiva (primerja se prestavljanje z drugim avtom), odprava napake pa tudi lahko ugotovljiva. 

 

Sicer pa je majhna možnost, da bi bilo olje pri 5.000 km drugačno kot pri avtu z 0 km, torej še originalno. Je pa običajno pri ročnih menjalnikih, da se najtežje prestavlja iz 2. v 1, iz 1. v 2. pa ponavadi kar gre ...

Popravljeno od Janez007
Napisano

Glede na to, da je avto še v tovarniški garanciji, bi jaz vsekakor v konkretnem primeru uveljavljal garancijsko popravilo. Obvezno zahtevaj kopijo naloga, s katerim si podal zahtevo za garancijsko popravilo. Če v 45 dneh napaka ne bo odpravljena, lahko zahtevas vračilo kupnine ali nadomestni izdelek, upam, da je še vedno tako.

Kot so že navedli zgoraj, pa se ne smeš pustiti odpraviti, da je tako delovanje menjalnika normalno.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano (urejeno)

Fantje resnično hvala za nasvete. Jih bom vsekakor upošteval. V petek imam dogovorjen termin za servis. 

Bom pa tale topic izkoristil še za eno vprašanje. Nakup avta se je odvil zelo hitro saj sem avto zaradi osebnih razlogov bil dobesedno primoran kupiti iz danes na jutri. Na testni vožnji sem bil z nekaj različnimi avtomobili nižjega cenovnega razreda in višjega cenovnega razreda -  vendar srce je hotelo Mazdo. 😉❤️ Ta Mazda 6 pa je bila še edini "nov" dizel karavan v Sloveniji za prodajo in v kolikor dam "vstran" to težavo glede menjalnika - mi je res super avto. 

Mazda6 SPC CD150 Attraction TESTNI (karavan)
Cena: 27.250€ 
Prva registracija: 2020 / 7
Prevoženih: 5600
MPC: 31.890€
Garancija: 5 let (torej še 4 leta)

Kaj menite glede cene? Preplačal ali OK? Koliko bi po vašem bila realna cena glede na prevožene / registracijo?


 

Popravljeno od escapez
  • Všeč 3
  • Zmeden 1
Napisano

Dejasnko je skoraj nov... menjalnik naj ti pa le zrihtajo, ker pri ostalih se to ne dogaja in vstrajaj pri tem.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
dne 15. 5. 2021 ob 21:21 je escapez napisal:

Mazda6 SPC CD150 Attraction TESTNI (karavan)
Cena: 27.250€ 
Prva registracija: 2020 / 7
Prevoženih: 5600
MPC: 31.890€
Garancija: 5 let (torej še 4 leta)

Kaj menite glede cene? Preplačal ali OK? Koliko bi po vašem bila realna cena glede na prevožene / registracijo?

Za kupca ni nikoli nič prepoceni :)

Popravljeno od Janez007
Napisano

Še feltne zrihtaš in bo bomba. 

Mogoče sem spregledal, kakšne barve pa je? 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Jaz sem konec leta 2018 za svojo 4 mesece staro 6-ko revolution s 4k prevoženih dal 25.800€, pa so mi zraven dali še nov komplet zimskih gum na litih platiščih.

Tebe je prišlo dražje, so se pa cene rabljenih vozil v zadnjem letu dvignile.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
pred 10 urami je Alex napisal:

Še feltne zrihtaš in bo bomba. 

Mogoče sem spregledal, kakšne barve pa je? 

 

Za naše ceste so sicer bolj primerne debelejše gume, da te ne bo ves čas rukalo, in še robnike težje pobrusiš 😁

Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

 

Za naše ceste so sicer bolj primerne debelejše gume, da te ne bo ves čas rukalo, in še robnike težje pobrusiš 😁

V bistvu ni neke razlike med gumami 225 /45 r19 in 245/40r19 v sami vožnji. In kot smo ugotovili na testu tudi na porabo ne vpliva kaj preveč. 

Vpliva pa kar precej na lego na cesti. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 14 minutami je Alex napisal:

V bistvu ni neke razlike med gumami 225 /45 r19 in 245/40r19 v sami vožnji. In kot smo ugotovili na testu tudi na porabo ne vpliva kaj preveč. 

Vpliva pa kar precej na lego na cesti. 

Mislil sem 225/55 R17  

Za 95% naših cest so meni že 225 /45 r19 pretrde, volan preveč pleše in najmanjša luknja rukne podvozje. To zame ni "dobra lega" :)

Najbolj poškodovani odseki cest - 4

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 14 urami je Alex napisal:

Še feltne zrihtaš in bo bomba. 

Mogoče sem spregledal, kakšne barve pa je? 


Upam, da enkrat v prihodnosti padejo kakšne feltne - ko bo kakšnega jurčka preveč na računu 🙃 Avto pa je bele barve.
 

pred 13 urami je jacques33 napisal:

Jaz sem konec leta 2018 za svojo 4 mesece staro 6-ko revolution s 4k prevoženih dal 25.800€, pa so mi zraven dali še nov komplet zimskih gum na litih platiščih.

Tebe je prišlo dražje, so se pa cene rabljenih vozil v zadnjem letu dvignile.


Se mogoče spomniš kakšna je bila cena nove M6 Revolution tisto leto? Sem na hitro pregledal starejše kataloge in 6.8.2019 je bil Attraction model na voljo za 29.990€, Revolution pa 32.090€. Ne vem ali se cene dvigujejo zaradi razmer na trgu ali zaradi novosti, izboljšav in sprememb, ki so se dogajale tekom let na tem modelu 🤔

Trenutno je cena za Revolution 33.990€, Attraction pa 31.890€.

Popravljeno od escapez
Napisano

Jaz sem dal novembra 2019 dobrih 29kEUR za revolution :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Bilo je konec leta in sem dobu več kot 3kEUR skonta, ker je bil avto na zalogi na Nizozemskem in v bistvu me je to na koncu tud prepričalo pa še dajatve so se pol 2020 povečale. Tako, da sem profitiral skoraj 4 jurje vseskupi.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.