Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

pred 7 minutami je Boss napisal:

Kaj pa bi želel od nas? Da ti ga pomagamo iskat?

Verjetno, kaj se v takih trenutkih da narediti. Samo, a nima vsak avto ponavadi dva ključa? 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je pantlar napisal:

Izgubil sem ključ od Mazde MX 5 NB

in prosim za nasvet za rešitev problema.lp

 

Moj tast je podobno težavo nekoč rešil tako, da je v vasi poklical znanega vlomilca, ki je zaklenjen avto brez poškodb odprl in zagnal ... 😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Nejc1986 napisal:

Pantlar, a si zgubil edini ključ ali pa imaš doma še rezervo? 

Je že omenil, da se ne rabimo trudit pisati. Najbrž je že našel kjuč. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Alex napisal:

Je že omenil, da se ne rabimo trudit pisati. Najbrž je že našel kjuč. 

Aaa, ok... Drgac pa v Supernovi baje nek majstr obvlada. Ampak ne tisti pred Eleclercom. Supernova ni eleclerc. "ključek" baje nima pojma, medtem ko tisti v Supernovi naredi to še preden človek spije kavo. Baje. Tako pravijo :)

  • Všeč 1
  • Haha 4
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je pantlar napisal:

edini ključ,naj se ne trudita sem odpisal Bosu in Alexu.Hvala za pomoč in nasvete...

 Ali bi bilo vredu če bi dobil drugo ključavnico in ključa za zagon?

Hm.... Jaz nimam pojma iskreno... Nočem pametovati, ampak take stvari se ponavadi najdejo slej ko prej.. Nekje verjetno  mora biti. 

 

Če vsaj približno veš kje bi ga lahko izgubil, daš objavo na fb, kakšen letak na kakšno drevo... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ključavnica pa novi ključi, pa kodiranje na novo? Najbrž ni ugodno. Sej nimam teh izkušenj, ampak a je treba potem tut ključavnice na vratih in kufru menjat? Sklepam. 🤷‍♂️ Upam, da ga najdeš.

 

EDIT: Aja pa sovoznikov predal ma tut ključavnico? Hehe

Sem preveril, po številki šasije se da nov ključ naročit.

Popravljeno od samSimon
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 minutami je samSimon napisal:

Ključavnica pa novi ključi, pa kodiranje na novo? Najbrž ni ugodno. Sej nimam teh izkušenj, ampak a je treba potem tut ključavnice na vratih in kufru menjat? Sklepam. 🤷‍♂️ Upam, da ga najdeš.

 

EDIT: Aja pa sovoznikov predal ma tut ključavnico? Hehe

Sem preveril, po številki šasije se da nov ključ naročit.

Jaz bi pogledal na odpadih.... Ampak najti miato na odpadu.... Pa potem bi verjetno zamenjal samo ključavnico na voznikovih vratih, ostalih dveh pa nebi... 

 

Offtopic... Ni napak imeti telefonske napisane na obesku za ključe. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je samSimon napisal:

Ni napak met rezervnega ključa 😆 sorry... nisem se mogel zadržat 😇

To pa itak. Jaz vedno na dopust ali ko grem na drug konec države vzamem rezervnega s seboj..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
    • Meni je tudi N'1...👌😉
    • Sej ni slab, z veseljem ga spijem. Poudarek je na tem, da tisti ki najbolj kurcajo, nakoncu doma pijejo najcenejše možno  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.