Skoči na vsebino

Mazda Connect Infotainment


Priporočeno sporočilo

Na CX-5 imam zadnjo verzijo programja "70.00.367 EU N", vključno s podporo za Android Auto in CarPlay. Pač tista verzija, ki je sicer najbolj sodobna, jo je pa Mazda precej zaščitila pred raznimi tweaki.

Na različnih koncih sem preverjal, ali bi lahko dosegel, da bi pri poslušanju DAB radijske postaje lahko videl tudi logo postaje v tistem kvadratku. Pa očitno to nikakor ne gre. Sem obupal.
Podobno se mi je zdelo smešno, da je prazen kvadratek pri poslušanju preko Bluetootha, ampak če ne gre, pač ne gre. A glej zlomka - slučajno opazil na tej strani, da bi se načeloma sličica lahko (ali celo morala) prikazovati?
Se vam prikazuje? Ena od možnosti je, da je težava v telefonu, ki je že malo zastarel, pa morda ne podpira česa pri Bluetootha. Po drugi strani ne verjamem v to, ker je telefon sigurno mlajši kot infotainment.

Za daljše vožnje večinoma uporabljam Android Auto. Za kratke vožnje pa ne, ker se blesavo obnaša, ko snemam telefon s kabla po ugašanju avtomobila  --> naslednjič se namreč postavi na neko FM frekvenco in če je slučajno infotainment nastavljen na glasno, te pričaka svinjsko hreščanje. Za nameček infotainment ni najhitrejši in traja kar nekaj časa, da v tem primeru vse urediš na začetku. To je sicer zoprn ščurek, ki bi ga sigurno lahko odpravili, da bi se privzeto postavil na prvo postajo v spominu ali na prvo med priljubljenimi, če obstaja.
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz avto ugasnem, in nato šele izklopim kabel in tako ni nobenega hreščanja. Poskusi tako :)

Me pa zanima kako se bo obnesel wifi vmesnik za android auto, čakam da pride :)

 

Preko bt mislim da slike so, na DABu jih res ni, pri mp3 jih če se spomnim slike spet so.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom poskusil (najprej ugašanje avta, nato izklop kabla). Pri Passatu je tudi bilo nekaj takšnega, se spomnim.
Glede slik na BT - prejle se je z menoj peljal sin in sem mu nalašč rekel, da se poveže in predvaja iz Spotifya (pustimo to, da sem bil pripravljen, da mi bodo šli lasje pokonci). In glej zlomka, pri njem so se slike res prikazale. Sedaj sem v Developers Setting malo dvignil en protokol pri BT. Mogoče bo kaj pomagalo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne pomaga niti to, da avto najprej ugasnem in nato izključim kabel. Naslednjič (če ni kabla gor) je radio v FM načinu na neki frekvenci brez signala. Z malo smole še nastavljeno na glasno. In ker je infotainment počasen, kar čakaš, da zadevo ukrotiš.
Rešitev pa je naslednja: preden ugasneš, se iz AA prestaviš v Mazdin sistem. Potem pa bo naslednjič tam tudi startal.

Še glede sličič pri Bluetooth predvajanju - meni jih nikakor ne prikazuje, prav tako mi tudi ne omogoča prikaza seznama glasbe ali podkastov. Zanimivo, da tudi premikanje na naslednjo skladbo kdaj deluje, kdaj pa ne. Je pa res, da za te težave bolj krivim telefon kot Mazdo.
Mogoče je s tem povezana tudi naslednja težava. Občasno uporabljam AmiGO (opozarjanje na radarje, zastoje ...) in ta naj bi "vskočil" zgolj občasno. Na Passatu se je med poslušanjem radia ali BTja lepo oglasil alarm, tukaj na Mazdi pa to deluje zgolj, če sem v BT poslušanju, pa še takrat opozorilo za alarm izgleda tako, kot bi prejel klic (prekine predvajanje, trenutek tišine, pokaže kvadratek, kjer piše, da je klic, predvaja se opozorilo, nato pa po kakšni sekundi premora nadaljuje). Skratka - ni ravno lepo. Upam, da je krivec telefon, ki bo kmalu na vrsti za menjavo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.