Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 7 minutami je Boss napisal:

Oboje so XL. Zato ima nosilnostni razred tud 104. Mislim, da vse kar je nad 100 nosilnost ima ojačane bočnice

 Bridgestonke so 100W

 

IMG_5161.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 6 minutami je Jest napisal:

Bridgestonke so 100W

 

Nad 100. Se pravi 101 in naprej.

33112_1.png

Napisano

Tudi 100W so lahko kot kaže z ojačano bočnico… 

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 4 minutami je Jest napisal:

Tudi 100W so lahko kot kaže z ojačano bočnico… 

 

Seveda so lahko, tudi z nižjo nosilnostjo. Pravim samo, da so 101 in več vse z ojačano bočnico. Se pravi, ko si dal podatek 104 teh gum ne moreš dobiti z mehkimi boki, ker višja nosilnost in mehki boki pač ne gredo skupaj. Sej poraja se vprašanje, če bi imel XL gume, če bi sploh tako grdo zluknjal gumo. Po moje jo sploh ne bi. Najbolj neustrezna je mehka bočnica na masivnem avtu, ki kar kliče k defektu, sam, da jo malo narobe pogledaš. Je pa pol drug minus... gume XL so pač trše in bolj neudobne, ampak še vedno ne tako hudo kot Runflat gume.

33112_1.png

Napisano

Bo že… CX-60 itak ni nevem kako uglajen po slabih cestah… Če je cesta OK, potem pa gre…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ah pol bi moje pri 60k ze razpadle

🤪 sem pa zdaj narocil gume za prikolo ko smo ravno pri nosilnostih...C razred itak, to je pa ze drug svet

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 4 urami je Jest napisal:

Bo že… CX-60 itak ni nevem kako uglajen po slabih cestah… Če je cesta OK, potem pa gre…

A ni bilo rečeno v nekaterih testih, da je avto preveč mehak..... :whatever:

Napisano
pred 21 urami je Bini napisal:

Prve vzemi pa še XL so.... :nevem:

 

 

Sem naročil taprve (GoodYear 235/50 R20 104W EFFICIENTGRIP PERFORMANCE SUV XL)... Edino ravno to je, kar sem sumil... Pise sicer , da so na zalogi... potem pa rok dobave 1-2 dni... Prejle klical in bodo jutri na voljo za prevzem/premontazo ... Torej niso pri njih na zalogi ... Sem sedaj dal na avto eno zimsko gumo ... in bo za toliko, da se jutri peljem do BTCja in zamenjamo ... Sem imel sedaj mamino 16 let staro Corso, ker sva sla do tasta v bolnico vceraj ... pa je kar razlika pri voznji ... Sploh ker nima skoraj nic od opreme... no vsaj klimo ima :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 11 urami je Bini napisal:

A ni bilo rečeno v nekaterih testih, da je avto preveč mehak..... :whatever:

 

 

Ni mehak... samo podvozje nekako ni uglajeno po luknjastih cestah in pri voznji cez "lezece policaje"... Je bila voznja s CX-5 precej bolj "gosposka"... 

 

 

 

 

Tole je tisti robnik, ki je krivec za uničeno gumo ... 🙄

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Em, od gradu Ludvika Bavarskega (Neuschwanstein) do naše garaže je 580 km dolga pot. In kje na tej poti sem bil 50 km od vaše garaže?   Sicer pa - škoda, da nisem prej vedel. Zdaj sem itak že doma...   Je pa očitno "prava luna" za skoraj-srečat... Tudi jaz sem skoraj srečal @YavarYe X6V6. On je bil pri meni, mene pa ni bilo pri meni...
    • Bil si potem cca 50km od naše garaže. 
    • Ampak vseeno, pri vožnji po mestu 50/ uro je poraba  okoli 4 l/100. Govorim za ročni menjalnik. Na semaforjih imaš itak start stop. Tako, da tudi če upoštevamo vse zastoje in čakanja, več kot 6,5/7 na 100 ne sme bit. 😉 Kot sem že napisal, štirje odrasli +poln prtljažnik kufrov in opreme, prevoženih okoli  1650 km, pri nas avtocesta od 140+----/uro, Avstrija po omejitvah (tam vsi vozimo po omejitvah 😄), Nemčija od 140-205 km /uro. Italija nekje 140km/ uro. Ostalo nekaj nad omejitvami. Skupna poraba 6,1/100. V Avstriji in Italiji sem tankal Esso benzin. Ali je boljši kot Shell, ne vem. V glavnem, poraba nekje enaka kot na dizelci. Mogoče kake tri dcl višja.  Vse klance prevozil. 😊
    • Glede na to, da se minimalno 1/3 časa stoji pri semaforjih...če teoretično porabo zmanjšamo za 1/3 pa smo tam na 6l... V mestu in na kratkih razdaljah ni pričakovati čudežev...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.