Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo,

včeraj zvečer med vožnjo sem zavohal nafto, še posebej pri vključeni klimi. Se ustavim in vidim, da je za hladilnikom nekje na sredini na motorju tekočina, verjetno nafta. Čez noč sem podstavil karton pod motor in zjutraj vidim madež na levi strani pri kolesu (verjetno se tam steka iz spodnjega pokrova motorja). Se je komu zgodilo kaj podobnega? Kak nasvet kje je najverjetneje, da pušča? Žal je danes nedelja in ne morem k mehaniku. 

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano (urejeno)

Živjo,

 

sem že našel vzrok - pušča črna cevka (cca 10 cm dolga) za povratek nafte iz razdelilca visokotlačnega voda (že nizek tlak).

Hm…avto je 6 let star in ima 185 kkm.

67F0C6C0-8967-48BD-A6A6-9E505AB609B4.jpeg

Popravljeno od Sishi
  • Všeč 3
  • Hvala 1

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Dobil mehanika, cevka že zamenjana. Še dobro, da se je zgodilo zdaj, ker naslednji vikend gremo na dopust 🏝.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano
pred 2 urama je Sishi napisal:

Živjo,

 

sem že našel vzrok - pušča črna cevka (cca 10 cm dolga) do visokotlačnega voda.

Hm…avto je 6 let star in ima 185 kkm.

67F0C6C0-8967-48BD-A6A6-9E505AB609B4.jpeg

Katera cevka na tej sliki je to? 

 

 

Napisano

jaz vidim nekaj staknjenega tam na desni, zdej pa nevem če je to to

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano (urejeno)
23 hours ago, Alex said:

Katera cevka na tej sliki je to? 

 

Živjo,

ja zgoraj je že sneta. Spodaj so slikce z označbo katera cevka in kje. Cevka je oznake 15/03/05 in je na povratnem vodu. Preventiva? JA! Bognedaj da se ti zgodi to v tujini po možnosti v koloni in pri 35 st.C. Cena zamenjave je smešno nizka. Pa srečno.

IMG_6123.jpg

 

IMG_6121.jpg

 

15 03 05.PNG

Popravljeno od Sishi
  • Všeč 1
  • Hvala 1

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano (urejeno)
pred 42 minutami je Brane napisal:

wc papir

izgledalo mi je kot neka purpen pena, treba bo po močnejša očala 😎

Popravljeno od Janez007
Napisano

Treba najt, če se da to kje na netu kupit..oz...najbrž je važn Fi, pa je pol kaka namenska cevka tut ok.

Napisano (urejeno)
On 7/12/2021 at 12:15 PM, Janez007 said:

@Sishi, zanima me, kaj je tista bela "packarija" pod cevko?

Ja Brane, papirnata brisačka za popivnat nafto.

 

On 7/12/2021 at 3:20 PM, SpEkTr said:

Treba najt, če se da to kje na netu kupit..oz...najbrž je važn Fi, pa je pol kaka namenska cevka tut ok.

 Fi je 5 (15/03/05) ni pa nujno, da prav sklepam. 03 je mislim debelina, 15 pa ne vem - verjetno tip gume…je posebna armirana guma. Ima jo praktično vsak mehanik pa tud original na Mazdi verjetno ne stane več kot 10€ max 15€.

Popravljeno od Sishi

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano (urejeno)
6 hours ago, TiEn said:

Mene zanima kaj je pa to staknjeno

STAKNJENO.jpg.2617c5937fb130610e281f9272a78ed5.jpg


Dobro opazuješ 👍. Nič ni staknjeno, le slikano je z vrha in tako izgleda. To je gumijajsta cev spojena na kovinsko cev, ne vem pa kakšna je funkcija.

Popravljeno od Sishi

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

js mam skoz metr te cevi v prtljazniku, se mi je ze naredl isto... smrdel mi je mal po nafti, js kr pelu domu k pač ne veš... za mano pa nakonc pred bajto že  ozka crtica ... huh 

 

isto je bla nasred napokana cevka in je pršalo na drobno ven... po 20km je bil fajn masten motor ...  jeba

  • Žalosten 1
  • Hvala 1
Napisano

Kateri avto/motor?

5 minutes ago, gregc88 said:

js mam skoz metr te cevi v prtljazniku, se mi je ze naredl isto... smrdel mi je mal po nafti, js kr pelu domu k pač ne veš... za mano pa nakonc pred bajto že  ozka crtica ... huh 

 

isto je bla nasred napokana cevka in je pršalo na drobno ven... po 20km je bil fajn masten motor ...  jeba

Kateri avto?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano
pred 13 urami je Sishi napisal:

Kateri avto/motor?

Kateri avto?

golf 5  1.9 tdi 2005 

 

bila je cevka pri filtru nafte, preventivno sem zamenju oz.   pregledu pol še ostale 3 zraven in jih prerezal... vse so bile kot nove nobene razpoke al karkoli ... ta ki je puščala je bla pa 1cm nadolgo znotraj natrgana ... tko da to nemorš vedt, brezveze neki menjat ce je ok, pametno je pa imet sabo en kos da loh zamenjas in pičiš dalje ker to res ni noben bav bav narest 

 

 

Napisano
8 hours ago, gregc88 said:

golf 5  1.9 tdi 2005 

 

bila je cevka pri filtru nafte, preventivno sem zamenju oz.   pregledu pol še ostale 3 zraven in jih prerezal... vse so bile kot nove nobene razpoke al karkoli ... ta ki je puščala je bla pa 1cm nadolgo znotraj natrgana ... tko da to nemorš vedt, brezveze neki menjat ce je ok, pametno je pa imet sabo en kos da loh zamenjas in pičiš dalje ker to res ni noben bav bav narest 

To je tolk pocen, da enkrat med 100-150kkm preventivno zamenjaš pa je mir...

 

9 hours ago, SpEkTr said:

Ne vem, najbolj mehanika al pa Mazda servis vprašat da boš ziher...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano (urejeno)
dne 13. 7. 2021 ob 18:27 je Sishi napisal:

To je tolk pocen, da enkrat med 100-150kkm preventivno zamenjaš pa je mir...

Vsak poseg lahko pusti tudi posledice. Vsaj meni vsak peti vijak ali še huje feder nekam odleti, da ga potem komaj najdem (če ga sploh) in pri iskanju naredim še kakšno dodatno škodo, v stilu

 

 A JE TO: PAT IN MAT - Vetrinjski dvor

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano

točno to...nekdo menja sklopko na 150.... nekdo na 500K... 

 

tako stvar nima smisla,tud ce je 5 centov... tud akumulator star 5 let ne greš menjat, men zdržijo krepko več.. sicer pa kakor kdo želi, eni tud nov avto v plastiko oblečejo sem prebral :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.