Skoči na vsebino

vožnja mazde

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo, 

evo, mam mazdo (2-ka 75KM bencinar). Mogoče se bo komu zdelo smešno vprašanje, ampak cca. 20 let vozil dizla (1.9 sdi, 47kw, 66KM) in opažam, da je pri mazdi stil vožnje čisto drugačen (bencinar + skyactive motor). Vajen sem bil vozit pod obrati (npr. pri 20km/h menjat v 2., 40-50km/h menjat v 3, pri 60km/h v 4, pri 80km/h v 5 in ves čas obrate držat okoli 2-3000). Zanima me kako vozite vaš mazdo, ker se bojim, da bom skuril motor, če bom v 2. ali 3. prestavi na AC vozil do 80-90 km, da se avto sploh premakne. Skratka, vprašanje je pri kakšnih obratih vozite ponavadi oz. kako je mogoče da 75KM mašina ne potegne bolj ali enako kot 66KM 20-let star dizel motor? 

  • Všeč 3
  • Začuden 1
Napisano

Ne ga vozit kot dizla. Ne ga vozit kot turbača. Vozi ga kot da si ga ravnokar ukradel. Ne ok, mal se hecam, ampak drugač pa resno, če hočeš vsaj teh mlinčkastih 75 konjev izkoristit je treba minimalno nad 3000 vozit oziroma najbolje kar med 4000-6000 obratov, kjer ima limitirano moč 75KM. Edino tako bo šla nekoliko bolje kot SDI.

  • Všeč 7
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano

Ja, za pospeške ga moraš zavrteti, hitrost pa potem vzdržuješ v najvišji prestavi, primerni za vožnjo.

Pa v klance raje z malo več obrati in prestavo nižje.

Napisano

Ti ga le pogumno in dobro zavrti na obrate in bo vsekakor bolj poskočna od Samo Da Ide, kot jim rečejo. :)

  • Všeč 1
  • Haha 5

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Čestitke za nakup, kupil si odličen avto! Sedaj pa samo gas, ko pospešuješ moraš v obrate, pa bo vse ok. To je pač navaden bencinar :prstgor: Ne pozabi na vsakoletni servis oziroma na 20kkm prevoženih (tega intervala ne podaljšuj, pa bo vse ok).

Napisano

Jaz bom rekel...za normalno-umirjeno vožnjo kot do sedaj.

Razlika je le v tem,ali rabiš moč ali pa ne...v osnovi za vzdrževanje hitrosti lepo pri dokaj nizkih obratih in z malo gasa,kakor hitro pa boš hotel,da potegne,pospeševal,prehiteval,vožnja v klanec ipd.,pa "izgubi" odpor do šaltanja-pomeni-takoj 1-2 brzini navzdol,da držiš motor pri višjih obratih. Za maksimalni pospešek šaltaj tako,da ko boš prestavil v višjo,da ne bo padel pod 4000 obratov.

Fora je pa v tem,da tak motor pri takih obratih niti ne potrebuje takega gasa,da bi vlekel.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.