Narejenih 4.000km, zaenkrat zelo zadovoljni. In če doseg ustreza po mojem mnenju trenutno ni boljšega EVja za ta denar, kot so rabljene.
In pelje se odlično za EV, žal pa je prašiček in se tistih 1.7T kar pozna, tako da sem moral prilagoditi hitrost vožnje po regionalkah :).
Kar se tiče paščkov na športnih urah, izkušnja s Suuntom X6 (kva vem, kupljen ene 20 let nazaj) je bila, da je pašček razpadel v omari, ne da bi jo redno nosil. Ampak tudi navigacijska naprava Garmin Oregon 300 je edini gumb, ki ga ima, gumb za vklop/izklop - izparel - praktično izginil - ni ga več, medtem ko je bila naprava spravljena v omari. Uglavnem, Kitajci delajo res zanič materiale.
Garmin ima 3 različne velikosti (premer)ur . V urarski industriji obstajajo standardi, preproste kuharske formule, po katerih se iz premera ure izračuna ustrezna širina paščka. Po teh standardih, bi moral Garmin za svoje ure proizvajati 3 različne širine paščkov, ampak ker šparajo, proizvaja samo 2 širini. In tako garminova srednja velikost ur uporablja pašček neustrezne širine - isti kot tamale ure.
Poleg precej večje baterije je bila tudi prava širina paščka razlog za nakup tavelke izvedenke fenix 8. Vsaj ne zgleda kot da bi nosil žensko uro.
Da se vrnem k uram.
Forrunner vs. Fenix 8
Forrunner je potrebno vzeti 970, ker tamali ima dosti slabšo baterijo.
Primerjava GPS natančnosti in HR natančnosti je nekje ista. Fenix ima minimalno boljšo baterijo, podpora za potapljanje, safirno steklo (opcijsko)...
Generalno moreš res rabit, to kar ti da Fenix več, vseeno je 300€ razlike.
Polara se še morem lotit.
Edit:
reboot mobitela in se je sedaj povezala. No pa bo še nekaj časa trpela. Iskanje na pavzi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.