Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 minutami je sportman333 napisal:

samo ne Mazda dizel :)

Definitivno ne.

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 34 minutami je Freak napisal:

Noro tole,pa tudi popravilo 12 000€ 🥴 Koliko potem pride nov motor? 

 

Zdaj poceni popravilo ni več možno.

 

Še najcenejša možnost je verjetno ta, da na kakem odpadu najdeš karambolirano Mazdo z 2.2 dizlom (osebno bi gledal 2015 in novejše) ter iz nje vzameš motor. Tudi če nima ravno malo kilometrov (bo vsaj poceni), pa narediš še servis verig ... In si potem miren naslednjo "stotko in pol" km.

 

Evo, tole sem našel:

WWW.DONEDEAL.IE

For sale Mazda 3,6,cx5 2.2d Skyactiv fully rebuilt engines by a mazda professionals with 20yrs + experience, comes with 6 months...

 

Ceneje verjetno ne gre ...

Popravljeno od dvorjan
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Jaz imam na M3 G120 prevoženih 160.000 km. 

Moram kaj od "hardware" menjat slučajno? Ker na mazda servisu tudi niso nič povedali, samo kao dalje mali servis in je to to.

Bral sem o nekih sesalnih kolektorjih, podložkah, vodni črpalki, ketni...

Napisano
pred 8 minutami je Jaka32 napisal:

Jaz imam na M3 G120 prevoženih 160.000 km. 

Moram kaj od "hardware" menjat slučajno? Ker na mazda servisu tudi niso nič povedali, samo kao dalje mali servis in je to to.

Bral sem o nekih sesalnih kolektorjih, podložkah, vodni črpalki, ketni...

To se nanaša na dizla. Jaz bi na 200000km preveril ketno s testerjem in pa preveril sesalne kanale na glavi zaradi direktnega vbrizga. Vodna črpalka boš pa tako videl ko bo začela spuščat. Tankaj vozi aja pa olje in filter menjas na 10000 - 15000km in mirna Bosna al kak so že včasih rekli.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Res sem hvaležen za ta forum, da sem izvedel za podložke.

 

Kdo bi si mislil. Imam pa name poleti zamenjati oljno ketnico, 150k je mimo, tako da mislim da je čas in potem mir (trkam)

Napisano
pred 11 minutami je Hixxy napisal:

Res sem hvaležen za ta forum, da sem izvedel za podložke.

 

Kdo bi si mislil. Imam pa name poleti zamenjati oljno ketnico, 150k je mimo, tako da mislim da je čas in potem mir (trkam)

Izvedel bi za forum tako ali drugače 😁 saj imaš dizla namreč.

  • Všeč 1
  • Haha 6
  • Žalosten 1
  • Ni všeč 2

N7rRRL1.jpg

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Živjo, mene zanima koliko cca. stane menjava podložk, čiščenje sita, menjava verige oljne črpalke pri Pelkotu za 2.2 175 hp? Hvala

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za večjo nosilnost ima guma oznako C. Davno nazaj sem jih moral imeti na sharanu... 
    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.