Skoči na vsebino

Delovanje touchscreen-a med vožno


Dani-El

Priporočeno sporočilo

Zdravo!

 

Ali je komu uspelo omogočiti možnost upravljanja touchscreen-a med vožnjo? Na YouTube je sicer nekaj videov na to temo, a meni ni uspelo. Kak predlog, namig?

 

Ja, vem, da je načeloma bolj varno prek koleščka, ampak se včasih ubiješ z vrtenjem in klikanjem, preden prideš do želenega gumba - sploh na CarPlay. Po mojem mnenju manj nevarno, če ti ali sovoznik pač klikne na tisti gumb na ekranu in mir.

 

Sicer Mazda6, letnik 2017.

 

Hvala vnaprej, LP, Daniel

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pri Android Auto so tudi izključili delovanje zaslona na dotik. Ok, to jih še razumem, zaradi varnosti. Ampak za vraga, zakaj je zaslon onemogočen takrat, ko avto stoji? Originalni infotainment pa dovoljuje tapkanje, če avto stoji. Pred meseci sem sicer nekje bral, da gre za omejitev Googla, ki ne more omogočati obojega - torej brez in z dotiki. Očitno je tako tudi pri Applu?
Res je marsikaj lažje narediti na zaslonu. Saj mislim, da smo o tem že govorili. Sicer je Mazdin sistem eden najboljših in meni je res všeč, da je delovanje na gumbih. Ampak pri AA bi pa marsikaj lažje naredil preko zaslona (v mirovanju).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri CX-60 lahko izberem, da touchscreen pri CarPlay deluje tudi med voznjo… Z Android auto nisem probal…

 

IMG_9913.jpeg

 

IMG_9915.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak osnovni infotainment pa sploh ne dela preko touch… tudi ko stojis… Samo AA ali CarPlay… 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj je menijsko tako narejeno, da se da upravljati preko kolescka in tipk… CarPlay ali Android auto pa je narejen bolj za upravljanje preko touchscreena… Sam prakticno nikoli ne packam po zaslonu, kar se vse da urediti s pomocjo koleskca in tipk… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dejmo roko na srce. Kot voznik je dejansko mnogo bolj priporočljivo, da se pred štelanjem raznih navigacij USTAVIŠ na varnem mestu in to narediš lepo v miru. Torej ni glih neke hude potreba po touchscreenu med vožnjo, kot je recimo to pri VAGinah, kjer moraš precej osnovnih stvari iskat na touchscreenu. Tukaj Mazda poščije VW-ja po dolgem in počez, ker še vedno uporablja klasične gumbe, ki so najbolj intuitivni za varno uporabo.

  • Všeč 7
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V mirovanju bi dotik na zaslon moral biti omogočen. Omejevanje tega res nima nobenega smisla. Ker so nekatere stvari pač hitrejše izvedene. Ko pač avto miruje.
Seveda je pa tisto, kar počne VAG koncern traparija na kvadrat. Doslej še nisem naletel na človeka, ki bi tisto pohvalil. :rolleyes:

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 48 minutami je kacnje napisal:

V mirovanju bi dotik na zaslon moral biti omogočen. Omejevanje tega res nima nobenega smisla. Ker so nekatere stvari pač hitrejše izvedene. Ko pač avto miruje.
Seveda je pa tisto, kar počne VAG koncern traparija na kvadrat. Doslej še nisem naletel na človeka, ki bi tisto pohvalil. :rolleyes:

Meni je v 6-ki super, ker se da veliko hitreje vpisati želeno destinacijo v navigaciji. 

Avto stoji, da ne bo pomote. Je pa veliko hitreje in enostavneje, ko pritiskaš direkt na črke na ekranu, kot s tistim koleščkom na sredini v cx30. 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri novejsih infotainmentih lahko lokacijo poisces preko telefona s pomocjo Mazdine aplikacije in jo posljes v infotainment… Poleg tega recimo zna prikazovati osnovna navodila tudi na HUD-u… Ampak samo s privzeto navigacijsko plikacijo na telefonu… Pri iOS z Apple Maps, pri Androidih z Google maps… Deluje pa recimo odlicno tudi z zvocnimi ukazi preko Siri na iOS… Govorno upravljanje v Mazda Connect pa se nisem probal… Pri prejsnjih Mazdah je delovalo porazno za slovensko govorece uporabnike…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jao, ka vse treba vedet v teh novih avtih. Zakaj se to uporablja? Kako se lahko 09 letnik mazda brez tega pelje? Resno me zanima, ker o teh stvareh nimam pojma. Pač jem z leseno žlico. 

  • Všeč 2
  • Haha 3
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj ni treba vedeti.. pac kupis avto z osnovno opremo… Ljudje smo razlicni… Sam sem bolj tehnofrik in imam rad cimvec dodatne opreme… Zato ponavadi izberem polno opremljen model… 😅

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.