Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. Zanima me ta imv ventil. Mam probleme z vžigom. Avto noče vzgat brez brez da nebi stopil na stopalko za plin. Zdaj pa me zanima ce je to zaradi imv ventila namrec ko odklopim konektor ventila avto normalno vzge le da ima zelo grobi zvok. Hvala za pojasnila.

Napisano

Sem pa opazil tudi to cevko da je pocena. Zdaj pa me zanima na kaj je ta cevka pritrjena in ali je to moznost za slab vzig motorja. Nahaj se pa pred rezervarjem za hidravlicno tekocino

16336885942846883022892143188658.jpg

Napisano

Počene, pretrgane, preluknjane stvari nikoli ne delujejo ravno blagodejno na normalno funkcioniranje motorja. Za test mogoče samo malo očisti in zalimaj z izolircem cev pa boš hitro videl a je kaj drugče. Pol pa naprej, če ne bo boljše.

33112_1.png

Napisano

Cevko če je zadost dolga oni počen del odreži in je rešeno. Pol pa boš videl če je to krivo. 

Na sliki se ne vidi od česa je ta cev, predvidevam pa da je kaka vakum cevka, če ne teče nič iz nje. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Anzej katero Mazdo pa imaš imam enega doma novega za 1gen 6 tke

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 1 uro je mazdaman napisal:

Anzej katero Mazdo pa imaš imam enega doma novega za 1gen 6 tke

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Imam 6ko 2005letnik 2.0dizel 89kw. Sem pa tak iz firbca vzel ven maf senzor in je bil cist crn od umazanije sem ga scistil in avto je normalno vzgal. Cez par ur se vrnem k avtu in spet ista pesem. Ne vzge. Je moznost da je maf senzor zanic?

Napisano

Če imaš pred faceliftom potem je moj senzor pravi če je po facelifu potem je manjši.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je mazdaman napisal:

Če imaš pred faceliftom potem je moj senzor pravi če je po facelifu potem je manjši.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Pomoje je pred faceliftom moj. Takšen je moj senzor

000000513734.jpeg.jpg

Popravljeno od Anzej
Napisano

Jaz imam scv ventil doma ti imaš sedaj zunaj merilec pretoka zraka.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
Pravkar je mazdaman napisal:

Jaz imam scv ventil doma ti imaš sedaj zunaj merilec pretoka zraka.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Scv ventil sem scistil, preveril in dela. Se mi zdi da je nekak maf senzor kriv za vse probleme z vzigom in izgubo moci med voznjo samo nisem 100%. Bil je umazan in sem ga scistil. Avto normalno vzge in se pelje. Cez par ur pa spet isti problemi.

Napisano
dne 9. 10. 2021 ob 16:07 je luxxx7 napisal:

Imaš na ohišju naftnega filtra kakšno pumpico?

Mislim da ne. Edino neka črna plastika je na vrhu. Zgleda kot neki gumb samo ga nemores pritisniti

Napisano

To je ta pumpica... ne moreš pa pritisnit, ker je tlak prevelik. Da se recimo takrat, ko ti nafte zmanjka in jo dotočiš pol pa s to pumpico dvigneš pritisk v sistemu.

33112_1.png

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

To je ta pumpica... ne moreš pa pritisnit, ker je tlak prevelik. Da se recimo takrat, ko ti nafte zmanjka in jo dotočiš pol pa s to pumpico dvigneš pritisk v sistemu.

Aja. Samo pri meni ima premali pritisk goriva v sistemu. Tak je tester pokazal pri mehaniku. Ima okoli 2200psi do okoli 2300psi

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mene si pa ven spustil? 😮‍💨   Če imaš poštene zavore, baloni pač ne grejo gor 🤫
    • Mene tud ne, to sam @Bini trpi.😜
    • Nekaj slik na zimskem soncu. 😀 Na avtu so nova 16" platišča in Conti baloni. 😁 Mene osebno prav nič ne motijo.    LP    
    • Kitajci delajo pa vidne in to 4kom.pri 1.5 motorjih.... 🫣😂🤣
    • papir prenese vse in ni več kot je bilo pred leti, si pogledal konje in si točno vedel kolko aftek špila. od mojga žlahtnika cx5 jih ma celih 25 več kot moja cx30, pa ni primerjave. avto je dejansko za penzioniste, kot da bi mel 80 konjev, ne pa 165. ti konji so ratali malo imaginarna stvar, konkretno, če primerljaš dinota, se bolje pelje, tudi z grafi podprto, kot x, čeprav ma x celih 46 konjev več. Jaz sem pred nakupom dodobra sprobal obe in se odločil gladko za dinota, pa ne zato da bi rad pršparal tistih par jurjev. Da ne bo pomote, X je iz tehničnega vidka konica diamanta kot motor, ampak tehnologija v praksi ni pokazala nekaj baš. X je mel smisel pri g150, pri g140, ga vsaj za moje pojme nima več. Komaj čakam da pride Z in vidimo, če je so uspeli še kaj iztisnit iz te tehnologije. sem jo sprobal zadnjič k sem pelu gume menjat in avto je dober. res dober. predlagam da greš sprobat preden presedlaš na mg. je velik, ni pa nepraktičen, dober krog obračanja in pregleden
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.