Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 38 minutami je Janez007 napisal:

Zakaj pa jih potem ti navajaš? 

Za zabavo. 

 

 

Napisano (urejeno)
dne 6. 3. 2025 ob 22:21 je Alex napisal:

Za zabavo. 

Današnja fura trbovlje -》Prebold

 

20250313_064143.jpg

Popravljeno od TBA
Napisano

Kje si stal, da si se pol ure vozil... 🤔😁Poraba je pa dizlaška..... :jupiii:

Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Kje si stal, da si se pol ure vozil... 🤔😁Poraba je pa dizlaška..... :jupiii:

Na semaforjih. Drugače sem pa čez Marijo reko za enim penzicem fural. Meni je pasalo, na porabi se pa tudi pozna ene 2-3 deci. Razlog je tudi toplejše vreme.

Napisano
pred 6 urami je TBA napisal:

Na semaforjih. Drugače sem pa čez Marijo reko za enim penzicem fural. Meni je pasalo, na porabi se pa tudi pozna ene 2-3 deci. Razlog je tudi toplejše vreme.

Sem si kar mislil, da je nekaj bilo, ker jaz imam 20 min.... 👍😉

Napisano
pred 23 urami je Bini napisal:

Sem si kar mislil, da je nekaj bilo, ker jaz imam 20 min.... 👍😉

hja....vsi vemo da je najhitrejš avto tist k ni tvoj :) 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo nekaj je pa res. Serviserji so zelo subjektivni. Zakaj? Ker so seznanjeni z ogromno zadevam a pri tem še vedno ne vedo koliko lastnikov pa nima nobenih problemov. Ne vedo zato, ker taki pač nimajo vzroka obiskovat servis zaradi takih napak.   Ne govorim na pamet. V okviru mojih zadolžitev recimo, je skrb za skoraj 2000 prenosnikov Lenovo letno. Od tega je napak okoli 40 in od tega zaradi slabega ravnanja z opremo vsaj polovica na strani uporabnika. Ker vem za vseh 40, da je blo nekaj narobe lahko kričim k budala, da je Lenovo crap, ker mam skos opravka s servisnimi posegi, garancijami itd. Če pa gledaš big picture je pa to zgolj 1-2%. Se pravi 98-99% težav nima in so čist zadovoljni z njimi.   Ja seveda si lahko v tistem nesrečnem procentu, če si kreten celo v še dodatnem, ampak 99x večjo šanso imaš, da te tam ni... tko da je, toliko o mnenju serviserjev, če ignorirajo ta dejstva.  
    • Bankina bi si bila sama kriva, kaj se pa ni umaknila...
    • Ne vem, zadnjič si na veliko razlagal, da samo na servisu najbolj znajo povedat o avtih in na servisu so mu povedali, da so Mazde zanič. Torej, katero svojo izjavo boš požrl?
    • Ne upa povedat, ker še ne ve, če ni slučajno kupil mačka v žaklju pa bi ugotovil, da je le imel prej dober avto a da za njega ni znal dobro poskrbeti.... 😉
    • Morda pa je kupil Hrošča z oznako 911  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.