Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Oj

na moji mazdi 3 2.2d imam težave s šobami. 

Zanima me če kdo pozna poceni alternativo novim (avtoplus 490€ po komadu), menjal bi vse štiri.

 

Lp

Matej

Napisano

Men so pri prejšnjem rihtali pri

WWW.B-INNOVA.SI

Popravilo diesel sistemov, čiščenje injektorjev šob, visokotlačnih in tandem črpalk ter ostale storitve. Kliknite in preverite na B-innova.si!

imajo ustrezen material za popravilo je pa blo recimo ene 5 let nazaj cena okoli 700 evrov za obnovo vseh štirih.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Mda napisal:

Oj

na moji mazdi 3 2.2d imam težave s šobami. 

Zanima me če kdo pozna poceni alternativo novim (avtoplus 490€ po komadu), menjal bi vse štiri.

 

Lp

Matej

 

zakaj pa bi kupoval nove, če se jih da obnovit?

Napisano

Dve so zanič, ostali dve pa tudi nista perfektni. A ima kdo izkušnje s temi obnovljenimi ?

Za obnovo vzamejo med 150 in 200€ po šobi.

Napisano (urejeno)
pred 39 minutami je Mda napisal:

Dve so zanič, ostali dve pa tudi nista perfektni. A ima kdo izkušnje s temi obnovljenimi ?

Za obnovo vzamejo med 150 in 200€ po šobi.

 

v šobi zamenjajo dele, ki so v okvari in je potem šoba dejansko kot nova. ponavadi crknejo ventili.

 

za lažjo predstavo:

Cross-section-of-Bosch-common-rail-injector.jpg.c56b5276e0d0bd7d44d9f053efadc3d4.jpg

Popravljeno od Deeyan
Napisano

Jaz sem dal za obnovljene v Nemčiji 119€ komad + 50€ depozita,ki sem ga dobil nazaj, ko sem jim poslal stare. 

Dali so mi pet let garancije. 

 

 

Napisano

Super, bom jih tudi kr jaz vse 4 obnovil kot pa da iščem nove. Cene so divje 😅

Napisano

Kot je bilo rečeno, dizel je ful pocen😁. Menjava rgl, dpf, šobe pa ketna itd, itd..... :nevem:

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano
6 hours ago, Brane said:

Najbrž je krivo visoko kvalitetno gorivo da so vse 4 fuč?

2 fuč ostali dve pa na meji. Tko da raje prevetivno porihtam še njih. 

Ma ne gorivo...zgleda da ji ne paše morski zrak😅

 

Napisano

Ivanuš iz Zaprešiča ali Purić iz Samobora. 

Ivanuš mi je 4 obnovil za 400€.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A to je "trust me bro" trditev?
    • Ja verjetno bo treba odbiti 70k, da bo top zadeva. Če bi avto v roku 2 let padel na 40k, bi me zanimal, ker je dober paket, pa sem vedno vpil, da BMW ne bo pri hiši.
    • Mi smo imeli na preizkušnji mini-dinota z ročnim menjalnikom. Non 4x4.  Razlika na enaki poti,  enaka hitrost je bila cca 1 liter. Vedeti moramo,da x motor deluje po podobnem principu kot dizel motor. Od tod je normalno ,da je tudi manjša poraba.  Primerjal sem porabo cx30 z 6-ko dizelco (ok,6-ka je večja in težja) in je poraba vedno (na enakih poteh)  približno enaka. Po mestu pa jo cx 30 celo šiša z manjšo porabo.
    • Zato pa sem vzel 16" in nekaj privarčeval tudi na gumah.  Na prejšnjem avtu sem tudi imel 16" pozimi in 18" poleti.  Pa 16" platišča so imela plastične pokrove. 😄 Torej običajna jeklena platišča.    -----   Kakšna je razlika v končni hitrosti med X186 in G140, nisem gledal...?   LP    
    • Veliko bolj kot to se pozna ali je automatic ali manual in ali je 2WD ali 4WD. Zato imam tukaj občutek, da se vse preveč meša jabolka in hruške. Razlika v porabi med dinotom in iksom je verjetno precej minimalna in se meri v decilitrih. Med 2WD ročni menjalnik in 4WD automatic pa je verjetno res liter razlike, če ne celo več. Sploh pri iksu je ta razlika celo večja, kot pri dinotu, saj se avtomatski menjalnik bolje znajde z večjim navorom, kot pa s potrebo po višjih obratih.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.