Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ah ja... bistveno je le toliko, da vlaga ne kondenzira na pnevmatikah oziroma, da voda slu?ajno ne te?e po njih. Preve? suhe razmere so slabe, ker gume presu?i in se za?nejo pojavljati razpoke na povr?ini. ?e bi bila vlaga res tolk slaba potem bi zimske gume propadle v nekaj sezonah na avtih, ki stojijo zunaj.

33112_1.png

Napisano

Ugodno. Kateri model m+s gume pa je v tej dimenziji?

N7rRRL1.jpg

Napisano

Ker sem relativno nov v Ljubljani me zanima, kam peljete menjat gume pa da te ne olupijo :D Nimam se ?elje vozit v rodni kraj samo zaradi menjave :)

 

Jaz vozim k hribarju na ?martinko.

 

Ali pa agio hitri servis pri ruskem carju.

 

Avtostop na devovi ma tudi ugodno ampak ?e nisem bil tam

Napisano

Jst kr vedno k mojmu vulkanizerju v Velikih la??ah Perhaj.

 

Poslano z mojega STF-L09 z uporabo Tapatalk

Napisano

evo smo dali na mazdo 3 lepo nove continentalke gor, pa mirna bosna. :) hvala za pomo?.

Napisano

?e je pod sedem vzamem fen in pol ure segrevam gume, da ne ratajo trde in da se ne zavrtim ter ruknem v graben ?e predno pridem do glavne ulice, Saj ve? kaj pravijo, da pod sedem so gume ?e trde kot kamen. Ta pravlji?na ?tevilka 7 je res od hudi?a.

 

Na pa samo spet pri famoznih ?lankih in ?e bolj famozni ?tevilki sedem. A ni lepo, da lahko vsako leto vsaj 2x reciklirajo ista ?lanka o gumah. Brez medijev, ki me vsako jesen spomnijo na sedem stopinj celzija skoraj ne morem ve? pre?ivet...

 

http://www.moskisvet.com/clanek/visoki_obrati/dilema-zimske-ali-letne.html

33112_1.png

Napisano

Ewo. Dobil Hankook Winter i cept rs2 w452 205 55 16 94H xl fr pr Felnarju za 75? komad vesel k biciku

 

Poslano z mojega STF-L09 z uporabo Tapatalk

Napisano

O?e kupuje zimske gume za Fiat dobla cargo maxi... ?udna dimenzija; 175 75 14c.

 

Edino kar najdemo je bridgestone blizzak za cca 60eur po komadu..

 

?e kak?na druga ideja?

Napisano

izgleda, je res samo to

razen, ce das 185/70 14 (premer je isti) ne vem, ce ima homologacijo, ker je potemo precej vec izbire

=W&s[1]=W]https://www.liderpnevmatik.si/avto-pnevmatike-185-70-14/?s[0]=W&s[1]=W

Vidim da je izbira res ve?ja, ampak ve?inoma low budget zadeve; bolj znane firme so cenovno tam tam z 175 75...

 

Za homologacijo bom preveril.

 

Ampak... Zdaj so gor gume z oznako "c". To je za pol tovorni program, ne? Pri teh 185 70 pa ne pi?e " c" zraven.

 

Glede na to, da je doblo (daljsa izvedba) predelan v manj?i avtodom za 2osebi je verjetno res smotrno biti pozoren na ta "c", kajne ?

 

Xl oznake pa ni na nobenih gumah zaslediti,niti na teh ki so zdaj gor. Pa saj je avto ?e vedno la?ji kot 3\4 doblov od s.p. majstrov

Napisano

Ne, potem raje 175/70 14 ker so ceneje pa vec izbire.

Naj te ne zmoti C (commercial), ker ni neke hude nosilnosti, ki je rabis. Lahkonpa vzames XL varianto pa si na istem kot C

Priporocam:

http://www.gumax.si/index.php/default/vredestein-snowtrac-5-175-70r14-88t-xl.html

 

Ali pa navadne

http://www.gumax.si/index.php/default/fulda-kristall-montero-3-175-70r14-84t.html

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ne, potem raje 175/70 14 ker so ceneje pa vec izbire.

Naj te ne zmoti C (commercial), ker ni neke hude nosilnosti, ki je rabis. Lahkonpa vzames XL varianto pa si na istem kot C

Priporocam:

http://www.gumax.si/index.php/default/vredestein-snowtrac-5-175-70r14-88t-xl.html

Ali pa navadne

http://www.gumax.si/index.php/default/fulda-kristall-montero-3-175-70r14-84t.html

 

Super , hvala za info. Malo me mori, ker je v homol.kartoncku napisan "c" poleg obeh dimenzij, pa upam, da se ne bo kdo vpiknil v to.

 

?koda k ne vem, kolk je doblo dejansko tezak-predelan je v avtodom.

Napisano

dvomim, da je vse skupaj vec kot 2 toni, (guma 84 ima nosilnost 500kg, 88 pa 560kg)

(ce pa bi uporabljal kombija v namene tezkega transporta, potem bi res potreboval C, ker je tam nosilnost  cez 700 kg

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Labi, kaj pa recmo 94 nosilnost pa xl? Morm priznat, da sem z mojim Hankookom ful presene?en, 94H pa XL  55 vi?ina pa je res dober ob?utek na gumi, isti, kot je bil prej na 50 vi?ini in xl.. :)

Napisano

Za 205/55 16 standardne gume imajo 91, kar je 615 kg

Ti pa imas XL, to pomeni 670 kg

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kaj tekstilne verige, "sne?ne nogavice" kot jih eni kli?ejo, veljajo enako za zimsko opremo kot klasi?ne jeklene? Hvala

 

Poslano z mojega SM-A520F z uporabo Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.