Skoči na vsebino

Chat is back ...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Avto ma resda kmje ampak je servisiran bolje kot katerikoli avto. 2x letno pa vsako leto dobi zamenjano zavorno, kabinski filter....😛

20250610_135312.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 24 minutami je Bini napisal:

Sploh aditiv potrebuje.... 😵‍💫

Jotin vbrizg je malo drugacen...pa nic ni narobe s tem. So pa celo dodali da sem ta pravega izbral za plin, da z njegovim sistemom (prins) ni tezav.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 5 urami je jures napisal:

2x letno pa vsako leto dobi zamenjano zavorno

 

 

U kerih rovtah pa vi živite, da toliko bremzate?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 1 minuto je Mraušk Mčk napisal:

 

U kerih rovtah pa vi živite, da toliko bremzate?

Ob Savi, vlaga pa to...🤪

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pravzaprav ne vem kako naj verjamem serviserjem. V mojem DSG menjalniku je predpisana menjava olja na 60Kkm - predpis proizvajalca. Seveda sem to kot vesten lastnik avta na pooblaščenem servisu zanesljivo počel. Ker je šel avto proti 200Kkm sem si omislil raje vaški servis v neposredni bližini. Olje v menjalniku  mi je serviser zamenjal z besedami - ker že vztrajaš, ampak tega ljudje ne počnejo. Potem mi je prihranil staro olje in in mi ga pokazal z besedami, češ, a ti vidiš da bi bilo z njim karkoli narobe. Tudi meni se je zdelo da bi se dalo olje ponucat za na solato. Pa ne kot bučno.

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Bini napisal:

Kaj si pa hotel povedat s tem.... 🤔

Da je predpisana menjava na 60k ceprav ne bi bilo treba......

 

Tako kot pri meni zavorna dve leti ALI 30.000km.....pa menjajo vsako leto....dot zavorna nima probleme s kilometri bolj s časom ker vlece vlago nase skozi leta in rata redka.

Ne bi bilo nic narobe da mi jo menjajo samo na 2 leti, kljub temu da bi to pomenilo 60.000km....zivimo v svetu predpisov in papirne odgovornosti

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 2 urama je jures napisal:

Da je predpisana menjava na 60k ceprav ne bi bilo treba......

 

Tako kot pri meni zavorna dve leti ALI 30.000km.....pa menjajo vsako leto....dot zavorna nima probleme s kilometri bolj s časom ker vlece vlago nase skozi leta in rata redka.

Ne bi bilo nic narobe da mi jo menjajo samo na 2 leti, kljub temu da bi to pomenilo 60.000km....zivimo v svetu predpisov in papirne odgovornosti

Dsg menjalniki so🥴jeba, če ne menjaš olja kot je predpisano, ker že tako ali tako ne špilajo kot bi morali.... :nevem:

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Dsg menjalniki so🥴jeba, če ne menjaš olja kot je predpisano, ker že tako ali tako ne špilajo kot bi morali.... :nevem:

Od kje ti to si ga mel? Jaz sem imel 2.....boljsega avtomatika ni.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 9 minutami je jures napisal:

Od kje ti to si ga mel? Jaz sem imel 2.....boljsega avtomatika ni.

Uh...in to napišeš  na mazda forumu, kjer je njihov avtomatski menjalnik oh in sploh  najboljši. 😉

 

 

Napisano
Pravkar je Alex napisal:

Uh...in to napišeš  na mazda forumu, kjer je njihov avtomatski menjalnik oh in sploh  najboljši. 😉

A napisem na citroenovega? :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Pravkar je jures napisal:

A napisem na citroenovega? :)

Tam komot. 😊

 

 

Napisano
pred 1 uro je jures napisal:

Od kje ti to si ga mel? Jaz sem imel 2.....boljsega avtomatika ni.

Dokler dela.... 🤗

Poznam mehanika, ki šraufa 30 let Audi & Vw, da kdor ne menja olja se lahko poslovi od menjalnika pri 200kkm🥴

 

Napisano
pred 14 urami je Mraušk Mčk napisal:

Pravzaprav ne vem kako naj verjamem serviserjem. V mojem DSG menjalniku je predpisana menjava olja na 60Kkm - predpis proizvajalca. Seveda sem to kot vesten lastnik avta na pooblaščenem servisu zanesljivo počel. Ker je šel avto proti 200Kkm sem si omislil raje vaški servis v neposredni bližini. Olje v menjalniku  mi je serviser zamenjal z besedami - ker že vztrajaš, ampak tega ljudje ne počnejo. Potem mi je prihranil staro olje in in mi ga pokazal z besedami, češ, a ti vidiš da bi bilo z njim karkoli narobe. Tudi meni se je zdelo da bi se dalo olje ponucat za na solato. Pa ne kot bučno.

 

No, nekateri DSG-ji so imeli težave z nekimi čipi, verjamem da ni toliko poanta v olju, kot v tem, da opraviš menjavo - zna bit, da računalnik to zazna, in potem drugače funcionira?

 

pred 6 urami je jures napisal:

Da je predpisana menjava na 60k ceprav ne bi bilo treba......

 

Tako kot pri meni zavorna dve leti ALI 30.000km.....pa menjajo vsako leto....dot zavorna nima probleme s kilometri bolj s časom ker vlece vlago nase skozi leta in rata redka.

Ne bi bilo nic narobe da mi jo menjajo samo na 2 leti, kljub temu da bi to pomenilo 60.000km....zivimo v svetu predpisov in papirne odgovornosti

Zavorno tekočino menjavajo samo zato, da ti lahko računajo cvenk... na aliexpresu kupi tester zavorne tekočine, ki pokaže, koliko % je vlage v tekočini... če jo boš danes zamenjal in testno zapru čep (da se na njo ne bo vezala vlaga), garantiram da prevoziš 150kkm in 10 let, pa ne bo težava v % vode :) 

 

Sem tester porival v take šalce, ki so bile že vse zelene, res ni imela več barve - pa še vedno ni tester pokazal potrebe po menjavi

 

Napisano
pred 25 minutami je Bini napisal:

Dokler dela.... 🤗

Poznam mehanika, ki šraufa 30 let Audi & Vw, da kdor ne menja olja se lahko poslovi od menjalnika pri 200kkm🥴

 

Vazno da poznas 😜dsg je drugace zunaj 21 let. No torej ni problem v menjalniku ampak uporabnikih a ne ...

pred 14 minutami je NevLado napisal:

No, nekateri DSG-ji so imeli težave z nekimi čipi, verjamem da ni toliko poanta v olju, kot v tem, da opraviš menjavo - zna bit, da računalnik to zazna, in potem drugače funcionira?

 

Zavorno tekočino menjavajo samo zato, da ti lahko računajo cvenk... na aliexpresu kupi tester zavorne tekočine, ki pokaže, koliko % je vlage v tekočini... če jo boš danes zamenjal in testno zapru čep (da se na njo ne bo vezala vlaga), garantiram da prevoziš 150kkm in 10 let, pa ne bo težava v % vode :) 

 

Sem tester porival v take šalce, ki so bile že vse zelene, res ni imela več barve - pa še vedno ni tester pokazal potrebe po menjavi

 

Ne gre se za tester gre se za to da te drzijo po sistemu ce ne bos, pol nimas ....(Garancija). Garancijo preplavamo 10x toliko kolikor bi dejansko imel strosek z necim ce bi sam placal, pa se to je rizik majhen. V mojih zadnjih 6 avtih ki so bili novi ni crknila niti ena zadeva....ampak redni servisi so pa blu, sem mel garancijo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 38 minutami je jures napisal:

Vazno da poznas 😜dsg je drugace zunaj 21 let. No torej ni problem v menjalniku ampak uporabnikih a ne ...

 

Ja mene je tud DSG pozitivno presenetil. Tolk kolkor se je voznikov zamenjalo na mojem bivšem Passatu, da smo mu rekli kar kurbica, in vsak s svojim načinom vožnje pa je DSG zdržal skoraj 300kkm brez napake. Če ne bi bil službeni avto bi verjetno šel preko 400kkm al pa celo do pol milijona.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

 

Ja mene je tud DSG pozitivno presenetil. Tolk kolkor se je voznikov zamenjalo na mojem bivšem Passatu, da smo mu rekli kar kurbica, in vsak s svojim načinom vožnje pa je DSG zdržal skoraj 300kkm brez napake. Če ne bi bil službeni avto bi verjetno šel preko 400kkm al pa celo do pol milijona.

Brez menjave olja.... 🤔

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Brez menjave olja.... 🤔

Kaj pa rabiš olje?🤣

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hvala bom kontaktiral. Modul je že najden ampak tale ključavnica za volan je pa velik problem. 
    • Tudi na mojem x 186 motorju se ne čuti zagona. Najbrž je to na x 186 najbolje narejeno. 
    • Ta tema je totalna subjektivna debata, ne pričakuj tukaj nekih resnih razlag   Vsekakor kot laiku ti najlažje razložim tako: zaganjač je štarter in poskrbi, da ko obrneš ključ, z elektro motorčkom zažene glavni motor v vozilu..torej specifično za Mazdo: ko avto "vergla" ob pritisku na start gumb, takrat dela zaganjač - več si preberi na https://www.silux.si/avto-moto-novice/418/kaj-je-zaganjac-in-kako-deluje     Potem pa imaš okoli motorja mikrojermen, ki s tem ko laufa, dovaja silo ostalim komponentam, npr kompresor klime ali altenatorju   Altenator pa s pomočjo obratov mikro jermena (in te sile) generira elektriko, s čimer polni baterijo/akumulator   Ko se aktivira start/stop sistem in motor ne laufa, ne laufa niti mikrojermen, kar pomeni da kompresor klime ne stiska plina in ne hladi... prav tako ne laufa altenator, kar pomeni da se glavna baterija ne polne, se pa takrat elektrika za napajanje komponent v vozilu porablja iz ločenega kondenzatorja/baterije (odvisno kateri Mazdin motor imaš)   Da se zažene start/stop, morajo biti izpolnjeni trije pogoji - motor mora biti ravno prav topel (ne mrzel in ne prevroč), klima nesme laufat na polno in zdravje baterija/akumulatorja mora bit nad nekim procentom   Če se pripelješ poln gas po AC in ustaviš na semaforju na izvozu, bo avto še ene 10 sekund laufal, predno bo vklopil start/stop..ravno zato da malo shladi motor... sicer pa je to res robna meja, v resnici če bi tak avto takoj ugasnil, bi hitro slišal ventilator na hladilniku, ki bi se po zaklepu vozila že takoj aktiviral, da shladi motor.... tako da stvari so narejene dobro, ni pa to narejeno optimalno (za pravo hlajenje motorja je dobro, da olje še malo pokroži skozi njega in odvede ustrezen višek toplote poleg hladilne količine   Tako na kratko, in to je edina in prava resnica glede start/stopa v Mazdah, ne glede na to, kaj drugi bluzijo        
    • Tale iStop ima en kup pogojev, da se vklopi oz. bolj pravilno rečeno, da izklopi motor. Malo si v priročnikih preberite. Če je turbina v avtu je smrt recimo, ko pripelješ na izvoz iz avtoceste in tam počakaš za vstop na navadno cesto. Tam je sigurno sranje, če se motor izklopi, ko je še par sekund prej delal na obratih. Sigurno so pa zaganjači tudi dimenzionirani večji in vse ostalo kar pride zraven, saj je v teh primerih zagonov motorja veliko več kot včasih. Zelo jim pomaga pozicija batov, kot je omenil Boss, ni pa to vse.  
    • Jaz sem šel kar kmalu na en makadam furat, in se je sigurno dobro zaprašilo na tisto olje. Kot sem razumel, je to neka osnova vsega. Da se naredi zaščitni film na podvozju. Tudi razne bolj obstojne mase po drugih postopkih se zasušijo šele ko jih zaprašiš z vožnjo. Podvozja se pa ne sme prati, ko je enkrat tole gor, ker samo škodo delaš, še posebej s kakšnimi čistili.   Edina negativna stran je zaenkrat to, da iz vseh pragov teče to olje in se šele zdaj počasi umirja. Saj ne da direktno teče, samo skozi je neka umazanija prisotna, ker se steka iz notranjih delov karoserije ven. Enkrat sem ga že opral vmes, pa ga bom moral še enkrat. Pa iz zadnjih vrat tudi, je bilo vse mastno spodaj na odbijaču pred vstopom v prtljažnik. Zdaj je počasi malo bolje. Ne vem kako bi bilo, če bi imel tlakovce doma. Bi bili sami fleki gor, ki pa nimam pojma kako so dolgoročno obstojni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.