Skoči na vsebino

Mazda 5 zamenjava motorja


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni! 

 

V decembru mi je motor na Mazdi 5 1.8i 2011 začel ropotati. Ropotal je malo na mestu in med 2000 in 2500 obratov. Avto ima 160.000km.

 

Najprej so mi rekli, da preverijo kaj je z motorjem. Edino kar so ugotovili je, da so našli opilke v karterju. Predlagajo zamenjavo motorja, čeprav točne diagnoze nisem dobil. Avto sem kupil feb. 2022 in imam še veljavno garancijo GSV, zato sem preko njih urejal, poslali so me na Avto Uršič Ljubljana Črnuče.

 

Ima kdo kakšen predlog? 

Ali pašejo motorji od 2007? 

Popravljeno od Doctor
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je Doctor napisal:

Pozdravljeni! 

 

V decembru mi je motor na Mazdi 5 1.8i 2010 začel ropotati. Ropotal je malo na mestu in med 2000 in 2500 obratov. Avto ima 160.000km.

 

Najprej so mi rekli, da preverijo kaj je z motorjem. Edino kar so ugotovili je, da so našli opilke v karterju. Predlagajo zamenjavo motorja, čeprav točne diagnoze nisem dobil. Avto sem kupil feb. 2022 in imam še veljavno garancijo GSV, zato sem preko njih urejal, poslali so me na Avto Uršič Ljubljana Črnuče.

 

Ima kdo kakšen predlog? 

Ali pašejo motorji od 2007? 

Benzinar? 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Doctor napisal:

Pozdravljeni! 

 

V decembru mi je motor na Mazdi 5 1.8i 2010 začel ropotati. Ropotal je malo na mestu in med 2000 in 2500 obratov. Avto ima 160.000km.

 

Najprej so mi rekli, da preverijo kaj je z motorjem. Edino kar so ugotovili je, da so našli opilke v karterju. Predlagajo zamenjavo motorja, čeprav točne diagnoze nisem dobil. Avto sem kupil feb. 2022 in imam še veljavno garancijo GSV, zato sem preko njih urejal, poslali so me na Avto Uršič Ljubljana Črnuče.

 

Ima kdo kakšen predlog? 

Ali pašejo motorji od 2007? 

Ni mi čisto jasno. Če je garancija, zakaj iščeš ti rešitev? ?zmeden?

 

Čez nekaj minut:

 

Sem prebral pogoje GSV in počasi mi je jasno ... za 2.000 € narediš mogoče pol male generalke ...

 

GSV storitve pogojih »GSV 1« predstavljajo opravila opredeljena v tej točki Splošnih pogojev. Partner z veljavno sklenitvijo Pogodbe o izvajanju storitev pridobi pravico do koriščenja 15 (petnajst) ur storitev družbe GSV vendar največ v vrednosti 550,00 EUR z DDV, kar zajema:

1x popravilo motorja: Bati, batni obročki, cilindri, ojnice, ojnični ležaji, glavna gred, ležaji glavne gredi, pogonski zobnik, glava motorja, tesnilo glave motorja, sesalni in izpušni ventili, odmična gred, zobnik odmične gredi, dročniki in nihalni vzvodi; 1x popravilo ročni menjalnik: Pogonski in odgonski prestavni zobniki, ohišje, vsi podmazani rotacijski deli, ležaji, sinhroni. 1x popravilo osni pogon: Vsi pripadajoči mazani deli, vključno z diferencialom, ležaji. 1x popravilo električni sistemi: Alternator, zaganjalnik. 1x popravilo volanski sistem: Mehansko krmilno gonilo (mehanska volanska letev). 1x popravilo hladilni sistem: Hladilnik vode motorja, termostat, viskoznostni zračnik, hladilnik olja. 1x popravilo turbo 1 kos (opcija): Turbinski polnilnik, kompresor, hladilnik za polnilni zrak; prevzem škode do prevoženih maksimalno 200.000 km. 1x popravilo 4x4 (opcija): Razdelilno gonilo, viskozna sklopka.

 

Storitev iz prejšnjega odstavka vključuje tudi material v vrednosti do 1.450,00 EUR z DDV. Vse druge ali nadaljnje storitve družbe GSV in porabljen material se obračunajo po ceniku dodeljene oziroma izbrane pooblaščene servisne delavnice GSV. Ne glede na ostala določila te točke znaša doplačilo ob vsakokratnem koriščenju posameznih storitev družbe GSV 100,00 EUR, oziroma v kolikor gre za popravilo, katerega vrednost je ocenjena nad 1.500,00 EUR z DDV, znaša doplačilo 200,00 EUR. Stroške krije uporabnik vozila. Prvih 60 dni od sklenitve Pogodbe o izvajanju storitev se doplačilo ne obračuna. GSV si pridržuje pravico pri popravilu uporabiti brezhibno delujoče rabljene nadomestne dele.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem zakaj drug motor, če imaš drug avto lahko. Lažje cel avto, kot motor pomoje.

 

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda5 1.8i-2.LASTNICA-AVT.KLIMA-7SEDE�EV-ALU.PL-MEGLENKE, letnik:2008,4190 EUR ::...

 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V isti avto hiši sem lani kupil Mazdo 5 letnik 2011. Bila je kupljena kot darilo za ženo. Ne bi šel na to starejšo. Pa naredila je celih

10.000km z njo. Iskerno mi je škoda, da nekaj ne nardim oz. jo popravim. 

 

Iščem konkreten predlog, ker nisem poznavalec Mazd. Mogoče kdo pozna koga, ki ima 1.8i motor ali pa druga opcija, da nardim generalko, vendar v servisu, kjer je avto trenutno ne delajo generalk. Mogoče kdo pozna kakšen dober servis. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 8 mesecev kasneje...

Kak dan nazaj mi bivši sodelavec že dve leti penzionist pove, da njegova Mazda 5 zadnje generacije je očitno doživela enako zgodbo. Ima sicer 2.0 bencinarja, ampak kot kaže je počil blok in to pri zgolj 150.000km. Je že v dogovoru s Pelkom, da se to zrihta ampak vseeno sem presenečen, da se je to zgodilo. :nevem:

  • Všeč 3
  • Začuden 1
  • Zmeden 2
  • Žalosten 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Boss napisal:

Kak dan nazaj mi bivši sodelavec že dve leti penzionist pove, da njegova Mazda 5 zadnje generacije je očitno doživela enako zgodbo. Ima sicer 2.0 bencinarja, ampak kot kaže je počil blok in to pri zgolj 150.000km. Je že v dogovoru s Pelkom, da se to zrihta ampak vseeno sem presenečen, da se je to zgodilo. :nevem:

Fak... Ko sem že mislil, da so Mazdini benzinarji večno mladi in neuničljivi, pa takole. Kar eden za drugim kaput. V bistvu so "premagali" nezanesljive mazdine dizle. 🤔 Sedaj se malo bojim, da nismo varni niti lastniki x motorjev na cx30. 

  • Všeč 3
  • Haha 2
  • Žalosten 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Alex napisal:

Fak... Ko sem že mislil, da so Mazdini benzinarji večno mladi in neuničljivi, pa takole. Kar eden za drugim kaput. V bistvu so "premagali" nezanesljive mazdine dizle. 🤔 Sedaj se malo bojim, da nismo varni niti lastniki x motorjev na cx30. 

Ni strahu, to so PREMIUM motorji... 🤌👍

  • Všeč 2
  • Haha 3
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to je verjetno res smola, in kot povsod, se lahko zgodi, da kakšen material/del ni bil ustrezne kvalitete in potem se pač to zgodi...ne more se pa na podlagi enega/dveh primerov delati kakšnih zaključkov (poznam primer, ko je nekomu na Civicu X gen, 1.5T motor odlomilo bat, pa je imel avto redno servisiran, itd., itd....pa samo 120k km....bolj kot ne nesrečni splet okoliščin, pa zaradi tega ne moremo reči, da ti motorji niso dobri). Verjetno je podobno pri vseh stvareh v življenju, pa ne samo pri avtih, itd....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Boss napisal:

Kak dan nazaj mi bivši sodelavec že dve leti penzionist pove, da njegova Mazda 5 zadnje generacije je očitno doživela enako zgodbo. Ima sicer 2.0 bencinarja, ampak kot kaže je počil blok in to pri zgolj 150.000km. Je že v dogovoru s Pelkom, da se to zrihta ampak vseeno sem presenečen, da se je to zgodilo. :nevem:

To pa res ni še nič prevoženega 150k 🙆‍♂️

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 44 minutami je sportman333 napisal:

to je verjetno res smola, in kot povsod, se lahko zgodi, da kakšen material/del ni bil ustrezne kvalitete in potem se pač to zgodi...ne more se pa na podlagi enega/dveh primerov delati kakšnih zaključkov (poznam primer, ko je nekomu na Civicu X gen, 1.5T motor odlomilo bat, pa je imel avto redno servisiran, itd., itd....pa samo 120k km....bolj kot ne nesrečni splet okoliščin, pa zaradi tega ne moremo reči, da ti motorji niso dobri). Verjetno je podobno pri vseh stvareh v življenju, pa ne samo pri avtih, itd....

Vem, vem. Samo je to dokaz, da  tudi tej "vsemogočni", tako zelo opevani benzinarji včasih zaribajo. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja...to je verjetno par takih defektov ...glede na število prodanih Mazd 5 

Imel Mazdo 5 benzin2.0 plus predelano na Plin.. 8let redni servisi na Poob.Servis Mazda pol pri dr.Pelko Medvode ..vse ok..TOP družinski avto 

Pol sem ga prodal mladi družini v Gorico..letos semo vidli našo Mazdo v Kobaridu.. po več letih..Avto je v dobrem stanju..lepo ohranjen še kljuko je dal tip 😉😁😁tako da....tle je več ????zakaj...tudi servisi in kako avto čuvaš in itd....zoom zoom 😉😉😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Alex napisal:

Vem, vem. Samo je to dokaz, da  tudi tej "vsemogočni", tako zelo opevani benzinarji včasih zaribajo. 

Upam, da se danes teden prevlečem do dol.... 😁😊😉

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je Bini napisal:

Upam, da se danes teden prevlečem do dol.... 😁😊😉

Mogoče bi bilo dobro, da prideš s CX30, ker je benzinar, samo do Postojne, pa vaju  poberem jaz tam z dizlom in vaju peljem na žur plac.😄😄

Sigurno je sigurno. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

Mogoče bi bilo dobro, da prideš s CX30, ker je benzinar, samo do Postojne, pa vaju  poberem jaz tam z dizlom in vaju peljem na žur plac.😄😄

Sigurno je sigurno. 😊

Nič skrbet prideva z druge strani neba, ker bo bojde lepo vreme☀️ in bova izkoristila za obisk kake znamenitosti,🏰🏫 mogoče tudi kopanje...🌊 🏖️🍹🍻

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je Bini napisal:

Nič skrbet prideva z druge strani neba, ker bo bojde lepo vreme☀️ in bova izkoristila za obisk kake znamenitosti,🏰🏫 mogoče tudi kopanje...🌊 🏖️🍹🍻

Prideta na kratko mimo tudi Gelipter in njegova lepša polovica. Se že veselim žura. Da kako rečemo v živo o naših problematičnih benzinarjih.😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Alex napisal:

Prideta na kratko mimo tudi Gelipter in njegova lepša polovica. Se že veselim žura. Da kako rečemo v živo o naših problematičnih benzinarjih.😊

To bo jagodni izbor "benz  X 186 motorjev" .... :vesel:

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Alex napisal:

Naj bi bili cvet oziroma top tehnologije.

Top zadeve oz. nova tehnologija imajo žal velikokrat "porodne težave".

Recimo kolesarski trenažer Tacx NEO, ki naj bi bil 5 let nazaj najboljši trenažer je imel ogromno začetnih težav.. Ponavadi se rešijo v garanciji, če se pojavijo dovolj hitro..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.