Skoči na vsebino

Delovanje touchscreen-a med vožno


Dani-El

Priporočeno sporočilo

Zdravo!

 

Ali je komu uspelo omogočiti možnost upravljanja touchscreen-a med vožnjo? Na YouTube je sicer nekaj videov na to temo, a meni ni uspelo. Kak predlog, namig?

 

Ja, vem, da je načeloma bolj varno prek koleščka, ampak se včasih ubiješ z vrtenjem in klikanjem, preden prideš do želenega gumba - sploh na CarPlay. Po mojem mnenju manj nevarno, če ti ali sovoznik pač klikne na tisti gumb na ekranu in mir.

 

Sicer Mazda6, letnik 2017.

 

Hvala vnaprej, LP, Daniel

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pri Android Auto so tudi izključili delovanje zaslona na dotik. Ok, to jih še razumem, zaradi varnosti. Ampak za vraga, zakaj je zaslon onemogočen takrat, ko avto stoji? Originalni infotainment pa dovoljuje tapkanje, če avto stoji. Pred meseci sem sicer nekje bral, da gre za omejitev Googla, ki ne more omogočati obojega - torej brez in z dotiki. Očitno je tako tudi pri Applu?
Res je marsikaj lažje narediti na zaslonu. Saj mislim, da smo o tem že govorili. Sicer je Mazdin sistem eden najboljših in meni je res všeč, da je delovanje na gumbih. Ampak pri AA bi pa marsikaj lažje naredil preko zaslona (v mirovanju).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri CX-60 lahko izberem, da touchscreen pri CarPlay deluje tudi med voznjo… Z Android auto nisem probal…

 

IMG_9913.jpeg

 

IMG_9915.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak osnovni infotainment pa sploh ne dela preko touch… tudi ko stojis… Samo AA ali CarPlay… 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj je menijsko tako narejeno, da se da upravljati preko kolescka in tipk… CarPlay ali Android auto pa je narejen bolj za upravljanje preko touchscreena… Sam prakticno nikoli ne packam po zaslonu, kar se vse da urediti s pomocjo koleskca in tipk… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dejmo roko na srce. Kot voznik je dejansko mnogo bolj priporočljivo, da se pred štelanjem raznih navigacij USTAVIŠ na varnem mestu in to narediš lepo v miru. Torej ni glih neke hude potreba po touchscreenu med vožnjo, kot je recimo to pri VAGinah, kjer moraš precej osnovnih stvari iskat na touchscreenu. Tukaj Mazda poščije VW-ja po dolgem in počez, ker še vedno uporablja klasične gumbe, ki so najbolj intuitivni za varno uporabo.

  • Všeč 7
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V mirovanju bi dotik na zaslon moral biti omogočen. Omejevanje tega res nima nobenega smisla. Ker so nekatere stvari pač hitrejše izvedene. Ko pač avto miruje.
Seveda je pa tisto, kar počne VAG koncern traparija na kvadrat. Doslej še nisem naletel na človeka, ki bi tisto pohvalil. :rolleyes:

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 48 minutami je kacnje napisal:

V mirovanju bi dotik na zaslon moral biti omogočen. Omejevanje tega res nima nobenega smisla. Ker so nekatere stvari pač hitrejše izvedene. Ko pač avto miruje.
Seveda je pa tisto, kar počne VAG koncern traparija na kvadrat. Doslej še nisem naletel na človeka, ki bi tisto pohvalil. :rolleyes:

Meni je v 6-ki super, ker se da veliko hitreje vpisati želeno destinacijo v navigaciji. 

Avto stoji, da ne bo pomote. Je pa veliko hitreje in enostavneje, ko pritiskaš direkt na črke na ekranu, kot s tistim koleščkom na sredini v cx30. 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri novejsih infotainmentih lahko lokacijo poisces preko telefona s pomocjo Mazdine aplikacije in jo posljes v infotainment… Poleg tega recimo zna prikazovati osnovna navodila tudi na HUD-u… Ampak samo s privzeto navigacijsko plikacijo na telefonu… Pri iOS z Apple Maps, pri Androidih z Google maps… Deluje pa recimo odlicno tudi z zvocnimi ukazi preko Siri na iOS… Govorno upravljanje v Mazda Connect pa se nisem probal… Pri prejsnjih Mazdah je delovalo porazno za slovensko govorece uporabnike…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jao, ka vse treba vedet v teh novih avtih. Zakaj se to uporablja? Kako se lahko 09 letnik mazda brez tega pelje? Resno me zanima, ker o teh stvareh nimam pojma. Pač jem z leseno žlico. 

  • Všeč 2
  • Haha 3
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj ni treba vedeti.. pac kupis avto z osnovno opremo… Ljudje smo razlicni… Sam sem bolj tehnofrik in imam rad cimvec dodatne opreme… Zato ponavadi izberem polno opremljen model… 😅

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.