Skoči na vsebino

Prikaz imenika na CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Prijatelj je po mojem prepričevanju kupil novo CX-30 (194 konjski bencinar). Z avtom je trenutno zelo zadovoljen, jezi ga samo problem s prikazovanjem telefonskega imenika ko ga nekdo pokliče notri. Torej, ko je povezan z avtomobilom (bluetooth) in kliče iz avtomobila (po meniju avtomobila pride do imenika in naredi klic) mu napiše koga kliče (napiše ime). Ko pa ga ta ista oseba kliče notri, se mu izpiše samo številka brez imena? Ali kdo pozna ta problem, oziroma kakšna bi bila rešitev. Na servisu mu niso znali pomagati, oziroma se jim po mojem ni dalo (ali pa ni naletel na pravo osebo).

Hvala za vaše odgovore in vašo pomoč!

Napisano
pred 16 minutami je astor napisal:

Prijatelj je po mojem prepričevanju kupil novo CX-30 (194 konjski bencinar). Z avtom je trenutno zelo zadovoljen, jezi ga samo problem s prikazovanjem telefonskega imenika ko ga nekdo pokliče notri. Torej, ko je povezan z avtomobilom (bluetooth) in kliče iz avtomobila (po meniju avtomobila pride do imenika in naredi klic) mu napiše koga kliče (napiše ime). Ko pa ga ta ista oseba kliče notri, se mu izpiše samo številka brez imena? Ali kdo pozna ta problem, oziroma kakšna bi bila rešitev. Na servisu mu niso znali pomagati, oziroma se jim po mojem ni dalo (ali pa ni naletel na pravo osebo).

Hvala za vaše odgovore in vašo pomoč!

Mislim, da sem včeraj opazil isti problem na moji CX-5. Preverim danes in napišem kako je pri meni.

Napisano

Tole je pa zelo pogosta zadeva. Tudi pri meni na CX-5 ne deluje, prav tako ne deluje sodelavcu na CX-30.
Je pa res, da sam praktično nikoli nisem v Mazdinem infotaimentu. Ko vstopim v avto, se pač priključi Android Auto, tam pa (razumljivo) teh težav ni (so pa druge :vesel:).

Napisano

Sem imel isto problem na s prejšnjim telefonom.

Na google imaš par predlogov, ampak meni je rešilo to da sem pobrisov zgodovino klicov na telefonu.

Napisano

Imam jaz enak problem na M3.

 

jaz bi rekel, da je problem kako imaš vpisane številke v imenik:

+386 41xyz123 ali brez int predpone

Nisem še pogruntal sistema ali pa rešitve.

 

vem pa, da mi za ene kontakte prikaže imePriimek, za druge pa ne (+38641....).

 

se priporočam za rešitev.

Napisano
dne 13. 10. 2023 ob 15:19 je easyrider napisal:

Imam jaz enak problem na M3.

 

jaz bi rekel, da je problem kako imaš vpisane številke v imenik:

+386 41xyz123 ali brez int predpone

Nisem še pogruntal sistema ali pa rešitve.

 

vem pa, da mi za ene kontakte prikaže imePriimek, za druge pa ne (+38641....).

 

se priporočam za rešitev.

 

sam imam vse v telefonskem imeniku na ta način +386 ... pa vse zaenkrat dela.

Napisano
pred 46 minutami je Janez007 napisal:

 

sam imam vse v telefonskem imeniku na ta način +386 ... pa vse zaenkrat dela.

To je to. Vse številke moraš imeti napisane enako. Jaz jih imam tudi tako z +386 spredaj. In mi pokaže vse, kdo me kliče. 

 

 

Napisano

Meni to ni pomagalo, pa imam (že od nekdaj) vse številke tako vnesene.
Ampak v zadnjem času res ne poskušam več, sedaj je pač AA stalno vključen.

Napisano

Mislim da je važno kako ti izpiše številko ko te kdo pokliče. Morda je odvisno od operaterja?

Večinoma imam kontakte shranjene kot +386 41 ..., ko pa kličejo, se pa na Mazdinem zaslonu izpiše 041 ...

Napisano

Meni na CX-30 za kontakte shranjene z +386 ... klicatelja ne izpiše, na M6, zadnji FL pa ni teh problemov

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.