Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Oj! Lansko leto se je prižgala lučka za motor! Na servisu so ugotovili da je šla lambda sonda! Zamenjamo in ca pol leta je bil mir! Ponovno na tester kjer ponovno kaze na lambdo, kjer pa se jim sprva ni menjalo lambde ampak so sumili da nekje lahko vlece zrak in zato javlja napako! No to je bilo BP in so menjali lambdo pod garancijo! Cez tri dni se lucka spet prizge! Avto sicer gre in dela vse normalno razen ko gori lucka ne dela start/stop sistem! Je imel ze kdo podoben problem in ga uspesno resil? Ne da se mi pregovarjat po servisih kjer naredijo kar rece tester in morda niti ne razmislijo o resitvi!

Napisano

Hmm, rešujete posledico in ne izvora problema. Nekje drugje nekaj ne štima, da tako hitro skuri sondo.

 

A aku imaš še prvi?

Napisano

Kateri serviser se je ubadal s to težavo? Morda ne bi bilo odveč še koga drugega obiskati glede težave.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
dne 26. 11. 2023 ob 9:17 je NevLado napisal:

Hmm, rešujete posledico in ne izvora problema. Nekje drugje nekaj ne štima, da tako hitro skuri sondo.

 

A aku imaš še prvi?

Ne, ni prvi, mislim da eno leto ali pa res max dve, zamenjan na original servisu...

 

A je sonda skurjena ali ne ne vem, pozabil sem dopisat, da se lucka priziga in ugasa malo nakljucno, torej ne sveti cel cas. Za vikend je svetila, danes ne...

pred 20 urami je Brane napisal:

Denso ali ngk,na drugo japonci ne delajo

 Original servis, original lambda, vsaj naj bi bila...

pred 3 urami je Z M A J napisal:

Kateri serviser se je ubadal s to težavo? Morda ne bi bilo odveč še koga drugega obiskati glede težave.

Interclass, fora je da se ugasa in priziga nakljucno, seveda ko prides na servis ne sveti, sicer napako vidijo ampak potem vemo kako je, kar tester rece je to to.

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Napisano
3 hours ago, rookiee said:

Ne, ni prvi, mislim da eno leto ali pa res max dve, zamenjan na original servisu...

 

A je sonda skurjena ali ne ne vem, pozabil sem dopisat, da se lucka priziga in ugasa malo nakljucno, torej ne sveti cel cas. Za vikend je svetila, danes ne...

 Original servis, original lambda, vsaj naj bi bila...

Interclass, fora je da se ugasa in priziga nakljucno, seveda ko prides na servis ne sveti, sicer napako vidijo ampak potem vemo kako je, kar tester rece je to to.

Tam ima g. Majes veliko izkušenj. Naj on pogleda, če še ni.

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Da ga ni pred prvim pojavom napake kakšen "Miha20" programiral? 😜

Za @miha20 pa jaz jamčim, da je strup, res pozna zadeve in ve kaj dela. Če je kdo v mazda skupini na fb, lahko vidi tudi vso ostalo njegovo delo na mazdah, od obnove mazdinih dizlov do menjav turba, ketn itd...

Napisano
pred 4 urami je vzupan3 napisal:

Tam ima g. Majes veliko izkušenj. Naj on pogleda, če še ni.

Majes ga je priklopil na tester, menil da mogoce kjer vlece zrak mimo kar se je izkazalo za negativno...

Napisano
pred 6 urami je scania napisal:

Kakšna težava s katalizatorjem mogoče?

Če je prva sonda napaka presežen limit al pa kj podobnga je lahko težava injektroji ali svečkam loputo map senzorjem ali maf

če je druga sonda težava je lahko katalizator 

najprej treba na tester d se vidi ob kakih parametrih se napaka pojavi

Če rabiš pomoč piši zs

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.