Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Oj! Lansko leto se je prižgala lučka za motor! Na servisu so ugotovili da je šla lambda sonda! Zamenjamo in ca pol leta je bil mir! Ponovno na tester kjer ponovno kaze na lambdo, kjer pa se jim sprva ni menjalo lambde ampak so sumili da nekje lahko vlece zrak in zato javlja napako! No to je bilo BP in so menjali lambdo pod garancijo! Cez tri dni se lucka spet prizge! Avto sicer gre in dela vse normalno razen ko gori lucka ne dela start/stop sistem! Je imel ze kdo podoben problem in ga uspesno resil? Ne da se mi pregovarjat po servisih kjer naredijo kar rece tester in morda niti ne razmislijo o resitvi!

Napisano

Hmm, rešujete posledico in ne izvora problema. Nekje drugje nekaj ne štima, da tako hitro skuri sondo.

 

A aku imaš še prvi?

Napisano

Kateri serviser se je ubadal s to težavo? Morda ne bi bilo odveč še koga drugega obiskati glede težave.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
dne 26. 11. 2023 ob 9:17 je NevLado napisal:

Hmm, rešujete posledico in ne izvora problema. Nekje drugje nekaj ne štima, da tako hitro skuri sondo.

 

A aku imaš še prvi?

Ne, ni prvi, mislim da eno leto ali pa res max dve, zamenjan na original servisu...

 

A je sonda skurjena ali ne ne vem, pozabil sem dopisat, da se lucka priziga in ugasa malo nakljucno, torej ne sveti cel cas. Za vikend je svetila, danes ne...

pred 20 urami je Brane napisal:

Denso ali ngk,na drugo japonci ne delajo

 Original servis, original lambda, vsaj naj bi bila...

pred 3 urami je Z M A J napisal:

Kateri serviser se je ubadal s to težavo? Morda ne bi bilo odveč še koga drugega obiskati glede težave.

Interclass, fora je da se ugasa in priziga nakljucno, seveda ko prides na servis ne sveti, sicer napako vidijo ampak potem vemo kako je, kar tester rece je to to.

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Napisano
3 hours ago, rookiee said:

Ne, ni prvi, mislim da eno leto ali pa res max dve, zamenjan na original servisu...

 

A je sonda skurjena ali ne ne vem, pozabil sem dopisat, da se lucka priziga in ugasa malo nakljucno, torej ne sveti cel cas. Za vikend je svetila, danes ne...

 Original servis, original lambda, vsaj naj bi bila...

Interclass, fora je da se ugasa in priziga nakljucno, seveda ko prides na servis ne sveti, sicer napako vidijo ampak potem vemo kako je, kar tester rece je to to.

Tam ima g. Majes veliko izkušenj. Naj on pogleda, če še ni.

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Da ga ni pred prvim pojavom napake kakšen "Miha20" programiral? 😜

Za @miha20 pa jaz jamčim, da je strup, res pozna zadeve in ve kaj dela. Če je kdo v mazda skupini na fb, lahko vidi tudi vso ostalo njegovo delo na mazdah, od obnove mazdinih dizlov do menjav turba, ketn itd...

Napisano
pred 4 urami je vzupan3 napisal:

Tam ima g. Majes veliko izkušenj. Naj on pogleda, če še ni.

Majes ga je priklopil na tester, menil da mogoce kjer vlece zrak mimo kar se je izkazalo za negativno...

Napisano
pred 6 urami je scania napisal:

Kakšna težava s katalizatorjem mogoče?

Če je prva sonda napaka presežen limit al pa kj podobnga je lahko težava injektroji ali svečkam loputo map senzorjem ali maf

če je druga sonda težava je lahko katalizator 

najprej treba na tester d se vidi ob kakih parametrih se napaka pojavi

Če rabiš pomoč piši zs

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.