Skoči na vsebino

Chat is back ...


dvorjan

Priporočeno sporočilo

Se mi zdi, da imam križanca med skoraj vsemi iz teh risank...

- Lada (v hribih je dosti snega in bolj mrzlo, pa mogoče malo spominja na Sibirske razmere. Vsaj kdaj pa kdaj)

- Ford (ima Fordovo značko)

- Opel (veliko je na dvigalu)

- Volvo (7 oseb, le da je pri meni samo en pes)

- Tesla (če bo šlo tako naprej, ga bom sam zakuril)

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni! Sprašujem za prjatla oz. kolega; želi kupit sledilnik za svoj avto, za primer odtujitve, itd. Če ima kdo od vas to nameščeno v vozilu, se pravi nek GPS sledilnik, prosim za napotitev. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer nisem nek oboževalec makaronarjev, ampak ideje imajo pa dobre. V garažni hiši med boksi za parkiranje so na štrikih obešene penaste palice (podoben material kot armafleks). Ko odpreš vrata, se to umakne in se znajde med tvojimi vrati in sosednjim vozilom. In tako niso vsa vrata obutana...

 

 

pregrada.jpg

 

P.S.: Ne vem, zakaj je sliko dalo leže - ampak se dovolj vidi, da si boste predstavljali...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je godlike napisal:

Tisto je Focus tudi imel. Ampak je bilo eno izmed redkih doplačil, ki ga nisem vzel.

 

Pazim sam, za marsikoga, bi pa to moralo bit serijsko.

Ali pa kar obvezno.... 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 51 minutami je Tilen5 napisal:

Dobil mail od GENI,.. TL:DR;...kaj gredo zdej cene elektrike gor al dol?

Preberi še enkrat! 🤓

Cene ostanejo enake do konec leta 24.😊, razen 10%cene bo obračunano po tržni ceni kar pa pomeni nekaj dražja elektrika... :nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je FuManchu napisal:

Kaj bla baba na telefonu? Verjetno se je še šminkala zraven pa na aplikaciji za dildota prave nastavitve iskala🤣

Nevem, potrpežljivo sm se furou za njo, brez žmigavcev, blendanja, izsiljevanja.... Lepo se vidi kako tempomat drži za cel avto fore... mogoče je imel njen bivši mazdo

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 37 minutami je NevLado napisal:

Alo 2 dni me ni na forumu, kaj se dogaja, a ni mel Alex bday, so mu kupili MX-5 mazdo z dinozaverskim motorjem al od kje zamere :o 

kje kaj kdo? sej ni nič,..nič nevem,..niti vidu niti slišu 😛

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 29. 11. 2023 ob 14:24 je NevLado napisal:

 

 

Res se mi ni dal vseh tablc skrivat, tko da sm sam kruh tam napopou :D 

 

Očitno punce dan danes ne znajo več pristopit k stvari :D 

Hahah

Balkan muzika v odzadju ima tapravo besedilo za primer 😆

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.