Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 17 urami je kacnje napisal:

V soboto sem obljubljal članek o Boschevem pogonu. Sedaj je objavljen: https://www.kacnje.eu/2025/09/degradacija-baterije-pri-elektricnem-kolesu.html

 

Enak  pogon, ista baterija, letnik 2018, pa ima, tako na oko, kapacitete samo še cca 50%. 

Vedno pazil na baterijo, večino na drugi stopnji pomoči, pozimi ni bila shranjena na 30 do 60% tako kot priporoča proizvajalec, ker sem tudi pozimi bicikel redno vozil.

 

Pri baterijah na biciklu mislim da je sledeč problem, če je vseskozi polnjena na 100% pride do hitrejše degradacije baterije, če jo pa polniš recimo na 60% pa balanser ne odigra svoje vloge. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Moja je praktično stalno na 100 %. Razen med kolesarjenjem. Ko pridem domov, priključim, napolnim do konca ... in tako stoji. 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Če koga zanima. Na koncu sem se odločil za Forerunner 970, ker ima full dosti stvari portanih it Fenix-a.

In je za moje potrebe še predobra.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ok DSG zna zmanjšat porabo, ampak a zdej si pa 4motion našel. V kerih brehig pa živite? Če bi na škodilaku imel 2kolesni pogon, bi žrl liter manj.  Služben kodiak - letošnji letnik DSG 200 kojnov dizl, krava ima velik čelen presek. Pa vozijo ga različni ljudje ki se jim jebe za porabo (avtocesta 160-180). Poraba med 6 in 6,5.  Pri počasni vožnji opisani v prispevku Pasat ne bi smel iti čez 5.    
    • Nikoli.   190 konjskiga dizl Passata (dsg 4motion) si lasti širša družina. Če to gre pod 5 ali manj, potem samo z ultra nežno nogico.
    • Edino, da to ni zeleno, čeprav zapakirano v zelen celafan. Tudi 6,1 poraba je lažen podatek, ker bi zraven rabili še vračunat energijo na elektropolnilnici. Če je polnjen predno je bilo sonce v zenitu, potem je od sončnih celic dobil malo zelene energije. Ali pa da je takrat neka gospodinja to zeleno energijo porabila za kuhanje makaronov, pa je potem on polnil na termoelektrarno.    Pa to da če recimo zaradi ekstremnih klancev sprazniš baterijo, potem ta kitajski jajc ne gre nikamor.    Kaj hudiča je narobe z enim varčnim dizlom ko imaš ves navor na voljo ves čas dokler je župa v rezervoarju.  
    • Evo factory reset in v reciklažo:  
    • Mislim da je fora v tem:   "Če vozimo le na električno energijo, je doseg 145 kilometrov (WLTP), pri čemer je energija shranjena v 28,4 kWh bateriji."   Se pravi ko hibrid, samo da potem ko zmanjka baterije motor fila baterijo in ni preklapljanja, ampak je skos v štrom pogonu.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.