Skoči na vsebino

Izpušna cev

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja, 100% povsem normalno za skyactiv-G motorje. Na začetku ti avto 10/20 sekund nabija gas, da čim prej segreje katalizator. Ob tem nabijanju pa seveda porine tudi ves kondenz iz izpušne cevi.

Napisano
pred 2 minutama je scania napisal:

Kot bi rekli naši južni bratje: Najnormalnije 

 

Južni bratje iz Loškega potoka? Tu naj normalnu :D

 

 

Napisano
pred 57 minutami je Matick napisal:

Ja, to je normalno. Zarad tega jest avta nikoli ne parkiram v rikverc k fasadi

Zakaj ne? :nevem:

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Haxballer napisal:

Je to ob prižigu M3 G120 normalno? Po prvi "zagonski" fazi, ki traja cca pol minute je belega dima manj, a še vedno vztraja.. Je to pokazatelj česa slabega?

 

Vsekakor ni kriva izpušna cev in če je to na začetku in v tem mrzlem vremenu, je čist normalno. Zjutraj opazuj ostale avte, ki stojijo pred semaforji.

 

Lahko bi bila kriva turbina, ampak ta avto je nima. 😃

 

Če se fino belo kadi tudi pri segretem, potem v motor z veliko verjetnostjo vdira hladilna tekočina (recimo slabo tesnilo na glavi, počen blok motorja). Preventivno preverjaj nivo hladilne tekočine in temperaturo njenega ledišča (če je previsoka in zmrzne pri sedanjih nizkih jutranjih temperaturah, je itak verjetno že prepozno). Ampak ta scenarij je zelo malo verjeten, razen če je kakšen "model" čez poletje hladilno tekočino zamenjal z navadno vodo.

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Matick napisal:

Ker scasoma se pol poznajo fleki na fasadi

 

Ja pa ne od tega dima... tole je vodna para.

33112_1.png

Napisano
pred 6 minutami je Boss napisal:

 

Ja pa ne od tega dima... tole je vodna para.

Hm, če so res kaki fleki na fasadi zna bit pa  problem.  Potem ni para. 🤔

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če misliš zelo globoko lužo in aqaplaning zna biti zadeva zapletena.   Če se vozimo samo po mokri  ceti z 90 km/h (moja povprečna hitrost na šiht je 34km/h), pa da v najboljšem primeru kapljice levo desno pospešiš na 50km/h, potem pri zmernem dežju spodrinemo - pospešimo - recimo liter (zmeren dež ki ni stalno) vode na sekundo izpod koles (na hitrost 50km/h). Za to potrebujemo moč 95W.   Avti (ice malo z manj, ev pa z malo več) se premikajo v povprečju z močjo cca 15000 W. Dvorjan čez palec trdi, da za pospeševanje kapljic izpod koles porabi 10% moči kar bi zneslo 1500W. To je mnogo več kot izračunanih 95W.   Fizika je jeba. Tudi če hočeš samo telefon napolnit.      Seveda sem pozabil odštei še manjši koeficient trenja na mokri podlagi v primerjavi s suho.   Seveda sem samo štromar. Lahko je kje napaka v računu. Ali pa tudi ne.    Ampak za 100 watno polnjenje 3,6V baterije telefona zanesljivo rabiš 27,7 A. Kar zanesljivo upari (uplini) vsako v štacunah dosegljivo žnoro za ponjenje.      
    • Haha... tole bi rabil za ponoč po naselju... piščalke sem mislil ne babe.    
    • Koeficient trenja ni toliko pomemben kot pa izgubljanje energije, ko kolesa mečejo vodo na vse strani. Ja vsaki kapljici je treba dat energijo, da jo odnese izpod koles. Tako, da poraba ne mokri cesti je vedno večja kot na suhi in se še poslabšuje z večjo količino vode na cesti pa s tem še niso bile mišljene poplave.
    • Tkole pa dizelca rukne zjutraj ob 8-ih pri okoli ničli in z dobrih 6 let starim akujem.    
    • Tukaj so podatki o porabi Mazde 6e ob različnih temperaturah in režimih vožnje, s tem da bi bila hitrost na AC 110 km/h.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.