Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Mi lahko kdo pomaga pri momentih privitja za dele podvozja Mazde 6 GH? Na spletu namreč dobim vse druge modele, le GH ne :) Potrebujem momente za 3 vijake, ki držijo spodnjo vodilo in zgornja dva, ki držita zgornje vodilo - spredaj.

Če morda kdo dela na servisu, bi mi zelo pomagal s ceno in dobavljivostjo vijakov za spodnji vodili.. torej dva zadaj (vertikalno) in en spredaj (horizontalno). Prilagam sliko, mislim da so ta označeni.

Hvala!

image.png

Napisano

Jaz bi rekel modri Loctite gor in srednje močno zategni.

 

Zelo malo uradnih mojstroj sem videl delat z momentom, razen na mašini.

Napisano

Tisti, ko ga pa imajo in uporabljajo pa je velika šansa, da ga ne pravilno...

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 12 urami je godlike napisal:

Jaz bi rekel modri Loctite gor in srednje močno zategni.

 

Zelo malo uradnih mojstroj sem videl delat z momentom, razen na mašini.

.... in kolesih.... :nevem:

Napisano

Poglej 1x vulkanizerja natančno.

 

Preveč zategne na kompresor. Pol pa gor moment, nazaj potegne in takoj klik. Vijaka ni premaknil. Torej je blo preveč zategnjeno, predn je gor dal.

 

Kaj šele, da ima Focus napisano 140Nm na kolo, i20n se mi zdi 120Nm.

Pa še nisem videl vulkanizerja, da bi ga štelal....

Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Poglej 1x vulkanizerja natančno.

 

Preveč zategne na kompresor. Pol pa gor moment, nazaj potegne in takoj klik. Vijaka ni premaknil. Torej je blo preveč zategnjeno, predn je gor dal.

 

Kaj šele, da ima Focus napisano 140Nm na kolo, i20n se mi zdi 120Nm.

Pa še nisem videl vulkanizerja, da bi ga štelal....

To zadnje je pa res, pri nas ima kar na 140,ker baje ne škodi... 😉

Napisano
pred 38 minutami je Bini napisal:

To zadnje je pa res, pri nas ima kar na 140,ker baje ne škodi... 😉

Pa zategne kaj al samo default klikne?

 

Pošteno poglej spomladi pod prste 😉

Napisano
pred 7 urami je godlike napisal:

Poglej 1x vulkanizerja natančno.

 

Preveč zategne na kompresor. Pol pa gor moment, nazaj potegne in takoj klik. Vijaka ni premaknil. Torej je blo preveč zategnjeno, predn je gor dal.

 

Kaj šele, da ima Focus napisano 140Nm na kolo, i20n se mi zdi 120Nm.

Pa še nisem videl vulkanizerja, da bi ga štelal....

Uf kako sovražim ko vulkanizer zverinsko zategne vijak na pištolo, kasneje pa nikakor odvit, ko si SAM! :(

  • Všeč 4
  • Haha 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 52 minutami je Z M A J napisal:

Uf kako sovražim ko vulkanizer zverinsko zategne vijak na pištolo, kasneje pa nikakor odvit, ko si SAM! :(

Al pa vijak na karterju, ko da bom z njim razbijal kamne...

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Napisano

Včasih se vprašam, če so ga zategnili z kompresorjem.

Pol pa vidiš vsakih par servisov na računu tudi čep karterja in ne samo dihtunga.

  • Haha 1
  • Žalosten 1
Napisano (urejeno)
pred 9 urami je godlike napisal:

Poglej 1x vulkanizerja natančno.

 

Preveč zategne na kompresor. Pol pa gor moment, nazaj potegne in takoj klik. Vijaka ni premaknil. Torej je blo preveč zategnjeno, predn je gor dal.

 

Kaj šele, da ima Focus napisano 140Nm na kolo, i20n se mi zdi 120Nm.

Pa še nisem videl vulkanizerja, da bi ga štelal....

Tocno to! Sem ravno letos gledal, ko sem menjal na zimske gume in dec s pistolo zategne vijake in potem gre kao z momentom cez. WTF?? itq je naredilo samo klik ker je s pistolo sigurn zategnil 180-200 nm.

 

No da ne bomo zaplavali stran od teme...

moment.jpg

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Odlično! Hvala Scr3am :)

 

Zdaj kličem še na en servis glede cen za vijake...enega sem moral konkretno predelat, ker mi je pri odvijanju ratala okrogla glava :D Ostali so pa kr fajn zarustani...in navoj ne teče lih najbolš.. Bojim se samo, da zadnja dva nista dovolj zategnjena..in potem pokna vsakič, ko zategne avto.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Prijatelji ni pravi prijatelj, ampak je `prijatelj'😂
    • Če bi mu dejansko dal prijateljski nasvet bi mu svetoval, naj kljub tvojemu svetemu prepričanju, odide na test dinota pa se sam prepriča, obstaja seveda tudi z ročnim menjalnikom.   Kar se tiče primerjave CX5 g194 in CX30 g140 je razlika velika, g140 se vozi veliko lepše, zato pojdita ti in tvoj prijatelj lepo na testno vožnjo. Včeraj sem šel z njim iz Kranja do Ljubljane in nazaj, poraba po računalniku je bila 5,3l.
    • Jaz bi si želel, da bi vsi navajali realno ceno. Tko pa prodajalec avtomatsko pričakuje cenkarje in navija ceno, kupci so si pa tudi že zapekli v glavo, da nikoli ni zadnja cena. In potem smo kjer smo. 
    • Vedno več nas je, ki vozimo te odlične  x motorje. 💪 Je pa šel na preizkus ene cx5 (dino mašina) in je bil totalno razočaran.  Tako z motorjem, avtomatskim menjalnikom, obliko, lego na cesti...  Pravi, da je x motor pravi balzam z ročnim menjalnikom. Edino barvo bo izbral belo, ker je imel vse Mazde do sedaj bele. Za svojo mazdo 6, 150 konjičev,letnik 2020, 70000 km, se je dogovoril s kupcem za 20K€. Po moje poštena cena. 
    • Če mene vprašaš, za tak avto je zelo malo kupcev, in če se morda kakšen najde, ko vidi 12.000 €, oglasa niti ne prebere. Sam bi izpustil številko ali pa navedel realno.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.