Skoči na vsebino

Mazda 6 - konec zgodbe

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A ni možakar razlagal, da ničesar ne skriva? Če je res, a lahko kaj od tega razloži?

 

Pa še ena reč mi ne gre v račun: kako je avto imel 7 lastnikov a 4 uporabnike?

 

In če je res 7 lastnikov - je ta avto menjal lastnike na dve leti...

 

Čeprav vse to ne pomeni nujno, da je uničen. 

 

Sicer imaš pa doma en dober motor...

Napisano

Lastnik je npr lizing hisa, uporabnik pa ti. Ko je konec lizinga, si lastnik ti, uporabnik se vedno ti. Se pravi do tukaj sta lastnika 2 uporabnik 1. Itd

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Aha. Hvala za razlago.

 

Sem pa enkrat poslušal enega šoferja, ki je tovornjak vzel na lizing, pa je razlagal, da lizing ni noben lizing ampak je kar pošten fafing...

Dpicul, kako si se nazadnje odločil: greš gledat tole iz oglasa ali iščeš naprej?

Napisano

g. je lastnik od 9.3.2020, od takrat ima  njegove kilometre, mislim da še sam ne ve da je kupil avto s takimi km. Ne, nikakor ne grem gledat ta avto.  Imam enega iz Kopra kateri je 1. lastnik s servisno knjižico, servisiran v Kopru..

Mazdo 6, hočem. :)

je pa 2.2

Napisano

Tole je zgoljufano za cca 100.000km. Kdor ti laže s prve, samo roke stran. Da o sedmih lastnikih sploh ne bom izgubljal besed.

33112_1.png

Napisano
pred 9 urami je dpicul napisal:

g. je lastnik od 9.3.2020, od takrat ima  njegove kilometre, mislim da še sam ne ve da je kupil avto s takimi km. ... ... ... ...

 

Če je servisiral na pooblaščenem servisu, mora vedeti. Razen, če je kdo prilagajal servisno knjižico...

Napisano (urejeno)
pred 20 urami je LabiGT napisal:

Mislim, da tole ni GTA. Je pa verjento iz uvoza.

Tole je GT oprema ja, ne GTA :D

Že pri zadnjih lučeh se vid, ker GTA ima zadaj bele luči. Po tem najlaži prepoznaš :D

Popravljeno od marto
Napisano
pred 17 urami je AmpeR napisal:

Če greš v KP mi javi, te na pol poti povabim na kofe.

Najverjetneje grem po italijanski strani.

pred 17 urami je Boss napisal:

Tole je zgoljufano za cca 100.000km. Kdor ti laže s prve, samo roke stran. Da o sedmih lastnikih sploh ne bom izgubljal besed.

Nič bat, ne bom tikal takih, za silo imam avto, ko bo prišel tapravi in mi dokazal vse potrebno ga bom vzel, čeprav bo za nekaj stotakov dražji.

Napisano (urejeno)

Če kdo rabi injektorje: obnovljeni konec leta 2019 pri Puriću na Hrvaškem, Denso genuine repaired.. imajo cca 30.000 km. 

Lahko prodam tudi cel avto :)

Popravljeno od dpicul
Napisano (urejeno)

Ne, ne bo prišla. Kar je vredu na avtu za 4900€ je 1. lastnik in realni kilometri. Če pa se sprehodiš naokrog, ugotoviš da lahko daš na njega 1000€ ali več. Razne praske, ki so normalne z leti bi še pogojno toleriral, en udarec na zadnjih desnih vratih pa ni, bi bil kar zdrel za popravilo, ampak če lastnika ne to ne briga, ti pove o njegovem značaju, da ne govorimo o plastikah spodaj, lahko rečem da jih držijo vezice skupaj. Oprema avta je osnovna, senzorjev zadaj ni, na zadnjih vratih manjka enhih 5cm2 barve, žarometa totalno zamegljena,  steklo meglenke spodaj počeno..

Sej vem, sem lahko preveč zahteven glede na starost, ampak če je bil moj kot iz trgovine pri skoraj 310.000 km, se bo pa ja dobil še kak tak resen prodajalec, ki skrbi za avtomobil kot jaz?

Popravljeno od dpicul
Napisano
pred 7 minutami je dpicul napisal:

Ne, ne bo prišla. Kar je vredu na avtu za 4900€ je 1. lastnik in realni kilometri. Če pa se sprehodiš naokrog, ugotoviš da lahko daš na njega 1000€ ali več. Razne praske, ki so normalne z leti bi še pogojno toleriral, en udarec na zadnjih desnih vratih pa ni, bi bil kar zdrel za popravilo, ampak če lastnika ne to ne briga, ti pove o njegovem značaju, da ne govorimo o plastikah spodaj, lahko rečem da jih držijo vezice skupaj. Oprema avta je osnovna, senzorjev zadaj ni, na zadnjih vratih manjka enhih 5cm2 barve, žarometa totalno zamegljena,  steklo meglenke spodaj počeno..

Sej vem, sem lahko preveč zahteven glede na starost, ampak če je bil moj kot iz trgovine pri skoraj 310.000 km, se bo pa ja dobil še kak tak resen prodajalec, ki skrbi za avtomobil kot jaz?

 

Vprašanje je, zakaj bi prodajal potem tako uštiman auto. Ali preveč km ali pa se ga je naveličal.

Napisano
pred 4 minutami je NevLado napisal:

 

Vprašanje je, zakaj bi prodajal potem tako uštiman auto. Ali preveč km ali pa se ga je naveličal.

 

pri men je večinokrat šel avto z rok, ko sem se ga naveličal, ampak to je bla pač tista mladost norost, Alfo sm mel pa najdlje do zdaj. Nikol pa ni šou avto od mene v katastrofalnem stanju, ravn tako kot si želim sam, da mi avto služi si najbrž želi tudi tisti, ki ga od mene kupi, zakaj bi bla nepotrebna slaba volja.

Napisano

no, zame 220.000 km ni preveč. Lastnik pa potrebuje manjši avto, tega je dobil od staršev. Kar sem naštel ni nastalo v enem letu, ampak skozi celotno obdobje. Sam bi npr. v 6 letu ko sem podrsal, popravil udrtino na vratih, 8. leto ko sem nasedel na pločnik, dobil kako rabljeno podlogo. Isto bi naredil za vse ostalo.

 

Napisano

Trenutna ponudba na A.netu je res boga....kolikor spremljam te M6 2.gen.  je vse z 250k km + in dokaj slabem karoserijskem stanju.  
Mislim da sem en izmed zadnjih,ki mi je uspelo dobit eno dobro lansko jesen :D 

Napisano (urejeno)

Ko pa vidim, da je CE na tablici, bi se pa še jaz najraje v Italijo preselu al pa na Madžarsko. Skratka daleč stran. Praviloma so tam avti vrhunsko vzdrževani👎

Popravljeno od Gregster
  • Haha 1
  • Jezen 1
Napisano

Sem se takoj nate spomnil😁. En prjatu je pred leti kupil audija na oko u nulo. Čez čas pa sami problemi z mašino pa senzorji. Je že takrat rekel, da sam stran od takih. Tako, da na našem koncu ne slovite po najbolj ohranjenih avtih. Je pa res, da se to lahko zgodi kjerkoli.

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Jaz še nisem klump prodal.... 😉👍


A ni ostala trojka v familiji?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.