Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

zanima me, ali ima kdo izkušnje, da recimo dolga vožnja nekaj 100 km ob določenem načinu vožnje (npr. prestavo nižje - višjimi obrati) celo nekoliko sčisti saje EGR, kolektorja,...?

 

Dostikrat se reče, da je treba avto vsake toliko časa "prepucat", pa me tehnično zanima, kaj to pomeni.

 

lp Janez

Napisano

Zelo pomaga, da se mašina vsakodnevno vsaj pri pospeševanjih tudi zavrti v malo višje obrate (seveda ne pretiravat in v blokado tiščat, ker to ni Honda pa tud ne zgleda 😉).

 

Vseeno pa sem mal v dvomih, da bi neka konstantna vožnja pri višjih obratih čistila EGR. :nevem: Seveda se pa mašine najbolj pacajo takrat, ko uporabnik sledi navodilom na zaslonu kdaj je treba šaltat v višjo. Če to upoštevaš bo hitr veselica.

  • Všeč 4
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano

Žal tehnično gledano, ti noben režim vožnje ne bo očistilo saj iz kolektorja, egrja...

Edina varianta je fizično čiščenje. 

Sem pa pri moji M6 opazil da ji ne paše ne cincanje s prenizkimi rpm in  ne pedal to the metal variante. 

Najbolj ugodno na interval regeneracije pri meni vpliva normalno pospeševanje do 3000rpm, in konstantna vožnja 130-140kmh, pri vseh ostalih režimih pa se interval skrajšuje. 

Ne pa jemat mot avto za referenco ker je star 2.0dizel z 295kkm, tak da material ni glih nov. 

 

 

  • Všeč 3
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Vsekakor ne škodi, če avto redno poženeš, seveda, ko je ogret na delovno temperaturo.

 

Moj kolega, ki se z dizlom cel mesec svaljka po LJ, vsako pot v MB izkoristi za vožnjo v 4. po AC v visokih obratih - pa pravi, da potem avto boljše gre. =)))

 

Ampak, ko se enkrat naberejo saje v mašini, pride v poštev le fizično čiščenje ...

  • Začuden 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 5 urami je Janez007 napisal:

Potem je približno tako kot pri malih kurilnih napravah. Ko enkrat so saje v dimniku, jih lahko očisti le dimnikar ali dimniški požar. 😂

 

... ali božiček, ko prinese darila.🤗

Mislim, da je res pod mus za naše okolju čiste dizelce, da vsakih 50Kkm vse komplet damo ščistit. In je pol nekaj časa mir. 

 

 

Napisano
pred 17 minutami je Alex napisal:

... ali božiček, ko prinese darila.🤗

Mislim, da je res pod mus za naše okolju čiste dizelce, da vsakih 50Kkm vse komplet damo ščistit. In je pol nekaj časa mir. 

..... al pa prodat in kupit X bencinca.... :rolleyes:

Napisano
pred 7 minutami je Bini napisal:

..... al pa prodat in kupit X bencinca.... :rolleyes:

:aaaaa:

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Naj Japonci na svojo 2.0 mašino turbino ali pa kompresor našraufajo - šele takrat bomo (končno) lahko vsi srečni. Ali pa tudi ne, ene bo motilo, ker bo stvar preveč "žejna".

Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Naj Japonci na svojo 2.0 mašino turbino ali pa kompresor našraufajo - šele takrat bomo (končno) lahko vsi srečni. Ali pa tudi ne, ene bo motilo, ker bo stvar preveč "žejna".

Kompresor že ima cx30 X186... :bravo:

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Kompresor že ima cx30 X186... :bravo:

 

Ja samo ta kompresor je bolj za okras🙄

Pravi kompresor da konje in navor (oz. Krivuljo 🤪) podobno kot turbo, s tem da je gnan prek jermenice ne prek izpušnih plinov kot turbina. 😉

  • Všeč 5
  • Haha 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja to res ni kompresor v pravem pomenu besede. Očitno ga rabijo bolj zarad načina delovanja motorja kot pa da bi povečal moč

33112_1.png

Napisano

Dodatno polni zrak v valje takrat, ko ga potrebuje v večji meri, to pa zaradi boljšega iskoristka in izgorevanja pri delovanju v načinu dizel.... 😊

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Običajno pri novih zadevah ni vse po pričakovanjih. Recimo sem pred pol leta kupil sprejemnik Onkyo TX 8470, naslednik modela TX 8050, na videz enak, pa mnogo zadev ne dela tako, kot pri predhodniku, v marsičem korak nazaj. Ampak sem se navadil v nekaj tednih in danes sem zadovoljen.   Poraba je pri tako veliki kubaturi 2,5 l odvisna od mnogih dejavnikov (mrzel motor žre res veliko, semaforji, klanci, sport način vožnje, itd). 7,5 l/100 km je OK. Pri takem motorju je lahko poraba od 6 do 9 l/100 km, vse vmes je OK. In po mojem je zelo majhna verjetnost, da danes nek konkreten primerek novega avta zelo odstopa od povprečja.   Vzrok čričkov je največkrat v neki enostavni zadevi (očala v stropnem predalu, nepravilno zataknjena polica prtljažnika, itd). Z ušesi je skoraj nemogoče odkriti lokacijo čričkanja. Ko se pojavi se je najprej za vprašat, kaj sem naredil  tik pred tem na avtu, kaj odložil in kam, itd. Drug način je, da se avto popolnoma izprazni, vsi predali, prtljažnik, ... ne vzame veliko časa, se pa izključi mnogo možnih vzrokov.  
    • Po tvojem pisaju bolj drugo kot prvo ampak naj se reši tako ali drugače samo, da boš zadovoljen....  
    • Saj to je tudi cilj. 😉 Z avtom sem drugače zadovoljen. 😉 Se dobro pelje ima soliden pospešek in počutim se zelo dobro za volanom. Bolje kot pri vseh do sedaj.    Tudi vtis kvalitete je dajal prvih 1000-3000km.  Sedaj je pa začel ropotat noter oziroma je že nekaj čričkov. Ampak dobro. Ni konec sveta zaradi tega.    Bolj me moti ostalo kar ne dela tako kot bi moralo.    Ampak se bo že rešilo. Upam.    Avto je drugače ok. Ne samo kritiziram. 😉    
    • Bo odločalo o naši prihodnjosti bolj,kot si mislimo...ne glede z kakega zornega kota gledamo na to stvar.    
    • Poznam navedene lokacije in tudi z zimskega pohodniškega vidika. Vem, da največji zastoj nastane na "križišču", že nad kamnolomom, tam kot je tudi smerokaz Oltarna peč in pa za Šavnice. *Zamet, ne zastoj, haha
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.